Tylsimmät treffinne, mikä oli hänen ammattinsa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi sekottaa koulutuksen ja ammatin :D
Jep. Tylsä ope otti miehen, jonka ammatti on DI.
No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)
Opettaja lienee tylsin treffikumppanini, mutta lähelle yltää kaksi asiantuntijatehtävissä ollutta naista. En vain kestä sellaista yliasiallisuutta.
Äänittäjä. Joo, melko yllättävää. Kulttuurialalla, mutta ei pätkääkään boheemi tai kiinnostava. Tuijotteli treffien ajan lähinnä tuoppiinsa eikä osannut keskustella mistään.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja lienee tylsin treffikumppanini, mutta lähelle yltää kaksi asiantuntijatehtävissä ollutta naista. En vain kestä sellaista yliasiallisuutta.
Et selvästikään ole ollut treffeillä yhtään kenenkään kanssa. Miten asiantuntijatehtävistä seuraa se että on siviilissäkin "yliasiallinen"?
Yhdysvaltalainen eversti komennuksella Gazassa. Tarvitsi lentolippuihin kymppitonnin, kun ei pankin tekemän virheen vuoksi päässyt kiinni miljooniinsa. Teki oharit.
Matemaattis-luonnontieteellisen alan aineenopettaja. Tyyppi siis kertoi itse tuon ammatikseen eli en osaa sanoa opettiko sitten matematiikkaa vaiko maantietoa.
Gastroenterologian erikoislääkäri, ylipainoinen ja kehui itseään. Treffit olivat sikäli mieleenpainuvat, että hänen exänsä ja ehkä yhäkin nyxänsä (ei vaimo, tyttöystävä) tuli baarissa tervehtimään. Kaunis ja fiksun oloinen nainen, mutta tämä lääkärin tampio katsoi häntä alaspäin ammatin takia (kampaaja). Huumorintajuinennainen lauloi karaokessa Kristiina Halkolan Jos rakastat. Nuoremmat ei sitä tunne, joten tässä pieni ote: Jos rakastat purjehtimista, kaukomatkoja, Kanarian saaria, pois sinä lähdet ja minä pysyn täällä. Ja muistelen sinua kaipaamatta. Treffit tylsän miehen kanssa jäivät hauskana mieleen odottamattoman käänteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole ollut treffeillä yhtään kenenkään kanssa. Miten asiantuntijatehtävistä seuraa se että on siviilissäkin "yliasiallinen"?
Kysyttiin tylsimmän treffikumppanin ammattia ja minä kerroin omista kokemuksistani. En väittänyt kaikkien kyseisessä ammatissa olevien olevan samanlaisia.
Ymmärsitkö?
Vierailija kirjoitti:
Gastroenterologian erikoislääkäri, ylipainoinen ja kehui itseään. Treffit olivat sikäli mieleenpainuvat, että hänen exänsä ja ehkä yhäkin nyxänsä (ei vaimo, tyttöystävä) tuli baarissa tervehtimään. Kaunis ja fiksun oloinen nainen, mutta tämä lääkärin tampio katsoi häntä alaspäin ammatin takia (kampaaja). Huumorintajuinennainen lauloi karaokessa Kristiina Halkolan Jos rakastat. Nuoremmat ei sitä tunne, joten tässä pieni ote: Jos rakastat purjehtimista, kaukomatkoja, Kanarian saaria, pois sinä lähdet ja minä pysyn täällä. Ja muistelen sinua kaipaamatta. Treffit tylsän miehen kanssa jäivät hauskana mieleen odottamattoman käänteen takia.
Meinaatko, että kampaaja ei tunnista itseään tuosta?
En edes tiedä. Oli joku valkokaulus maalainen. Jäi sellainen olo, että odotti minun olevan bimbo, vaikutti erittäin kireältä koko ajan kun olinkin enemmänkin poikatyttö. En sitten tiedä miksi halusi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä laitan aina ammatiksi että insinööri. Insinöörinä voi tehdä niin paljon kaikkia erilaisia hommia, ja niin olen tehnytkin, joten helpoin vain laittaa insinööri. Diplomi-insinöörinä kai mahdollisuudet on rajallisemmat, kun ovat enempi teoreetikkoja ja erikoistuneet hyvin kapealle alalle. ;)
Olen tavannut 2 dippaa ja molemmat olivat erittäin päsmäröiviä ja ahdistavia. Omistajan elkeet olivat. Ei mennyt kumpikaan jatkoon, vaikka molemmat olivat myös erittäin hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin tylsimmän treffikumppanin ammattia ja minä kerroin omista kokemuksistani. En väittänyt kaikkien kyseisessä ammatissa olevien olevan samanlaisia.
Ymmärsitkö?
Eli olivat liian älykkäitä sinulle.
Erikoistuva lääkäri oli tylsääkin tylsempi nyhjäke. Ulkonäkö tavallinen, ei laatikkoleuka. Toinen oli joku lakimies, ei tarpeeksi komea kuitenkaan minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun laitat. Ammatti sekään ei ole ilman tarkentavaa liitettä.
Minkälainen boomeri olettaa, että jokaisella ihmisellä ylipäätään on yksi pysyvä ammatti? Suurin osa korkeakoulutetuista on tänä päivänä jonkin sortin generalisteja. Jos tässä jotain tarkentavia titteleitä kysyttäis niin minullakin on ollut jo noin kymmenkunta ammattia, eikä niistä yksikään aukeaisi kerrottaessa sinulle.
90-luvulla syntyneet on uusia boomereita
Harva nainen on tarpeeksi tylsää seuraa minulle. Olen nimittäin itsekin äärettömän kuiva ja tylsä matematiikan opettaja. Onneksi joskus löytyy aina joku kaltaiseni tylsääkin tylsempi nainen, jonka kanssa sitten kemiat kohtaavat. Ovat olleet ammatiltaan mm. kampaajia, talousalalla, hoitoalalla tai opettajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kampaaja ei tunnista itseään tuosta?
Ja mitä sitten vaikka tunnistaakin?
Tylsin oli rahoitusalalla oleva nainen+55v.
Vaudikkain oli eläkkeellä oleva ope , huusi koko yön niin kovaa että tuli heippa lappu oveen.
Peppukipuinen insinööri bongattu.