Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsimmät treffinne, mikä oli hänen ammattinsa?

Vierailija
06.05.2025 |

Minä aloitan: juristi.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalipolitiikan opiskelija. Puhui koko ajan yhteiskuntamalleista ja teorisoi niitä eri kanteilta. Hammasta purren kestin ja nyökyttelin, kevyesti humaltuneena mimmi äkkäs että onkin puutteessa ja piti lähteä nusailemaan hänen kämpilleen.

Kaikkeen sitä nuori mies altistaa itsensä pinpin puutteessa.

Minusta tuo deitti kuulostaa kiinnostavalta ihmiseltä, mutta olenkin itse tosi tylsä.

Vierailija
42/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhieroja oli myös tylsä ja hierontansa ala-arvoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tylsät etten edes muista hänen ammattiaan.

Vierailija
44/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että hierojiksi menee myös ihmisiä, joilla ei ole mitään luontaista taipumusta hierontaan?

Vierailija
45/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA joku aspa. Blääääähx1000.

Vierailija
46/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenkulun opettaja. Hän puhui käytännössä koko treffien ajan erostaan ja exästään.

Vierailija
47/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoherra, asentokin oli sitten lähetyssaarnaaja (päädyttiin sänkyyn). Ei edes tiennyt, että suomalaiset herraskaisesti käänsivät ruotsinkielen kyrkoherde (kirkkopaimen) kirkkoherraksi.

48/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskakuski, mies puhui vain roskista mitä oli dyykannut.

Esim. Dildoja, tekotussuja etc.

Tää ois ollu hauskaa treffiseuraa! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksenvalvoja. Puhui vain itsestään koko ajan, en saanut juuri mitään sanottua väliin. En kyllä usko että johtui ammatista, enemmän persoonallisuusjuttu 😄

Vierailija
50/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on tarpeeksi tylsää seuraa minulle. Olen nimittäin itsekin äärettömän kuiva ja tylsä matematiikan opettaja. Onneksi joskus löytyy aina joku kaltaiseni tylsääkin tylsempi nainen, jonka kanssa sitten kemiat kohtaavat. Ovat olleet ammatiltaan mm. kampaajia, talousalalla, hoitoalalla tai opettajia.

🤭

Vierailija
51/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lentokentällä. Vahtina.

Vierailija
52/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltaan tradenomi. Työtehtävänimike meni multa ihan ohi. Kauheasti paasasi, miten alaisena on joku aallon käynyt kauppatieteilijä ja miten paljon parempi hänen tradenomitutkintonsa on. Ja päläpäläpälä minäminä pälä. Ihan loputonta minä, minä itse, mun mielestä. 

Jossain välissä muisti, että multakin pitää kysyä jotain. Kysyi sitten, että onko mulla autoa. 

Ei ole. Hänellä kyllä oli. 

Vierailija
53/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olen koskaan varsinaisesti käynyt tylsillä treffeillä. Hiukan erikoisilla kyllä, esim. toinen on ollut menossa kauppaan ja treffit kestivät sovitusta tapaamispaikasta kaupan ovelle, eli noin 20 min maksimissaan kävelymatkan verran. Oli menossa ostamaan itselleen ruokaa ja olutta. Tulihan siinä selvitettyä olennaiset asiat, mutta kyllä tämä on jäänyt mieleen vähiten treffeihin käytetystä ajasta ja panostuksesta. Ai niin, kysyttiin ammattia, ammattikorkeakoulun opettaja.

Vierailija
54/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että hierojiksi menee myös ihmisiä, joilla ei ole mitään luontaista taipumusta hierontaan?

Se on matalan kynnyksen ammatti jos ei oikein tiedä mitä haluaa. Luullaan ettei tarvitse osata tai tietää mitään.

Vierailija
55/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi sekottaa koulutuksen ja ammatin :D

Jep. Tylsä ope otti miehen, jonka ammatti on DI.

No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)

Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.

Jos ensimmäisellä treffeillä toinen sanoo olevansa insinööri, niin kuinka moni rupeaa tivaamaan tarkempaa titteliä ja työpaikkaa?

Vierailija
56/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias insinööriopiskelijanainen. Piti mm. puolen tunnin luennon auton renkaista. Niiden treffien jälkeen naureskelin monta päivää että ei voi olla totta. Sitten tyttö otti yhteyttä ja ehdotti toisia treffejä. Kuten joku aiemmin kirjoitti, kaikkeen sitä on nuori mies valmis pinpin saamisen eteen.

Vierailija
57/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR antaa mielellään ihmisille erilaisia arviointeja, palautetta ja ehdotuksia.

Vierailija
58/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian opettaja. Todella masentava, valitti koko ajan milloin mistäkin. Halusi kuitenkin tavata uudelleen mutta toisia treffejä ei tullut.