Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista

Vierailija
05.05.2025 |

Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:

Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html

Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? 

Kommentit (667)

Vierailija
21/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän feministien miesviha on juuri tuollaista kahtiajakoa miesten kesken. Sillä tavallahan naisiakin ennen jaoteltiin ja alistettiin. Oli ne "hyvät" erikseen. Ja sitten oli "pahat, kelvottomat". Ja pyrittiin saamaan näiden väliin railoa, että oman sukupuolen sisällä syntyisi vihaa ja erottelua. "Minä en kuulu NIIHIN". Siitä koko pick me -kulttuuri sai surullisen alkunsa. 

Nyt samaa tehdään miehille. Kukaan tervejärkinen mies hyvällä itsetunnolla ei toivottavasti tuohon sorru.

Surullista tämä nykypäivän miesviha.

Kyllähän ongelma on täysin päinvastainen eli yritetään klunssata kaikki miehet samaksi massaksi.

Vierailija
22/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" mutta miksi naiset suuttuvat"

Koska naiset ovat kuin lapsia.

Onneksi miehet eivät suutu tai onhan miesten suuttumus aivan erilaista, oikeutettua ja aikuismaista, kuten kommentisikin

En mä miehenä tuosta suutu, mutta tuntuu hemmetin epäreilulta kuulla koko ajan puhuttavan "miehistä" yhtenä isona joukkona, jotka eivät muuta tee kuin alistavat naisia ja vetävät turpaan. Itse en ole sellainen, mutta ilmeisesti olisi aivan sama vaikka olisinkin, koska samaan joukkoon minut esim. Kihlström niputtaa. t. Eri

No hän kehottu miehiä astumaan esiin ja kertomaan mitä itse asiasta ajattelee. Joten tee sitten se.

Missä tämä rikollisten tuomitseminen pitäisi tehdä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoutuuko Kihlström lasten hakkaamisesta ja surmaamisesta? Suurin osahan on naisten tekemiä.

Niinpä. Naisilta ei koskaan vaadita kollektiivista vastuuta mistään. Ikinä. 

Mutta miesten pitää myös itse skarpata. Te ette pidä tarpeeksi puolianne. Alkakaa tekemään rikosilmoituksia häiriköivästä exästä ja väkivaltaisesta pirttihirmusta.

Kyllä ne tilastot siitä muuttuu.

Vierailija
24/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka kohtaa metsässä mieluummin karhun kuin miehen lähtee kuitenkin kännissä miehen kanssa jatkoille. Missä logiikka?

Nainen ja logiikka,virhekoodi 404

Vierailija
25/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä... sellainen ilmiö kuin joukkoräiskäus on käsittämätön ja silti tietyissä kulttuureissa tavallinen ilmiö.

Naiset eivät sellaista tee.

Vierailija
26/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jos sinulta varastetaan jotakin, on varas aina syyllinen. Mutta kyllä ainakin vakuutusyhtiö haluaa tietää, miten itse olet yrittänyt tekoa ehkäistä. Jos et ole, saatat helposti jäädä ilman korvauksia. 

Se, että sanotaan että asiaan voi vaikuttaa varovaisuudella, ei tietenkään tarkoita, ettei tekijä olisi syyllinen. En ymmärrä, eikö tämä jotenkin mahdu joidenkin kovalevyille, kun jankutetaan että jos peiliin saa vähän katsoa toinenkin, se jotenkin veisi vastuun kokonaan tekijältä. 

Vierailija
27/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän feministien miesviha on juuri tuollaista kahtiajakoa miesten kesken. Sillä tavallahan naisiakin ennen jaoteltiin ja alistettiin. Oli ne "hyvät" erikseen. Ja sitten oli "pahat, kelvottomat". Ja pyrittiin saamaan näiden väliin railoa, että oman sukupuolen sisällä syntyisi vihaa ja erottelua. "Minä en kuulu NIIHIN". Siitä koko pick me -kulttuuri sai surullisen alkunsa. 

Nyt samaa tehdään miehille. Kukaan tervejärkinen mies hyvällä itsetunnolla ei toivottavasti tuohon sorru.

Surullista tämä nykypäivän miesviha.

Kyllähän ongelma on täysin päinvastainen eli yritetään klunssata kaikki miehet samaksi massaksi.

Ei se ole. On noillla feministeilläkin miehiä ja poikia, mutta he ovat aina eri asia. He ovatkin niitä hyviksiä, jotka palvoo maata feministinaisen alla ja myötäilevät kaikessa. 

