Kumpi sinun mielestäsi viilasi kansaa pahemmin linssiin?
Kommentit (23)
"Sosiaaliturvan leikkaukset, niin se ei meille käy".
Viime vaalien törkein valhe.
Ei taida olla eroa kauheasti. PS on sama.
rahat on loppu. järki on loppu. esiintyminen on loppu.ja timo sopeutumiseläkkeellä (veronmaksajien elätti, toki loi tän hienon poplari puolueen vaikka on VTM ja vaimo lääkäri, asuu espoossa)
Se on ihan fifti-siksti kummat huijasi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan fifti-siksti kummat huijasi enemmän.
Näin se taitaa olla.
Kaikki valtapuolueet on vetäny äänestäjää niin kovaa takalistoon ettei mitään rajaa. Mutta muisti on lyhyt.
Ja persujen syy vaikka kummassakaan hallituksessa ei ollut persu pääministerinä
Purra. Markkinoivat itseään ennen vaaleja hyvänä valintana perinteisesti SDP:tä äänestäneelle työväestölle. Itsekin äänestin, kun olin huolestunut velkaantumisesta ja maahan muutosta, ja ajattelin että jospa sitten vähän oikealle pitäisi mennä, kun he kuitenkin kerran pitävät tavallisten suomalaisten puolta. Mutta Purran persuthan on yhtä oikealla kuin kokoomus, ja Purra itse oikein näyttää nauttivan köyhien kyykyttämisestä leikkauksillaan.
Demarit on kaiken pilanneet. Kohta pääsette pilaamaan lisää. Ei ole enää kuin kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poliitikot ja puolueet.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valtapuolueet on vetäny äänestäjää niin kovaa takalistoon ettei mitään rajaa. Mutta muisti on lyhyt.
Ja valikoiva, varsinkin demareilla.
Vierailija kirjoitti:
Purra. Markkinoivat itseään ennen vaaleja hyvänä valintana perinteisesti SDP:tä äänestäneelle työväestölle. Itsekin äänestin, kun olin huolestunut velkaantumisesta ja maahan muutosta, ja ajattelin että jospa sitten vähän oikealle pitäisi mennä, kun he kuitenkin kerran pitävät tavallisten suomalaisten puolta. Mutta Purran persuthan on yhtä oikealla kuin kokoomus, ja Purra itse oikein näyttää nauttivan köyhien kyykyttämisestä leikkauksillaan.
Etenkin perussuomalaisten toimintaa Suhonen piti petoksellisena.
" Ennen vaaleja työväenpuolueeksi ilmoittautunut Perussuomalaiset lupasi, että lakko-oikeutta ei rajoiteta nykytasosta. He myös lupasivat, että yleissitovista työehtosopimuksista pidetään kiinni. He lupasivat myös sen, että eduskunnan ei tule painostaa työmarkkinajärjestöjä työntekijöille haitallisiin sopimuksiin. Joudun valitettavasti toteamaan, että kaikki nämä edellä olleet lupaukset on perussuomalaisten osalta rikottu. Aivan kaikki työntekijöille luvatut lupaukset! "
Kaikki poliitikot, aina ja ikuisesti.
En koe että kumpikaan. Antoivat juuri sitä mitä odotinkin, siksi en heitä äänestänytkään.
Vierailija kirjoitti:
En koe että kumpikaan. Antoivat juuri sitä mitä odotinkin, siksi en heitä äänestänytkään.
Sama vika Rahikaisella.
bumb