HS: Purra jakaa 5 vapputonnia korkeatuloisimmille eläkeläisille
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011210011.html
Niille joilla eläke on yli 15 000€ kuussa, verotus pienenee 3,2%. Tyypillisellä eläkkeensaajalla se pysyy samana tai nousee.9
Kommentit (219)
Ei kiinosta.
Stagala, stagala, stagala, stagala, stagala.
Hassua ajatella raskaan hoitotyön tekijänä että joku saa kuussa eläkettä enemmän kuin minulla on puskurissa noin kymmenen vuoden työnteolla.
EK:n SätkyAkka MassiMuija Riikkulin taikaseinästä riittää rikkaille lisää RAHAA.
Tiedätkö, montako tuollaista eläkkeensaajaa meillä on? 100 000 vai alle 2000?
Vierailija kirjoitti:
eikös raamatussakin sanottu, että niiltä joilla ei ole mitään, otetaan tuhkatkin pesästä, mutta niille joilla on jo kaikki maailman rikkaudet, annetaan kauhalla lisää.
eli sopii kristillisdemokraattien agendaan
Jep. Täydellisesti päiviräsästä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Jos onkin 200 000?
Vierailija kirjoitti:
Niin: koska rikkaita on niin vähän, heitä pitää paapoa. Köyhiä on paljon, joten heiltä voi ottaa enemmän ja heille voi antaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahaa on.Rahaa on.
Sitä löytyy aina. Ei ole puutetta.
Kysymys on vain se, kenelle sitä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua ajatella raskaan hoitotyön tekijänä että joku saa kuussa eläkettä enemmän kuin minulla on puskurissa noin kymmenen vuoden työnteolla.
Niin sellaista elämä on minä en päätäni vaivaa muilla kuin omilla raha-asiolla ja tekemisilläni olen myös raatanut elämäni töissä ja rikkauksia ei ole kertynyt mutta hengissä olen ja tyytyväinen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin: koska rikkaita on niin vähän, heitä pitää paapoa. Köyhiä on paljon, joten heiltä voi ottaa enemmän ja heille voi antaa vähemmän.
Nimenomaan. Juuri näin. Aina on parempi porvarille, mitä enemmän on köyhiä, jotka kärsivät. Se tekee niille varsin hyvää. Ihan orgasmitasoa.
Vierailija kirjoitti:
EK:n SätkyAkka MassiMuija Riikkulin taikaseinästä riittää rikkaille lisää RAHAA.
Olet nolo nolo nolo nolo nolo nolo niin helvetin nolo.
Vierailija kirjoitti:
On irrelevanttia onko heitä 5000 vai 50000.
Relevanttia on se että rahojen piti olla LOPPU valtion kassasta.
Ilmeisesti sitä kuitenkin riittää eläkeläisille jotka jo nyt tienaavat enemmän kuin tasavallan presidentti tai pääministeri saa palkkaa.
Eli rahaa on. Sitä vain poliittisesti ohjataan lisää niille jotka ovat jo upporikkaita ja leikataan kaikilta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo nolo nolo nolo nolo nolo niin helvetin nolo.
Ei ole. Sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellaista elämä on minä en päätäni vaivaa muilla kuin omilla raha-asiolla ja tekemisilläni olen myös raatanut elämäni töissä ja rikkauksia ei ole kertynyt mutta hengissä olen ja tyytyväinen elämääni.
Persu työntää Persupäätänsä Persupusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahaa on.Rahaa on.
Sitä löytyy aina. Ei ole puutetta.
Kysymys on vain se, kenelle sitä annetaan.
Raha ansaitaan siinä on Vassarille oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On irrelevanttia onko heitä 5000 vai 50000.
Relevanttia on se että rahojen piti olla LOPPU valtion kassasta.
Ilmeisesti sitä kuitenkin riittää eläkeläisille jotka jo nyt tienaavat enemmän kuin tasavallan presidentti tai pääministeri saa palkkaa.
Eli rahaa on. Sitä vain poliittisesti ohjataan lisää niille jotka ovat jo upporikkaita ja leikataan kaikilta muilta.
Kyllä, rahaa on. Paljon.
eikös raamatussakin sanottu, että niiltä joilla ei ole mitään, otetaan tuhkatkin pesästä, mutta niille joilla on jo kaikki maailman rikkaudet, annetaan kauhalla lisää.
eli sopii kristillisdemokraattien agendaan