Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista

Vierailija
05.05.2025 |

Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:

Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html

Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? 

Kommentit (667)

Vierailija
1/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te miehet" on ihan väärä sanavalinta, parahin Marja.

Vierailija
2/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän ihan itsestään selvyytenä ettei raiskaus oo kenenkään oma syy ja luulin ettei mun tarvis sitä erikseen kertoa.

t.m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Kaikissa muissa rikoksissa voidaan todeta, että VAIKKA SYY ON VAIN TEKIJÄN (!!!!!!!), riskiä joutua uhriksi voidaan välttää. Siksi meillä on koko ajan uutisia miten välttyä esim petoksilta ja identiteettivarkauksilta ym. 

En äitinä ole varoittamatta lapsiani rikoksista ja neuvo turvallisuusohjeita. Se ei ole syyllistämistä, vaan rakkautta. 

Vierailija
4/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens se vakuutuslaitos sanoisi kun epää korvaushakemuksen ?

Vierailija
5/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun se todennäköinen r a iskari on ihan omasta perhepiiristä. Puoliso, veli isä jne. Näitähän ei Suomen poliisi ota edes tutkittavaksi. Puskaraiskarit ovat harvinaisuuksia

Vierailija
6/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.

Vierailija
7/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka kohtaa metsässä mieluummin karhun kuin miehen lähtee kuitenkin kännissä miehen kanssa jatkoille. Missä logiikka?

Vierailija
8/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jokainen rikoksen uhriksi joutunut tekee rikosilmoituksen ja rikollinen jää kiinni sekä tulee tuomituksia lain kulloinkin määräämään rangaistukseen.

Vierailija
9/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Kihlström - tuo itsensä joksikin seksin ylipapittareksi ylentänyt vastenmielinen hupakko, joka ei tunnu ymmärtävän elämästä tai seksistä mitään.

Vierailija
10/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" mutta miksi naiset suuttuvat"

Koska naiset ovat kuin lapsia.

Onneksi miehet eivät suutu tai onhan miesten suuttumus aivan erilaista, oikeutettua ja aikuismaista, kuten kommentisikin

En mä miehenä tuosta suutu, mutta tuntuu hemmetin epäreilulta kuulla koko ajan puhuttavan "miehistä" yhtenä isona joukkona, jotka eivät muuta tee kuin alistavat naisia ja vetävät turpaan. Itse en ole sellainen, mutta ilmeisesti olisi aivan sama vaikka olisinkin, koska samaan joukkoon minut esim. Kihlström niputtaa. t. Eri

Vierailija
11/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että jokaikisellä nykyisin elävällä miehellä ja naisella löytyy sukupuustaan raiskauksesta alkunsa saaneita esi-isiä ja -äitejä.

Kannamme niitä geenejä mukanamme ja toisaalta olemassaolomme yksilöinä on seurausta siitä.

Vierailija
12/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? "

No se on maalaisjärkeä jota ei tarvitse erikseen tulla aina sanomaan. Käytännössä kun nainen tilanteeseen joutuu niin se johtuu jostain muusta kuin että ei tuota ollenkaan tietäisi. Vaan että tilanne syystä tai toisesta kuitenkin menee siihen.

Vierailija
13/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutti ja jutut on kuin yläasteen ainekirjoituksesta.

Vierailija
14/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet eivät suutu tai onhan miesten suuttumus aivan erilaista, oikeutettua ja aikuismaista, kuten kommentisikin

En mä miehenä tuosta suutu, mutta tuntuu hemmetin epäreilulta kuulla koko ajan puhuttavan "miehistä" yhtenä isona joukkona, jotka eivät muuta tee kuin alistavat naisia ja vetävät turpaan. Itse en ole sellainen, mutta ilmeisesti olisi aivan sama vaikka olisinkin, koska samaan joukkoon minut esim. Kihlström niputtaa. t. Eri

Ymmärrän. Tämä on todellakin väärin ja olen varma, että Kihlströmillä kihahtaisi pahasti, jos joku yleistäisi millään tavalla naisia.

Sääliksi käy tuonkin lapsia, minkälaisen kasvatuksen saa.

Tuo seksismi on jotain niin kuvottavaa.

Ohis

Vierailija
15/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän kehottu miehiä astumaan esiin ja kertomaan mitä itse asiasta ajattelee. Joten tee sitten se.

Vierailija
16/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, jaksa kommentoida mitään järkevää tuollaiselle te miehet - jutulle.

Vierailija
17/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuuko Kihlström lasten hakkaamisesta ja surmaamisesta? Suurin osahan on naisten tekemiä.

Vierailija
18/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän kehottu miehiä astumaan esiin ja kertomaan mitä itse asiasta ajattelee. Joten tee sitten se.

Mihin sitä pitää astua esiin ja kertoa kelle??

Vierailija
19/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarit ja muut kriminaalit varmaan noudattaa naisten pyyntöjä olla toimimatta 'vaistonvaraisesti' tai muuten omien tarpeidensa pohjalta. Jos noudattaisivat 'yhteisiä sääntöjä' niin eivät olisi rikollisia alkujaankaan.

Vierailija
20/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän feministien miesviha on juuri tuollaista kahtiajakoa miesten kesken. Sillä tavallahan naisiakin ennen jaoteltiin ja alistettiin. Oli ne "hyvät" erikseen. Ja sitten oli "pahat, kelvottomat". Ja pyrittiin saamaan näiden väliin railoa, että oman sukupuolen sisällä syntyisi vihaa ja erottelua. "Minä en kuulu NIIHIN". Siitä koko pick me -kulttuuri sai surullisen alkunsa. 

Nyt samaa tehdään miehille. Kukaan tervejärkinen mies hyvällä itsetunnolla ei toivottavasti tuohon sorru.

Surullista tämä nykypäivän miesviha.