Emirates tarjoaa työmahdollisuuden työttömille
Emiratesin laajentaessa reittiverkostoaan se palkkaa lisää cabin crew- henkilöstöä. Ilmoitus tuli duunitorille.
Nyt vaan työttömät tätä duunia hakemaan. Minimipituus pitää olla 160 cm, kokemusta mielellään aspa-duunista, kielitaitoa pitää olla ja vaikka hakemuksessa ei sanota, niin riittävän hyvä ulkonäkö. Mitään tatuointeja ei saa olla näkyvissä ja pitää pukeutua Emiratesin uniformuun tietysti.
Virallisesti asuinpaikaksi pitää muuttaa Dubai, mutta yhtiö on aloittamassa reitit Hki-Dubai välille, joten suomalaiset saa olla myös kotimaassa ihan riittävästi.
Palkka on 2710 euroa kuussa ja sen päälle tulee tietysti ilmaiset ruokailut lennoilla, erinäisiä päivärahoja ym. Veroprosentti on tasan 0, koska Arabiemiraateissa ei veroteta lainkaan ulkomailta muuttaneiden ansiotuloja, myyntivoittoja, perintöjä eikä lahjoja. Kaikki tulot on siis puhtaana käteen.
Jos olisin itse 20 vuotta nuorempi ja perheetön, niin varmaan hakisin tätä. Saisi uusia kokemuksia. Yhtiö hakee muuten nyt ensimmäistä kertaa julkisesti lentohenkilökuntaa Suomesta, joten tuo Hki-Dubai reitti saattaa aueta jo loppuvuodesta.
Kommentit (142)
Tuossa työssä pitää tykätä lentämisestä ja turbulenssista. Jos ollut kovassa myrskyssä ei ehkä enää halua sellaiseen jossa kone pomppii ja pudottaa korkeutta jyrkästi yks kaks. Se tunne on hirveä kun laskee korkeutta tuntuu putoaa. Itse ottaisin lähes mitä tahansa muuta ettei tarvitse tuota enää kokea. Ja muut joita en halua tuon lisäksi kokea olisi sota ja järistys. Ihan vaikka sormen saisi menettää, mutta noita en halua kokea. Tuossa yksi syy miksi matkustan mieluiten junilla.
Voiko 175/96 kg harteikas vähän mahakas 45 vuotias mies hakea tuohon tehtävään vai pelkästään nuoret kauniit naiset? Alkaa tää työttömyys, kaljan kittaaminen ja pleikkarin peluukin jo kyllästyttämään. Emirates olis kyl just hyvä mulle
Mä pääsin tänne töihin. Oon very happy.
Päivitystä tähän. Tyttäreni valittiin ensimmäisellä kieroksella niiden joukkoon, jotka saivat Emiratesilta työpaikan lentoemäntänä. Olen onnellinen hänen puolestaan. Tytöllä on ikää nyt 22v ja on vähän ehtinyt hankkia kielitaitoa ja kokemusta aspa- hommista. Ja täytti näköjään muutkin yhtiön vaatimukset.
Hommat alkaa koulutusjaksolla ja muutolla Dubaihin. Yhtiö järjestää asumisen paikan päällä ja koulutusjaksolta saa jo palkkaa. Ei ihan samaa mitä sitten koulutuksen jälkeen saa.
Tytär on itse tietysti innoissaan, koska saa nyt ensimmäisen toistaiseksi voimassa olevan työpaikan. Suomessa hommat on olleet pätkätöitä.
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hän saa paitsi tasaista ansiotuloa, myös arvokasta elämänkokemusta. Lennoilla kun tulee kohtaamaan kaikenlaisia ihmistyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaatimuksista on High school graduate (Grade 12). Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
En ole käynyt lukiota, vaan olen merkonomi. Lisäksi minulla on molemmissa jaloissa vaivaisenluu joten en voi käyttää korkkareita, ellei sitten Emirates hyväksy paljasjalkakenkiä jotka on melkein ainoat kengät joita voin käyttää. Englanti pitäisi varmasti olla myös parempi vaikka perus rallienkku meneekin.
