HS: Purra jakaa 5 vapputonnia korkeatuloisimmille eläkeläisille
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011210011.html
Niille joilla eläke on yli 15 000€ kuussa, verotus pienenee 3,2%. Tyypillisellä eläkkeensaajalla se pysyy samana tai nousee.9
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, montako tuollaista eläkkeensaajaa meillä on? 100 000 vai alle 2000?
Niin: koska rikkaita on niin vähän, heitä pitää paapoa. Köyhiä on paljon, joten heiltä voi ottaa enemmän ja heille voi antaa vähemmän.
Nimenomaan. Juuri näin. Aina on parempi porvarille, mitä enemmän on köyhiä, jotka kärsivät. Se tekee niille varsin hyvää. Ihan orgasmitasoa.
Luulenkin, että Orpo-Purran hallituksessa on ihmisiä, jotka oikeasti nauttivat siitä, kun pääsevät tuottamaan ongelmia ja pahaa oloa "alempisäätyisille". Purrakaan ei ole koskaan edes muodon vuoksi pahoitellut leikkaustensa seurauksia tuhansille tavallisille ihmisille. Muinoin perussuomalaiset väittivät olevansa tavallisten suomalaisten puolella, mutta äkkiäpä se unohtui, kun pääsivät valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua ajatella raskaan hoitotyön tekijänä että joku saa kuussa eläkettä enemmän kuin minulla on puskurissa noin kymmenen vuoden työnteolla.
Niin sellaista elämä on minä en päätäni vaivaa muilla kuin omilla raha-asiolla ja tekemisilläni olen myös raatanut elämäni töissä ja rikkauksia ei ole kertynyt mutta hengissä olen ja tyytyväinen elämääni.
Persu työntää Persupäätänsä Persupusikkoon.
Ei pidä paikkaansa. Juuri tämän ketjun tuloksena tein lopullisen päätöksen siirtyä persuista sdp :hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin: koska rikkaita on niin vähän, heitä pitää paapoa. Köyhiä on paljon, joten heiltä voi ottaa enemmän ja heille voi antaa vähemmän.
Onko paapomista siis se, että saa pitää ansaitsemansa rahat? Ja köyhiltä ottaminen on sitä, että ei anneta yhtä paljon kuin ennen?
Jos en saa lahjaksi kultaketjua, niin voin ilmoittaa, että minulta on viety kultaketju?
Rikkaita on vähän, koska rikkaaksi ei pääse makoilemalla sohvalla ja pakoilemalla töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua ajatella raskaan hoitotyön tekijänä että joku saa kuussa eläkettä enemmän kuin minulla on puskurissa noin kymmenen vuoden työnteolla.
Niin sellaista elämä on minä en päätäni vaivaa muilla kuin omilla raha-asiolla ja tekemisilläni olen myös raatanut elämäni töissä ja rikkauksia ei ole kertynyt mutta hengissä olen ja tyytyväinen elämääni.
Tiesitkö Vassari kateus on kuin syöpä se syö ja raastaa sinut ja tuhlaat elämäsi asioille voi tehdä itsekin paljon. Suosittelen sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paapomista siis se, että saa pitää ansaitsemansa rahat? Ja köyhiltä ottaminen on sitä, että ei anneta yhtä paljon kuin ennen?
Jos en saa lahjaksi kultaketjua, niin voin ilmoittaa, että minulta on viety kultaketju?
Rikkaita on vähän, koska rikkaaksi ei pääse makoilemalla sohvalla ja pakoilemalla töitä.
Riikkulin vappuränni jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahaa on.Rahaa on.
Moi Sannuli sinäkö siellä huutelet.
Vierailija kirjoitti:
EK:n SätkyAkka MassiMuija Riikkulin taikaseinästä riittää rikkaille lisää RAHAA.
Riikkis on löytänyt VIP-taikarahaseinän.
Siis valtio varastaa eläkkeestä vähemmän?
Hesari, tuo wokevasemmiston Pravda tuotti taas päiväannokset puolitotuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö Vassari kateus on kuin syöpä se syö ja raastaa sinut ja tuhlaat elämäsi asioille voi tehdä itsekin paljon. Suosittelen sinullekin.
5% hihhuliporukka ei minussa kateutta aiheuta.Sääliä voisin mutta en semmoiseen alennu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Juuri näin. Aina on parempi porvarille, mitä enemmän on köyhiä, jotka kärsivät. Se tekee niille varsin hyvää. Ihan orgasmitasoa.
Luulenkin, että Orpo-Purran hallituksessa on ihmisiä, jotka oikeasti nauttivat siitä, kun pääsevät tuottamaan ongelmia ja pahaa oloa "alempisäätyisille". Purrakaan ei ole koskaan edes muodon vuoksi pahoitellut leikkaustensa seurauksia tuhansille tavallisille ihmisille. Muinoin perussuomalaiset väittivät olevansa tavallisten suomalaisten puolella, mutta äkkiäpä
Riikka on vienyt PS:n oikeistolaisuudessa jo Kokoomuksenkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jutussa tosin oli pakko mainita totuus, että yli 7500 euron eläkettä saa Suomessa vain 7500 ihmistä. Ja nyt puhuttiin 15 000 eurosta!😂
Vierailija kirjoitti:
Alle tuhat? Kaunisisissa keskieläke 3800😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hesarin taso on juuri tätä, miten arvostettu lehti on taantunut tälle tasolle sitä pitää ihmetellä.
Hut-su äm-mä. Ollut naimisissa aiemminkin, eli ei ole uskollista lajia, kuten ei toisaalta myöskään esimerkiksi pääministeri Orpo, jolla on takanaan yksi, pieleenmennyt avioliitto.
Vasemmistoagendalle narratiivia, onneksi media ei ole puolueellinen Hesarin mielestä.
Kyllä Riikkulia odottaa EK;ssa tuhti hillotolppa.Voi ostella laatuviinejä.
Aiettä 5% Persun peräaukkoa kivistää.