Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkiä ne miehetkin happanee, heikkenee, papparoituu, vanhenee. 70-luvulla syntyneet järjestään jo pappoja

Vierailija
04.05.2025 |

Kuten Immu, syntynyt 1971.

Joku raja näyttää molemmilla sukupuolilla olevan 46-48.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on syntynyt 1976 ja ennen reipas ja aikaansaava on muuttunut selittäjäksi mitä kaikkea pitäis tehdä. Käyttää 20 vuotta vanhoja vaatteita ja kävelee kuin yli-ikäinen joulutonttu. Olen niin kyllästynyt oikeasti. 

Oon itse mallia 1977. Toivoisin vilpittömästi että meillä kummallakin olisi elämä missä olisimme arvostettuja parisuhteessa. Mutta tuntuu että ei ole kummallakaan. Ihan hiton surullista. Ehkä ikäero pitäisi olla isompi vai onko sekään ratkaisu?

Vierailija
22/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomerit on jo montussa minä ja muut 70 lukulaiset kuulutaan X ryhmään. 

Suurin ikäpolvi on nykyisin ysärin alussa syntyneet.

Se Suomen suuri ikäluokka eli sodan jälkeen syntyneet ei ole lähellekään montussa! 1945-1950 syntyneistä vanhimmat täyttää 80 vuotta nuorimmat 75. Heistä elää vielä yli puolet. Viime vuonna syntyi alle 44 000 lasta. 1947 syntyi yli 108 000 lasta, joista yli puolet elää. Eli Suomessa on enemmän elossa 1947 syntyneitä kuin vuonna 2024 syntyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immu = kaikki ikäluokkansa miehet. Näin se logiikka toimii, toimiiko se myös naisten kohdalla samalla tavalla. Otetaan tuolta joku juoppo pubiruusu rööki huulessa edustamaan Suomen 40-50 vuotiaita naisia. 

Immu oli aivan susipaska ottelija myös nuorempana, ikää tullut 20-30v lisää eli tullut hitaammaksi, mutta oli ihan paska myös nuorena. Mitään näyttöjä Immulla ei ole, että olisi urheilullisesti lahjakas, varsinkaan kamppailulajin puolelta.

Vierailija
24/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 70 luvulla syntynyt ja vielä hyvinkin nuorekas... kymmeniä vuosia nuoremmat naiet katsovat.

-mryouth75

Vierailija
25/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 ja mikään ei enää ole innostavaa. Ihmiset ovat ilmaa. Fyysinen väsymys. 

Vierailija
26/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59 ja mikään ei enää ole innostavaa. Ihmiset ovat ilmaa. Fyysinen väsymys. 

Tunnistan saman. Joskus välillä yrittää innostua jostain, kunnes huomaa että tässä nykyisessä maailmassa ei ole nää mitään tuttua. Kaikki on muuttunut absurdiksi ja merkityksettömäksi.

Vierailija
27/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi. Naisia aina väitetään vanhenevaksi, nyt tämä totuus vihdoin. t. 46n

Vierailija
28/28 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 70 luvulla syntynyt ja vielä hyvinkin nuorekas... kymmeniä vuosia nuoremmat naiet katsovat.

-mryouth75

Jokainen sanoo itseään "nuorekkaaksi" lähes. Sisäisesti voi ollakin, mikä on totuus ulkoisesta kaikilla sukupuoleen katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi