Olen miehelleni alistuva tradwife, kysyttävää?
Laitoin juuri kuivakakun uuniin ja lapset lukevat kirjoja. Kysyttävää? Vältän esittämästä muita kuin mieheni määrittämiä mielipiteitä, en käy töissä. Työtäni on hoitaa kotitaloutta ja lapsia. Teen tarkan taloussuunnitelman joka viikko, perheemme syö pienellä rahalla. Mieheni on korkeastikoulutettu ja ihan hyväpalkkainen, joten rahat riittävät. Asumme pk-seudun kehyskunnassa omakotitalossa. Käymme kirkossa pari kertaa kuukaudessa, vaikka emme ole mitään himouskovaisia.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miehesi saa tarpeekseen lapsiperhe-elämästä ja virkistäytyy toisen naisen kanssa?
Mieheni on vakuuttanut käsi Raamatulla olevan kanssani ikuisesti. -ap
Itse vältän leipomista sunnuntaisin. Ei tarpeettomia töitä lepopäivinä. Eilen eli lauantaina kyllä leivoin leipää, sämpylöitä, piirakkaa ja pullaa. Harvinaisen vähän eri sortimentteja tällä kertaa.
Käyn töissä, hoidan kodin ja lasten kasvatuksen. Budjetti tietenkin on. Tämmöstä on yh:n elämä. Kaiken tern, mutta halveksuntaa tulee. Ihan vaan siksi, että on yh. Helpolta kuulostaa sun elämä, mutten kyllä vaihtaisi mielipiteenvapauttani mihinkään. Raamattussakin on useita kertomuksia siitä, että vaikka aviomies käyttäytyisi väärin, niin vaimo tekee itsenäisesti oikein. Ajattelun kanssa on sama kuin joiden muunkin: Jos ei harjoittele, ei tosipaikan edessä todennäköisesti osaa.
Mulkku takaisin housuihin ja ulos vaikka lenkille, Jorma (57). Siellä on hieno keli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miehesi saa tarpeekseen lapsiperhe-elämästä ja virkistäytyy toisen naisen kanssa?
Mutta jos miehesi päättää, että hän on lisäksi myös toisen naisen kanssa, eikö silloin pidä alistua päätökseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehesi haluaisi vaihtaa kanssasi paikkaa, niin että sinä elättäsit hänet?
Missä te alkuaa löysitte tosienne`ja kuinka teistä tuli pari?
Mitä itse olet opiskellut?
Liittomme kestää ikuisesti. Löysimme toisemme rukoilun avulla. Minä olen ylioppilas ja kävin vähän aikaa yliopistoa. En usko, että naisen kannattaa rasittaa itseään liialla koulutuksella, mies hoitaa ne asiat. -ap
Uskonto is lam?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kotiäitejä. Miten olette järjestäneet sinun eläketurvan. Itse kanssa kohta jäämässä töistä kotiin ekan lapsen kanssa ja olen pohtinut että pitää alkaa kuukausittain sijoittamaan eläkettä varten. Ootteko tehneet tästä jotain laskelmia, joita voisitte jakaa?
Mieheni on huolehtinut nämä asiat puolestani. On joku eläkevakuutus ja henkivakuutus. En oikein näitä monimutkaisia juttuja ymmärrä. -ap
Itse tosiaan arvostan kotiäitiyttä, mutta se, että heittäytyy avuttomaksi ja ymmärtämättömäksi eikä ota asioista selvää, ei kyllä mielestäni tee kunniaa Jumalalle. Lue Raamatusta sananlaskut 31. Siinä kuvattu kelpovaimo ei todellakaan ole pihalla perheen taloudenhoidosta. Nykyinen tradwife-kulttuuri tuntuu perustuvan enemmän 50-luvun Amerikkailaiseen unelmaan kuin Raamattuun. Se on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se merkitsee?
Ap meni kysymään mieheltään. Lue: äiti käski Jonnen viemään roskat.
Aika paljon ne uskiksetkin eroaa. Naiselle ikävä tilanne jos ei eron saa elätettyä lapsia. Miehelle tietysti kiva kun joku toinen siivoaa ja tekee ruoat.
Vierailija kirjoitti:
kysyttävää?
Kiitos Michaelalle, että pystyit kuvittelemaan tulevaa elämäämme käyttäen mahdollisimman positiivisia sanoja. Toivotan sinulle kaikkea hyvää työssäsi ja elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan tämäkin on trolli, mutta ensi provoa varten tiedoksi, niin kristityt eivät vanno eikä vakuuta käsi Raamatulla. Yksinkertainen kyllä tai on riittävää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Michaelalle, että pystyit kuvittelemaan tulevaa elämäämme käyttäen mahdollisimman positiivisia sanoja. Toivotan sinulle kaikkea hyvää työssäsi ja elämässäsi.
Kuka on Michaela?
Alistutko miehellesi myös seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Michaela?
Myös entinen vaimo, joka ei ole tyytyväinen nykyiseen elämäänsä, on AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se Timo T.A. Mikkonenkin teki, lupasi käsi Raamatulla olla uskollinen. Tekivät Tuiren ison parisuhdehaastattelun Ilta-Sanomiin, mutta muutti seuraavana päivä toisen naisen luokse. Haastattelu julkaistiin, lopussa oli Timon tiedote, että on muuttanut pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Laiska onnenonkija olet
Jos sinulla on ongelmia työssäsi, jaa omat tarinasi täällä. Toisten ihmisten sävyn matkiminen ja jonkin kirjoittaminen futuurimuodossa ei ole sinun elämäsi.