Muistatko yölinjalla Pelka Saurin?
Pitäisikö rulla vastaava ohjelma takaisin?
Nyt itketty näitä ylen lopettamia ohjelmia niin olihan tuokin aikoinaan kai suosittu?
Kommentit (46)
Tuli tuonne joskus kakarana soitettua pari pilapuhelua. Oi niitä aikoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Välillä oli niitä pilapuheluita kyllä..
Olis kuuntelin pätkiä ja tuli jotenkin nostalginen tunne
Pekka kyllä aina lähti pilapuheluissakin siitä että soittajalla oli oikeata asiaa. Joku motiivi lienee pilapuhelunkin soittajalla ja sitä Pekka parhaansa mukaan yritti löytää. Klunssila hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä oli niitä pilapuheluita kyllä..
Olis kuuntelin pätkiä ja tuli jotenkin nostalginen tunne
Pekka kyllä aina lähti pilapuheluissakin siitä että soittajalla oli oikeata asiaa. Joku motiivi lienee pilapuhelunkin soittajalla ja sitä Pekka parhaansa mukaan yritti löytää. Klunssila hyvä esimerkki.
Tämä se jännitys juuri oli. Tiesi, että Pekan on uskottavuutensa takia aluksi otettava tosissaan jokainen puhelu tai ainakin antaa ymmärtää, että ottaa tosissaan. Sitten oli jännittävää kuunnella, kuinka pitkälle soittaja pystyy vedättämään ennen kuin hänellä itsellään pettää pokka.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai muistan. Klunssilan puhelut oli mahtavia. Muutama taitaa löytyä Youtubestakin.
Heh mulla on nokkatippuri.
Muistan, muistan! Oi että. Pekka oli hyvä ja niin oli soittajatkin. Ihan mahtava ohjelma. Miksi ei enää ole?
Klunssila ,ai ai helkatti taas raapii.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, muistan! Oi että. Pekka oli hyvä ja niin oli soittajatkin. Ihan mahtava ohjelma. Miksi ei enää ole?
Yölinjalle olisi varmasti vieläkin kuuntelijoita ja sinne soittelijoita ongelmineen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvinkin.
Olin teini-ikäinen ysärin alussa, aikana ennen kännyköitä, tietokoneita ja nettiä.
Ainoat huvitukset olivat käytännössä juoruaminen kavereiden kanssa lankapuhelimessa, telkkarin katsominen ja lefffojen katsominen VHS-kaseteilta, radion kuuntelu ja musiikin kuuntelu mankasta, oman musan nauhoittelu radiosta ja muilta kaseteilta omalle tyhjälle kasetille.
Yksi tekeminen oli öisin kuunnella Pekka Saurin yölinjaa teininä sängyssä, pimeässä huoneessa ja vain radiosta kuului tämä puheohjelma, jonne ihmiset soittelivat erinäisten ongelmiensa kanssa. Siinähän se yö vierähti, kun sängyssä peiton alla kuunteli muiden ihmisten murheita ja Pekka yritti heitä auttaa. Sade ropisi ikkunaan ja katulampun loiste valaisi hieman huonetta. Oi noita aikoja.
Hienoa tunnelmointia 💙
Ei sitä sen enempää viihdettä edes kaivannut.
Sauri ei ollut niitä tunneälykkäimpiä psykologeja. Ei useinkaan saanut soittajan ongelmasta kiinni ja mutisi latteuksia.
Ei sopinut politiikkaan, vaikka sinne hakeutui ja pääsi H.gin apulaispormestariksikin.
Vihreä, joopa joo, tosin oli silloin astetta järkevämpi puolue.
Vierailija kirjoitti:
Sauri ei ollut niitä tunneälykkäimpiä psykologeja. Ei useinkaan saanut soittajan ongelmasta kiinni ja mutisi latteuksia.
Oli välillä kyllästyneen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli välillä kyllästyneen oloinen.
Mun mielestä hän keskittyi kuuntelemaan ihmisiä. Sitä paitsi keskellä yötä ei ollut tarkoituskaan pitää kauheaa meteliä, vaan oli luonteeltaan hiljainen, rauhallinen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mietin tänään kuka oli se tyyppi...
Paloi loppuun. Missähän on nyte.
Asuu Konalassa. olen nähnyt monta kertaa. Fiksun tuntuinen kaveri edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mietin tänään kuka oli se tyyppi...
Paloi loppuun. Missähän on nyte.
Asuu Konalassa. olen nähnyt monta kertaa. Fiksun tuntuinen kaveri edelleen.
Hänhän on legenda. Pitäisikö järjestää Yölinja-valvojaiset Konalaan? Kaikki sitä aikoinaan kuunnelleet paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvinkin.
Olin teini-ikäinen ysärin alussa, aikana ennen kännyköitä, tietokoneita ja nettiä.
Ainoat huvitukset olivat käytännössä juoruaminen kavereiden kanssa lankapuhelimessa, telkkarin katsominen ja lefffojen katsominen VHS-kaseteilta, radion kuuntelu ja musiikin kuuntelu mankasta, oman musan nauhoittelu radiosta ja muilta kaseteilta omalle tyhjälle kasetille.
Yksi tekeminen oli öisin kuunnella Pekka Saurin yölinjaa teininä sängyssä, pimeässä huoneessa ja vain radiosta kuului tämä puheohjelma, jonne ihmiset soittelivat erinäisten ongelmiensa kanssa. Siinähän se yö vierähti, kun sängyssä peiton alla kuunteli muiden ihmisten murheita ja Pekka yritti heitä auttaa. Sade ropisi ikkunaan ja katulampun loiste valaisi hieman huonetta. Oi noita aikoja.
Hienoa tunnelmointia 💙
Ei sitä sen enempää viihdettä edes
Hei, mulla täysin samoja kokemuksia.Terveiset sinne jonnekin sulle!
Kaipaan Pekan rauhoittavaa ääntä öihin. Saisin varmaan paremmin nukahdettua siihen ääneen.