Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä todella tavista ja mielenkiinnotonta tarjota jotain voileipäkakkua yo-juhlissa

Vierailija
05.05.2025 |

Jos mulla ois lapsia niin varmaan jotain trendikkäämpää tarjoaisin yo-juhlissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g makaronilaatikkoa/ hlö olisi trendikäs ratkaisu?

Vierailija
22/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ap mitään muuta tekemistä kun tehtailla näitä typeri aloituksia päivästä toiseen? Pienet piirit? Vai aivotoiminta mennyt menojaan runsaan alkoholin ja työttömyyden takia. Olet kyllä näyttänyt oman typeryytesi täällä jo ihan liian usein ja selkeesti, ja sitten sulla on pokkaa arvostella muita ihmisiä. Huonot vanhemmat, kun pojasta tullut tuollainen. Säälittää.

Onko sinulla mitään muuta tekemistä kuin HAUKKUA ihmisiä joita et edes tunne täällä? Vtun apina, MINÄ en ole aloituksen aihe, JOTEN PYSY SIKA AIHEESSA!!!

Juurikin sinä olet aloituksen aiheena. Sinä ja sairas mielesi. Ja tuosta haukkumisesta....olet kyllä ressukka ja ääliö ihan pahimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ap mitään muuta tekemistä kun tehtailla näitä typeri aloituksia päivästä toiseen? Pienet piirit? Vai aivotoiminta mennyt menojaan runsaan alkoholin ja työttömyyden takia. Olet kyllä näyttänyt oman typeryytesi täällä jo ihan liian usein ja selkeesti, ja sitten sulla on pokkaa arvostella muita ihmisiä. Huonot vanhemmat, kun pojasta tullut tuollainen. Säälittää.

Onko sinulla mitään muuta tekemistä kuin HAUKKUA ihmisiä joita et edes tunne täällä? Vtun apina, MINÄ en ole aloituksen aihe, JOTEN PYSY SIKA AIHEESSA!!!

Oi oi, taisikin ottaa osumaa ihan huolella😂 -eri-

Vierailija
24/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pifän voileipäkakuista etenkin, kun niitä on hyvin moneen lähtöön sen majoneesimössöisen kakun lisäksi. Muutenkikn suolainen menee kurkusta alas helpommin kuin ne ainaiset juustokakut. Inhoan juustokakkuja. Ne ovat helppoja tehdä, säilyvät pitkään ja juuri siksi ne maistuvatkin sellaisilta onnettomilta, lohduttomilta kestokakuilta. 

Vierailija
25/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavis. Joten tarjoan tavisten juttuja.