Tämä ilmoitushan on ollut jo pitkään, nytkö ap tämän vasta huomasi. Eli ei, me työttömät ei tarvita edunvalvojaa vaan osataan ihan itse reippaasti etsiä töitä joka ei ole rakettitiedettä. Ihminen ei muutu työttömänä heti automaattisesti holhottvaksi ja simsalapim muutu ei - holottavaksi kun saa töitä. Ihan oikeasti, en kestä suomalaisten yksinkertaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuosta ihan hyvin jää käteen, mutta saa sitten vastapainoksi taistella koko ajan jet lagia vastaan. Se ei pidemmän päälle ole ihan tervettä.
Ja paljonko sitten asunnon ylläpito Dubaissa maksaa? Tuskin on ihan halpaa sekään.
Jet lagia ei tule, katso karttaa
Voisin lahduttaa, jos on tarvis, mutta ikää ei saa vähemmäksi. Kelpaisikohan 61-vuotias?
Olen 36, niin onko tuo oikeasti liian vanha? On kyllä melko pintaliito touhua. Ja eipä tuossa maassa naisilla ole mitään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa työssä pitää tykätä lentämisestä ja turbulenssista. Jos ollut kovassa myrskyssä ei ehkä enää halua sellaiseen jossa kone pomppii ja pudottaa korkeutta jyrkästi yks kaks. Se tunne on hirveä kun laskee korkeutta tuntuu putoaa. Itse ottaisin lähes mitä tahansa muuta ettei tarvitse tuota enää kokea. Ja muut joita en halua tuon lisäksi kokea olisi sota ja järistys. Ihan vaikka sormen saisi menettää, mutta noita en halua kokea. Tuossa yksi syy miksi matkustan mieluiten junilla.
Minua ei haittaa. Olen ollut kovissakin turbulensseissa ja pysynyt ihan tyynenä, auttanut muitakin vieressä istuvia. Lennän paljon. Mutta taidan silti olla liian vanha jo noihin hommiin.
Eikö se joku prinsessa karannut Dubaista. Onko enää edes elossa. Näin naisia kohdellaan kyseisessä maassa.
Sofia B lle työ tuosta. Sehän tykkää olla rillimiljonäärinsä kanssa Dubaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuosta ihan hyvin jää käteen, mutta saa sitten vastapainoksi taistella koko ajan jet lagia vastaan. Se ei pidemmän päälle ole ihan tervettä.
Ja paljonko sitten asunnon ylläpito Dubaissa maksaa? Tuskin on ihan halpaa sekään.
Dubai on sika kallis paikka. Asunto pitäisi jakaa monen muun kanssa.
Eli jo pelkästään tuo että pitää jakaa aiheuttaa mun kohdalla sen että työpaikka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut työttömänä kohta vuoden ja ikää on 42v. Ei ne taida enää tämän ikäistä naista palkata, vaikka ulkoisesti olen ihan hyvässä kunnossa.
Sun pitäis olla ainakin 20 vuotta nuorempi, rikkaat sheikit ei tykkää muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubai on sika kallis paikka. Asunto pitäisi jakaa monen muun kanssa.
Juu mutta näillä se toimii aika hyvin, asunnolla ollaan todella vähän ja usein täysin eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentoemäntien pitää olla hyvännäköisiä? Ja aina tosi vahvat meikit naamalla?
Kun olet Emiratesissa, sinun tulee olla ulkoisesti ja käytökseltäsi sellainen 60-luvun kotirouva, eli sellainen mies on aina oikeassa asenne ja aika paljon kaikkea puheita ja nipistelyjä tulee iloisin naamoin niellä.
Väitän, että sellainen ihminen, joka sopii tuonne tai valitaan tuonne, sellainen ei ole koskaan työttömänä ja siksi on aika sarkastista, että työpaikka on tuolla tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentoemäntien pitää olla hyvännäköisiä? Ja aina tosi vahvat meikit naamalla?
Kun olet Emiratesissa, sinun tulee olla ulkoisesti ja käytökseltäsi sellainen 60-luvun kotirouva, eli sellainen mies on aina oikeassa asenne ja aika paljon kaikkea puheita ja nipistelyjä tulee iloisin naamoin niellä.
Olen juuri erilainen - sellainen jolle kukaan ei tule sanomaan mitä tehdä - etenkään miehet.
https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/40-asiakaspalvelijaa-kela-taksikyyti…
Enemmin menisin tuonnekin huonommalla palkalla, jossain kohti etsivät 40 työntekijää
Samat edut on muillakin yhtiöillä. Lennoista maksetaan verot. Voi lentää millä tahansa yhtiöllä, ei vain Emiratesilla.