On kyllä todella tavista ja mielenkiinnotonta tarjota jotain voileipäkakkua yo-juhlissa
Jos mulla ois lapsia niin varmaan jotain trendikkäämpää tarjoaisin yo-juhlissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap mitään muuta tekemistä kun tehtailla näitä typeri aloituksia päivästä toiseen? Pienet piirit? Vai aivotoiminta mennyt menojaan runsaan alkoholin ja työttömyyden takia. Olet kyllä näyttänyt oman typeryytesi täällä jo ihan liian usein ja selkeesti, ja sitten sulla on pokkaa arvostella muita ihmisiä. Huonot vanhemmat, kun pojasta tullut tuollainen. Säälittää.
Onko sinulla mitään muuta tekemistä kuin HAUKKUA ihmisiä joita et edes tunne täällä? Vtun apina, MINÄ en ole aloituksen aihe, JOTEN PYSY SIKA AIHEESSA!!!
Juurikin sinä olet aloituksen aiheena. Sinä ja sairas mielesi. Ja tuosta haukkumisesta....olet kyllä ressukka ja ääliö ihan pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap mitään muuta tekemistä kun tehtailla näitä typeri aloituksia päivästä toiseen? Pienet piirit? Vai aivotoiminta mennyt menojaan runsaan alkoholin ja työttömyyden takia. Olet kyllä näyttänyt oman typeryytesi täällä jo ihan liian usein ja selkeesti, ja sitten sulla on pokkaa arvostella muita ihmisiä. Huonot vanhemmat, kun pojasta tullut tuollainen. Säälittää.
Onko sinulla mitään muuta tekemistä kuin HAUKKUA ihmisiä joita et edes tunne täällä? Vtun apina, MINÄ en ole aloituksen aihe, JOTEN PYSY SIKA AIHEESSA!!!
Oi oi, taisikin ottaa osumaa ihan huolella😂 -eri-
Pifän voileipäkakuista etenkin, kun niitä on hyvin moneen lähtöön sen majoneesimössöisen kakun lisäksi. Muutenkikn suolainen menee kurkusta alas helpommin kuin ne ainaiset juustokakut. Inhoan juustokakkuja. Ne ovat helppoja tehdä, säilyvät pitkään ja juuri siksi ne maistuvatkin sellaisilta onnettomilta, lohduttomilta kestokakuilta.
Mä oon tavis. Joten tarjoan tavisten juttuja.
200g makaronilaatikkoa/ hlö olisi trendikäs ratkaisu?