Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä 0,80€ ja seuraavat tuet maksetaan 22. päivä. Jääkaapissa on valo

Vierailija
04.05.2025 |

Miten mä pärjään tukipäivään asti, ideoita?? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuhlasit. Nyt elät vararavinnoilla, äkkiä oot ketoosissa,

Vierailija
22/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos alkais työt vaikka maistumaan.

Anna töitä? 

Sekin pitäis sulle  valmiiks tehdä voi saatana näitä aikuisia vauvoja.onneks tukia on leikattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona yli neljä tonnia ja tilillä 489 euroa. Pakastin on täynnä ruokaa ja jääkaapissa jotain. Mahdanko pärjätä ensi viikkoon.

Vierailija
24/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on seitsemän lapsen vanhempi ja hänellä on monta työpaikkaa, ja töitä olisi paljon enempi , kuin ehtii tehdä. Ihan on duunari, ei edes ylioppilas.

Vierailija
25/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on nyt rahat tiukilla. Jos olet sama joka tekee näitä esimerkiksi "tilillä 0,10 e, miten pärjätä loppukuu aloituksia jatkuvasti, erilaisia neuvoja on tullut jo paljon. Parempia vastauksia ei pysty enää antamaan.

Vierailija
26/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onneksi olet maksanut sähkölaskun. Maksoitko jo toukokuun vuokran ? Asumistukipäivä maanantaina eläkeläisillä. Luulisi että olisi rahaa jäljellä jos sait huhtikuun 22 pv rahaa.

Vierailija
27/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nämäkin rahaa 0,05€ tilillä loppuisi.Kun on jonkun pila juttuja.En tiedä mitä huvia näistä saa.

Vierailija
28/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko sulla on sama tilanne. Rimpauta naapurin oveen

Vierailija
29/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasit sitten ilmeisesti vuoden parhaan pullojenkeräyspäivän, jos kerran tili on nollilla. Vappuna olisit helposti kerännyt parinkympin eestä pulloja joka olisi riittänyt jo pitkälle pitämään ainakin nälän loitolla. Ei sitten muuta kuin leipäjonoon, tai assalle euroo pummaamaan.

Vierailija
30/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tekoälyä ja katso mitä se vastaa. Saattaa keksiä jotain ideoita.

Vierailija
31/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONALAN TORAKKA SPÄMMI POIS

Vierailija
32/43 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annostelet sitä valoa kastikkeeksi salaatille jonka varastat naapurilta. Vettä tulee vielä mutta se kannattaa maustaa villillä luonnonvedellä suoraan rapakosta.

Vierailija
33/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppureikä myyntiin!

Vierailija
34/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat jauhoja teet leipää

Yksi "köyhä" 1300€ puhelimensa kanssa kalliine minipakkauksineen ei kuulemma jaksanut leipoa ilmaiseksi saamistaan tarvikkeista.

Vierailija
35/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pussin makaronia, vaikka se voi aiheuttaa tulehdustilan elimistöön ja muuta vaivaa. Voi tulla kalliiksi se pussi makaronia. Jos on huono säkä, pitää hakea veronmaksajien laskuun kallis lääkitys. Jotain ihmisen siis köyhänkin pitää syödä. 

Älä syö sitä pussia, vaan ne makaronit. Ei ihmisen kuulu muovia syödä.

Vierailija
36/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tubettaa jääkaappeja. Saat mainostuloja ja ehkä ruokaakin sinne.

Vierailija
37/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tubettaa jääkaappeja. Saat mainostuloja ja ehkä ruokaakin sinne.

Joo, mulla ei siellä ole kuin puoli pussia pakastepinaattia ja jotain vihannesten rippeitä niin, että näkyy siellä ruokaa joskus olleen. Persut suuttuisi, että minulla on jääkaappi. Voisi kyllä nämä paastopäivät loppua. 

Vierailija
38/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin pussin makaronia, vaikka se voi aiheuttaa tulehdustilan elimistöön ja muuta vaivaa. Voi tulla kalliiksi se pussi makaronia. Jos on huono säkä, pitää hakea veronmaksajien laskuun kallis lääkitys. Jotain ihmisen siis köyhänkin pitää syödä. 

Älä syö sitä pussia, vaan ne makaronit. Ei ihmisen kuulu muovia syödä.

Mulla on vilja-allergia ja söin ne makaroonit. Tarkoittaa sitä, että voi tulla paha tulehdus, jonka paraneminen kestää kuukausia. Mutta en usko, että noin pienestä määrästä. Jotain pientä tulehdusta tulee kuten aina viljoista tulee. Minulla on viljaton ruokavalio. Ei siis ole yhteiskunnalle halpaa, jos allergisena alan syömään makaroonia ja sairastun. 

Vierailija
39/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppureikä myyntiin!

No varmaan siitä aiheutuisi kamala huuto, kun tekisi kipeää. Edes ammattilaiset ei myy kaikki. 

Vierailija
40/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, onneksi olet maksanut sähkölaskun. Maksoitko jo toukokuun vuokran ? Asumistukipäivä maanantaina eläkeläisillä. Luulisi että olisi rahaa jäljellä jos sait huhtikuun 22 pv rahaa.

Mulla on maksamattomia laskuja 100 euroa + aivan kaikki muut laskut, mitä autottomalle ihmiselle voi tulla. Veikkaan, että laskuja on vähintään 200 euroa. Missähän on juoksevat tuet ja Kela kyllä maksaa ruoan, jotka tulee, kun on köyhä Suomessa jne. persujen propaganda. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi