Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noutopöydässä salaattia puputtavat

Vierailija
04.05.2025 |

Söin tänään noutopöydässä, joka notkui maukkaita herkkuja. Hyviä lihoja, lohta, kermaperunoita ym. Silmiin pisti pari laihaa luisevaperseistä naista, jotka täyttivät lautasensa lähinnä salaatilla. Mitä hiton järkeä on mennä noutopöytään syömään jotain hiton salaatteja? Voi elämä xD

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ottaneet pelkän salaattibuffetin. 

Vierailija
22/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olisi syödä jotain sellaista mitä ei halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön noutopöydästä yleensä salaatin ja muiden lisukkeiden kanssa sellaisia ruokia mitä en saa aikaiseksi tehdä kotona; esim kaalikääryleet, maksapihvit, naudanliha ja kala 

Vierailija
24/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön noutopöydästäkin juuri sitä mitä haluan. Ei mun tarvitse laskea pennejä ja tankata mahdollisimman kalliita ruokia.

Joillakin on tuo tapana. Lautanen kukkuroilleen ja lisää monta kertaa. Noloa.

Vierailija
25/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen, miten voi jollakin olla aikaa ja mielenkiintoa seurata mitä muut laittavat suuhunsa tai pöydästä ottavat?

Luulisi jo kohteliaisuudesta ja hyviä käytöstapoja vaalivan ravintolassa,  keskityytävät  omaan pöydässä olevien pöytäseuraan ja mielenkiintoisiin keskusteluihin.

Ja on todella rumaa käytöstä ja törppöilyä, vahtia ja tuijottaa muiden syömiä ja jättää huomioimatta oma seurue. 

Ap. se ravintolaetiketti!

Vierailija
26/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön noutopöydästäkin juuri sitä mitä haluan. Ei mun tarvitse laskea pennejä ja tankata mahdollisimman kalliita ruokia.

En syö buffasta toisten pöpöjä, hyi!

Tilaan a la cartrsta.

Vierailija
27/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne naiset söi ensin salaattiannokset ja sitten vasta varsinaista ruokaa. Salaattia kannatta aina syödä ensin kunnon annokset , ettei syö mahdottomasti esim. hiilihydraattia ja rasvaa.

Vierailija
28/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on tuo tapana. Lautanen kukkuroilleen ja lisää monta kertaa. Noloa.

Sinnehän mennään syömään ei ihmettelemään finidinigiä missä on pari perunaa aseteltu lautasen keskelle. Suomessa on jotenkin vieläkin uusi ajatus että joku voi oikeasti syödä.yhden aterian ravintolassa. Ne ravintolakoulun opit annoksen koosta ovat höpö höpöä. Jostain 60-luvulta kun tärkeintä oli näyttäytyminen.

Vierailija
29/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syödään alkuruoka esim. salaattia tai keittoa,  sen jälkeen pääruoka ja sitten jälkiruoka. 

Vierailija
30/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole elämä muutamasta eurosta kiinni kuten sulla.

Enemmän minulla on rahaa kuin sinulla. Veikkaan että pystyisin pelkillä olemassa olevilla rahavaroillani ostamaan sinun koko omaisuutesi.

Ap

Hyvin epätodennäköisesti on.

T: rikkaimmassa 5% oleva.

No sitten en välttämättä. Konkreettiset rahavarani eivät ole kuin noin 135 000€. Päälle toki sitten muutaman sadan tonnin velaton omaisuus. Joten okei, olen köyhä.

no niin, kummalla on enemmän varallisuutta! oikeasti tämä on hiukan huvittavaa luettavaa.

Vierailija
31/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffettihan on just siitä kiva, että kun isolla porukalla menee, niin kaikille löytyy. Ei tarvii miettiä mitään ravintolamaailmoja ja kukin jonottaa omalla luukullaan..

Sanoit, että salaattia syövät ja sä vetelet jotain kermaperunoita... ihan samaa settiä trolliseni.

Vierailija
32/36 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne naiset söi ensin salaattiannokset ja sitten vasta varsinaista ruokaa. Salaattia kannatta aina syödä ensin kunnon annokset , ettei syö mahdottomasti esim. hiilihydraattia ja rasvaa.

Näin teen minäkin, ihmetelkööt ap vaan.

Vierailija
33/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap olisi nähnyt läskin kermaperunavuoren kanssa?

Vierailija
34/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minulla on rahaa kuin sinulla. Veikkaan että pystyisin pelkillä olemassa olevilla rahavaroillani ostamaan sinun koko omaisuutesi.

Ap

Hyvin epätodennäköisesti on.

T: rikkaimmassa 5% oleva.

No sitten en välttämättä. Konkreettiset rahavarani eivät ole kuin noin 135 000€. Päälle toki sitten muutaman sadan tonnin velaton omaisuus. Joten okei, olen köyhä.

Ja mulla on 100 miljoonaa, mites paljon sulla Reiska ja Juhani?

35/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Nämä on niitä tutisevia hauraita leidejä jotka saavat lonkkamurtuman ja dementian 70-vuotiaana.

Toivon, että ennusteesi iskee omaan lonkkkaasi mahdollisimman pian. 

Ei iske. Olen paksuluinen, lihaksikas, tanakassa kunnossa ja syön pihviä joka päivä. Hahahaaaa!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
36/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nämä "varakkaat" ovat sitten huvittavia. Se "varallisuus" paljastuu näissä aloituksissa. Varakas ei kyttäisi buffassa tuotteita, jotka ovat kalleimmista raaka-aineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän