Tylsimmät treffinne, mikä oli hänen ammattinsa?
Kommentit (58)
Urheiluhieroja oli myös tylsä ja hierontansa ala-arvoinen
Oli niin tylsät etten edes muista hänen ammattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että hierojiksi menee myös ihmisiä, joilla ei ole mitään luontaista taipumusta hierontaan?
Merenkulun opettaja. Hän puhui käytännössä koko treffien ajan erostaan ja exästään.
Kirkkoherra, asentokin oli sitten lähetyssaarnaaja (päädyttiin sänkyyn). Ei edes tiennyt, että suomalaiset herraskaisesti käänsivät ruotsinkielen kyrkoherde (kirkkopaimen) kirkkoherraksi.
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski, mies puhui vain roskista mitä oli dyykannut.
Esim. Dildoja, tekotussuja etc.
Tää ois ollu hauskaa treffiseuraa!
🇺🇦🇮🇱
Järjestyksenvalvoja. Puhui vain itsestään koko ajan, en saanut juuri mitään sanottua väliin. En kyllä usko että johtui ammatista, enemmän persoonallisuusjuttu 😄
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen on tarpeeksi tylsää seuraa minulle. Olen nimittäin itsekin äärettömän kuiva ja tylsä matematiikan opettaja. Onneksi joskus löytyy aina joku kaltaiseni tylsääkin tylsempi nainen, jonka kanssa sitten kemiat kohtaavat. Ovat olleet ammatiltaan mm. kampaajia, talousalalla, hoitoalalla tai opettajia.
🤭
Koulutukseltaan tradenomi. Työtehtävänimike meni multa ihan ohi. Kauheasti paasasi, miten alaisena on joku aallon käynyt kauppatieteilijä ja miten paljon parempi hänen tradenomitutkintonsa on. Ja päläpäläpälä minäminä pälä. Ihan loputonta minä, minä itse, mun mielestä.
Jossain välissä muisti, että multakin pitää kysyä jotain. Kysyi sitten, että onko mulla autoa.
Ei ole. Hänellä kyllä oli.
En usko, että olen koskaan varsinaisesti käynyt tylsillä treffeillä. Hiukan erikoisilla kyllä, esim. toinen on ollut menossa kauppaan ja treffit kestivät sovitusta tapaamispaikasta kaupan ovelle, eli noin 20 min maksimissaan kävelymatkan verran. Oli menossa ostamaan itselleen ruokaa ja olutta. Tulihan siinä selvitettyä olennaiset asiat, mutta kyllä tämä on jäänyt mieleen vähiten treffeihin käytetystä ajasta ja panostuksesta. Ai niin, kysyttiin ammattia, ammattikorkeakoulun opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että hierojiksi menee myös ihmisiä, joilla ei ole mitään luontaista taipumusta hierontaan?
Se on matalan kynnyksen ammatti jos ei oikein tiedä mitä haluaa. Luullaan ettei tarvitse osata tai tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi sekottaa koulutuksen ja ammatin :D
Jep. Tylsä ope otti miehen, jonka ammatti on DI.
No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)
Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.
Jos ensimmäisellä treffeillä toinen sanoo olevansa insinööri, niin kuinka moni rupeaa tivaamaan tarkempaa titteliä ja työpaikkaa?
19-vuotias insinööriopiskelijanainen. Piti mm. puolen tunnin luennon auton renkaista. Niiden treffien jälkeen naureskelin monta päivää että ei voi olla totta. Sitten tyttö otti yhteyttä ja ehdotti toisia treffejä. Kuten joku aiemmin kirjoitti, kaikkeen sitä on nuori mies valmis pinpin saamisen eteen.
HR antaa mielellään ihmisille erilaisia arviointeja, palautetta ja ehdotuksia.
Biologian opettaja. Todella masentava, valitti koko ajan milloin mistäkin. Halusi kuitenkin tavata uudelleen mutta toisia treffejä ei tullut.
Minusta tuo deitti kuulostaa kiinnostavalta ihmiseltä, mutta olenkin itse tosi tylsä.