Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut kaverisuhteessa kokemaan?

Vierailija
06.05.2025 |

puhutaan kavereista ja "kavereista"

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kaveri kysyi lähdenkö kotibileisiin hänen kanssaan, mentiin minun autolla koska hänellä ei autoa ollut. Perillä sanoi että minä voin lähteä kotiin kun ei siellä ole kuin hänen ystäviään, en päässyt edes sisälle asti.

Vierailija
42/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-ystäväni yritti varastaa elämäni. Hän halusi kaiken, mikä minulla oli. Kateellisuus oli jatkuvaa. Laitoin välit poikki ja helpotti, kun hän ei tiedä elämästäni enää mitään. 

Minun ex-ystävä teki tuon. Varasti kaverini ja tuhosi maineeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri yritti sabotoida romanssin alun nykyisen mieheni kanssa. Kaverini oli paikalla, kun tapasin nykyisen mieheni. kerroin kaverilleni heti, että tuosta tyypistä olen kiinnostunut ja, että aistin myös tyypin olevan kiinnostunut minusta. Yhteisessä keskustelussa kaverini alkoi yllättäin kertomaan noloinpia hetkiäni ja muutenkin (vitsin varjolla) dissaamaan minua kaikkien kuullen. Yritin ilmeillä kaverilleni viestiä, että lopeta nyt toi paska, mutta se vaan jatkui ja jatkui. Myöhemmin samana iltana kaverini myös sanoi (taas muka vitsinä) kyseiselle miehelle; että "tuolla Maijalla (nimi muutettu) on niin paljon miehiä, ettei kannata mennä jonon jatkoksi". Tämäkin ihan paskaa. En tapaillut siihen aikaan ketään eikä muutenkaan mitään sutinaa ollut. Onneksi sinä iltana oli sen verran tärpättiä tarjolla, että osa kaverini heitoista taisi mennä sulhasehdokkaalta ohi. Tai ainakin hän ehdotti heti seuraavalla viikolla uutta tapaamista. Kaveriini en ole tämän jälkeen oikein enää voinut luottaa. Onhan kaverin pokausyritysten pilaaminen kuitenkin aika anteeksiantamatonta.    

Vierailija
45/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasti mieheni

Vierailija
46/46 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella heittivät mut ulos porukasta ja käännytti kaikki muutkin mua vastaan. Sittemmin olemme taas ystävystyneet. Tuo oli vaan jotain yläaste ääliöilyä, mutta olihan se kamalaa silloin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi