Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh. Kyllä nuo taaperot ovat sitten ihania otuksia. OV

Vierailija
18.03.2007 |

Meidän taapero (melkein kaksivuotias) sattui kuulemaan, kun puhuin äitini kanssa puhelimessa ja kysyin josko hän ottaisi tuon energiapakkauksen huomenna pariksi tunniksi hoitoon. Pääsisin käymään asioilla ja neuvolassa.

Eiköhän tuo pikku ukko mennyt heti salamana ulko-ovella ja laittoi kumpparit jalkoihin, toisen lapasen käteen ja hatun päähän ja oli niin tohkeissaan. Hoki koko ajan: Ana (lapsi käyttää itsestään tuota lempinimeä) menee umille (=mummi). Selitin lapselle, että nyt mennään nukkumaan ja hän pääsee sitten huomenna mummin luokse leikkimään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin taapero tuo aina kumpparinsa kun aletaan puhua ulosmenosta ja ne kumpaprit on vielä aina täynnä legoja, puupalikoita ja pikkuleluja. Jostain syystä tykkää piilotella niitä just kumisaappaisiin. Ihana=)

Vierailija
2/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meiltä on jotain kateissa, niin osataan heti tarkistaa kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,3v sai tällä viikolla ekat kumpparinsa ja on niistä aivan haltioissaan. Pukeminen ei meinaa onnistua, kun poika ei malta odottaa, että päästään kumppareihin asti ja hokee " umppa, umppa" :D

Tästähän tuli oikein kumisaapas-ketju.

Vierailija
4/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppareiden lisäksi meillä myös talvikengät ovat olleet kovassa suosiossa viime kuukaudet.

Vierailija
5/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taapero pisti isoveljelle " luun kurkkuun" , kun tämä erehtyi haukkumaan taaperoamme tyhmäksi, toteamalla: " En minä ole tyhmä, minä olen äitin kulta!"

Juu, eipä auttanut isoveljenkään kuin nauraa;)