Siksihän Emmi Nuorgamit ym julkifeministit oikeuttaa miesvihaansa. "Kun enhän mä vihaa KAIKKIA miehiä, vaan ainoastaan niitä, jotka ei tanssi minun pillin mukaan".

Tuo kahtiajako on vanha, tehokas keino alistaa. Siksi miesjärjestöt on feministisiä (mikä vitsi! Kuvitelkaa toisinpäin!) 

Vierailija
28/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että taas kaikkien miesten vika ja miesviha tihkuu yhden nyrkkeily yhden nyrkkeilijän takia saa taas vihata miehiä. Ei ihme että sukupolvien välille tulee railoja j puhutaan epätasa arvista tällä alaspainamisella sitä tulee. Kun naisia haukkuu on syvintä päätä esimerkkinä mutta kun joku haukkuu miehiä niin se on ok ja siitä ei nouse mekkalaa että kihlström puhui rumasti miehistä. En sano eikä naisia pidä haukkua mutta onhan toi outoa keskustelussa, että naisisa puolustetaan mutta oli mikä tahansa ihminen joka haukkuu miehiä siihen ei puututa samslla tavalla vaikka kyse on samasta asiasta tismalleen kun haukkuis naisis. Eikä kenekään miehen pidä ajatelka tolla tavalla olevansa jotenkin huonompi ja tarvitsisi siirtää tuollaista kritiikkiä ja alaspainamista. 

Vierailija
29/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä... sellainen ilmiö kuin joukkoräiskäus on käsittämätön ja silti tietyissä kulttuureissa tavallinen ilmiö.

Eihän se käsittämätön ole. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja rötöstely muuttuu hyväksyttävämmäksi 

Onhan niitä tapauksia ollut, missä naisetkin ovat osallistuneet johonkin raiskaus/kidutussessioihin. Useimmiten tietysti jotain huumehörhö- tai muita rikollispiirejä.

Vierailija
30/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni raiskattu nainen on mennyt jonkun miehen luokse umpikännissä ja siksi tullut raistuksi? Onko sinulla ap. tarkkaa tutkimus tietoa? Kun asiaa perustelet sillä. 

Eiköhän suurin syy raiskauksille löydy aivan muualta, eikä naisen umpihumala edellekään anna oikeutta raiskaamiaeen. 

Vierailija
31/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoutuuko Kihlström lasten hakkaamisesta ja surmaamisesta? Suurin osahan on naisten tekemiä.

Nyt tilastoja pöytään. 

Vierailija
32/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on vuosikausia toitotettu, että naiset pystyvät ihan samaan kuin miehetkin, naisia ei saa lähestyä, ei edes katsoa ja nainen saa pukeutua ja käyttäytyä miten haluaa. 

Nyt sitten itketään, kun miehet toimivat näin.

Se sairaalan vartija jätti tytön rauhaan, kuten on vuosikausia toitotettu. Riskinä olisi ollut, että tyttö avautuu somessa, että ei saanut toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan luonnon helmassa, koska kahden ihmisen välinen seksi on so last season ja poly on bängeriä.

No tällä mennään. Yrittäkääpä naiset selvitä omin avuin. 

Vierailija
33/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni raiskattu nainen on mennyt jonkun miehen luokse umpikännissä ja siksi tullut raistuksi? Onko sinulla ap. tarkkaa tutkimus tietoa? Kun asiaa perustelet sillä. 

Eiköhän suurin syy raiskauksille löydy aivan muualta, eikä naisen umpihumala edellekään anna oikeutta raiskaamiaeen. 

Todella moni itse asiassa. Ja ei oikeuta ei. Mutta omia lapsiani neuvon sukupuolesta riippumatta silti olemaan menemättä humalassa vieraisiin asuntoihin. Kyllä siinä riskin ottaa, oli mies tai nainen. Se on vaan totuus

Ohis

Vierailija
34/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole tavallinen, eikä mitenkään hyväksyttävä, ilmiö minun kulttuurissani (kantis-suomalainen).

Minä en ole vastuussa muiden kulttuurien miesten tekemisistä tai muiden kulttuurien asenteista. Joissain kulttuureissa/maissa vaimoa ei voi r*iskata, miten tämä liittyy minuun? Joissain kulttuureissa määritellään miten kunniallisten naisten pitäisi pukeutua ja opetetaan että muut naiset ovat kunniattomia, eikä näillä ole siksi niin väliä. Haluaisin tämän kulttuurin edustajat pois Suomesta, joten en pyydä anteeksi heidän tekojaan, vaan toivon pikaista matkaa omaan kulttuuriin.

