Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi määräilee, miten suhtautua?

Vierailija
04.05.2025 |

Anoppi kävi puolen vuoden jälkeen kylässä.

Marmatti oikeastaan kaikesta, mikä meillä "eri lailla", kuin hänellä. Enkä koskaan muuta mitään hänen mielikseen. 

Miten tollaseen pitäisi suhtautua? Haukkuu mua sitten omissa piireissään kun oli sinistä ja sänky petaamatta ja pihakoriste väärä ym muuta typerää. 

Otatteko omanne vakavasti vai viis veisaatta?

Anoppi 75 ja me 35 pariskunta

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja tehdä sitten, kuten itse haluaa. Todeta korkeintaan jotain, että ihan kiva ajatus/ehdotus/koriste-esine jne.), mutta me tykätttiin miehen kanssa tällaisesta valinnasta omaan kotiimme.

Yleensä oon kuunnellut haukut ja jättänyt selitykset väliin, kun tuo alkaa siitäkin huutaa että väitän vastaan. Ap

Meillä oli hirveä huuto ja rääkynä puhelimessa;"Miniä ei tottele ja keitä omenahilloa niinkuin minä määrään!"

En tottelekkaan, vaan keitän hilloni niinkuin itse haluan.

Vierailija
42/45 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välit poikki.

Siitä alkaa tuhon kierre.

Vierailija
44/45 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti on aina ikävä, vaimon äiti läheinen tuki.

Mulla on ollut vain ihania anoppeja. Niiden miehet taas on olleet täysiä kusipäitä, nykyisen miehen isää lukuunottamatta. Kusipäinen appiukko ennustaa mielenterveysongelmia ja persoonallisuushäiriötä pojalleen.

Oletko ehkä , no öh kevytkenkäinen?

Useita anoppeja , eli äijät vaihtuu kuin sukat?

Vierailija
45/45 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää anopista valittajat niitä samoja, jotka ihmettelee, kun ei kaverit pidä yhteyttä? Ja sitten mietitään, että onko väärin, jos ei vastaa 10 minuutissa saamaansa viestiin, onko vaan itsekäs?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän