Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsimmät treffinne, mikä oli hänen ammattinsa?

Vierailija
06.05.2025 |

Minä aloitan: juristi.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinööri ja kokki. Insinöörit ovat olleet muuten vaan tylsiä, kokki ei puhunut paljon mitään. 

Millainen ammatti insinöri on ja paljon sillä tienaa?

Peppukipuinen insinööri bongattu. 

Vierailija
22/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi sekottaa koulutuksen ja ammatin :D

Jep. Tylsä ope otti miehen, jonka ammatti on DI.

No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja lienee tylsin treffikumppanini, mutta lähelle yltää kaksi asiantuntijatehtävissä ollutta naista. En vain kestä sellaista yliasiallisuutta.

Vierailija
24/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänittäjä. Joo, melko yllättävää. Kulttuurialalla, mutta ei pätkääkään boheemi tai kiinnostava. Tuijotteli treffien ajan lähinnä tuoppiinsa eikä osannut keskustella mistään. 

Vierailija
25/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja lienee tylsin treffikumppanini, mutta lähelle yltää kaksi asiantuntijatehtävissä ollutta naista. En vain kestä sellaista yliasiallisuutta.

Et selvästikään ole ollut treffeillä yhtään kenenkään kanssa. Miten asiantuntijatehtävistä seuraa se että on siviilissäkin "yliasiallinen"? 

Vierailija
26/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalainen eversti komennuksella Gazassa. Tarvitsi lentolippuihin kymppitonnin, kun ei pankin tekemän virheen vuoksi päässyt kiinni miljooniinsa. Teki oharit.

Vierailija
27/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaattis-luonnontieteellisen alan aineenopettaja. Tyyppi siis kertoi itse tuon ammatikseen eli en osaa sanoa opettiko sitten matematiikkaa vaiko maantietoa.

Vierailija
28/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastroenterologian erikoislääkäri, ylipainoinen ja kehui itseään. Treffit olivat sikäli mieleenpainuvat, että hänen exänsä ja ehkä yhäkin nyxänsä (ei vaimo, tyttöystävä) tuli baarissa tervehtimään. Kaunis ja fiksun oloinen nainen, mutta tämä lääkärin tampio katsoi häntä alaspäin ammatin takia (kampaaja). Huumorintajuinennainen  lauloi karaokessa Kristiina Halkolan Jos rakastat. Nuoremmat ei sitä tunne, joten tässä pieni ote: Jos rakastat purjehtimista, kaukomatkoja, Kanarian saaria, pois sinä lähdet ja minä pysyn täällä. Ja muistelen sinua kaipaamatta. Treffit tylsän miehen kanssa jäivät hauskana mieleen odottamattoman käänteen takia. 

Vierailija
29/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole ollut treffeillä yhtään kenenkään kanssa. Miten asiantuntijatehtävistä seuraa se että on siviilissäkin "yliasiallinen"? 

Kysyttiin tylsimmän treffikumppanin ammattia ja minä kerroin omista kokemuksistani. En väittänyt kaikkien kyseisessä ammatissa olevien olevan samanlaisia.

Ymmärsitkö?

Vierailija
30/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gastroenterologian erikoislääkäri, ylipainoinen ja kehui itseään. Treffit olivat sikäli mieleenpainuvat, että hänen exänsä ja ehkä yhäkin nyxänsä (ei vaimo, tyttöystävä) tuli baarissa tervehtimään. Kaunis ja fiksun oloinen nainen, mutta tämä lääkärin tampio katsoi häntä alaspäin ammatin takia (kampaaja). Huumorintajuinennainen  lauloi karaokessa Kristiina Halkolan Jos rakastat. Nuoremmat ei sitä tunne, joten tässä pieni ote: Jos rakastat purjehtimista, kaukomatkoja, Kanarian saaria, pois sinä lähdet ja minä pysyn täällä. Ja muistelen sinua kaipaamatta. Treffit tylsän miehen kanssa jäivät hauskana mieleen odottamattoman käänteen takia. 

Meinaatko, että kampaaja ei tunnista itseään tuosta?

Vierailija
31/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä. Oli joku valkokaulus maalainen. Jäi sellainen olo, että odotti minun olevan bimbo, vaikutti erittäin kireältä koko ajan kun olinkin enemmänkin poikatyttö. En sitten tiedä miksi halusi treffeille.

Vierailija
32/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)

Olen tavannut 2 dippaa ja molemmat olivat erittäin päsmäröiviä ja ahdistavia. Omistajan elkeet olivat. Ei mennyt kumpikaan jatkoon, vaikka molemmat olivat myös erittäin hyvännäköisiä.

Vierailija
33/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.

Vierailija
34/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin tylsimmän treffikumppanin ammattia ja minä kerroin omista kokemuksistani. En väittänyt kaikkien kyseisessä ammatissa olevien olevan samanlaisia.

Ymmärsitkö?

Eli olivat liian älykkäitä sinulle. 

Vierailija
35/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistuva lääkäri oli tylsääkin tylsempi nyhjäke. Ulkonäkö tavallinen, ei laatikkoleuka. Toinen oli joku lakimies, ei tarpeeksi komea kuitenkaan minulle

Vierailija
36/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.

Minkälainen boomeri olettaa, että jokaisella ihmisellä ylipäätään on yksi pysyvä ammatti? Suurin osa korkeakoulutetuista on tänä päivänä jonkin sortin generalisteja. Jos tässä jotain tarkentavia titteleitä kysyttäis niin minullakin on ollut jo noin kymmenkunta ammattia, eikä niistä yksikään aukeaisi kerrottaessa sinulle. 

Vierailija
37/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla syntyneet on uusia boomereita

Vierailija
38/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on tarpeeksi tylsää seuraa minulle. Olen nimittäin itsekin äärettömän kuiva ja tylsä matematiikan opettaja. Onneksi joskus löytyy aina joku kaltaiseni tylsääkin tylsempi nainen, jonka kanssa sitten kemiat kohtaavat. Ovat olleet ammatiltaan mm. kampaajia, talousalalla, hoitoalalla tai opettajia.

Vierailija
39/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että kampaaja ei tunnista itseään tuosta?

Ja mitä sitten vaikka tunnistaakin?

Vierailija
40/58 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin oli rahoitusalalla oleva nainen+55v.

Vaudikkain oli eläkkeellä oleva ope , huusi koko yön niin kovaa että tuli heippa lappu oveen.