Suomessa, minun kulttuurissani, on hyvin lievä tuomioasteikko väkivallasta. Olen valmis äänestämään kovempien väkivaltatuomioiden puolesta ja äänestän puoluetta joka oli koventamassa alaikäisten r*iskauksista annettuja tuomioita. Kannan siis vastuuta myös kantis-veljistäni, joille toivon kovempia tuomioita, jos tekevät rikoksia.  M51

Vierailija
35/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos marja yleistyksestä taas,kiitos todella paljon.

Olet itse osa miesvihaa ruokkivaa porukkaa.

Toivon että on naisia joita hävettää jatkuva miesten yleistäminen paskakasoiksi joka asiassa.

Vierailija
36/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet eivät suutu tai onhan miesten suuttumus aivan erilaista, oikeutettua ja aikuismaista, kuten kommentisikin

En mä miehenä tuosta suutu, mutta tuntuu hemmetin epäreilulta kuulla koko ajan puhuttavan "miehistä" yhtenä isona joukkona, jotka eivät muuta tee kuin alistavat naisia ja vetävät turpaan. Itse en ole sellainen, mutta ilmeisesti olisi aivan sama vaikka olisinkin, koska samaan joukkoon minut esim. Kihlström niputtaa. t. Eri

No hän kehottu miehiä astumaan esiin ja kertomaan mitä itse asiasta ajattelee. Joten tee sitten se.

Miten tämä esiin astuminen pitäisi tehdä? Vähän eri asia jonkun julkkis-seksuaaliterapeutti / naked attraction -juontajan tuosta puhua, kuin tavallisen rivimiehen. Jos minulle Me Naiset -lehdestä soitettaisiin ja asiasta kysyttäisiin, niin totta kai kertoisin näkemykseni ja tuomitsisin seksuaaliväkivallan, mutta eipä ole haastattelupyyntöä kuulunut. 

Vierailija
37/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tilastoja pöytään. 

https://yle.fi/a/3-10216732

Vierailija
38/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä siksi, että vain olemattoman pieni osa tulee rai*skatuski "kun on umpikännissä mennyt vieraan mukaan".

suurin osa naisista on tullut rais*katksi työmatkalla, lenkillä ollessaan, ja osa ihan omassa kodissaan.

Vendi tuli ris*katuksi kun käveli illalla kotiinsa. Onko ihan oikesti niin, että naisille oitäisi laittaa illalla klo 18 ulkonaliikkumiskielto tai muuten on oma syy, kun rais*kataan ja pahimmassa tapausessa ta*petaan. 

Mietin juuri eilen, että jos olisin mies ja kulkisin rais*kaamassa tuolla ulkona naisia niin minkälaisen viestin saisin näistä keskusteluista, joissa uhri syllistetään. No saisin sen viestin, että syy on sen uhrin, mitäs läksi. Kyllä minulla on oikeus toimia niin, kuin toimin, jos kerran tyttö/nainen on niin typerä, että on ulkona yksin .

Ja pakko vielä sanoa, että nain naisena ei tulisi mieleenkään, eikä koskaan, että öyttäisin jonkun miehen humalatilaa hyväseni tai, että ikimaailmassa kävisin käsiksi johonkin mieheen väkisin ja rais*kaisin sen. Enkä sen puoleen kehenkään naiseenkaan. Ihmiseen ei vaan kajota ilman hänen lupaansa. Tuon luulisi olevan itsestään selvää jokaiselle normaalille ihmiselle. 

Vain mielenvikainen/kieroon kasvanut ihminen on sitä mieltä, että rais*kaus on uhrin vika. Normaali ihminen ei missään tilanteessa pane toista väkisin. Näin se vaan on. 

Vierailija
39/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeita raiskauksia ja sitten on näitä miehen sormi pillussa -naisia jotka viime hetkellä sanoo emmä haluukkaan.

Vierailija
40/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen mennyt, enkä ole päätynyt uhriksi. Jälkeenpäin ajattelen olleeni todella tyhmä, enkä ikimaailmassa haluaisi omien tytärteni toimivan samoin. Siitä huolimatta että miehet eivät tehneet pahaa ja tietenkin sen tulisi myös olla perusoletus.