Naapuri tupakoi.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan tupakkaa kun naapuri polttaa. Se ei haittaa kun puoliso polttaa välillä. T. Valittaja
Vaikutat idiootilta
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tupakoiva naapuri kuin naama vääränä oleva naapuri. :)
t. Onneksi asun omakotitalossa
No, tupakansavu aiheuttaa naaman halvaantumisen, suun roikkumisen ja suun vääntymisen ivalliseen hymyyn joten naama on koko aika väärällä naapurin tupakoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kyttääminen. Valitettavasti sun kaltaisia hulluja on joilla ei ole mitään muuta tekemistä.
Mites muuten kun täällä röökipaikalla samat ryppynaamat a i n a:))
Niillä EI OLE muuta tekemistä.
Enempi minä pidän hulluina niitä jotka vetää röökii.
Naapurin tupakointi aiheuttaa aivoinfarktin joten suupielet roikkuu alaspäin ja lisäksi suusyövän suun limakalvoille kun nenän kautta hengittää niin tupakansavua kulkeutuu nenän kautta suuhun ja sitä kautta suun limakalvoille. Limakalvoille alkaa muodostua suusyöpää.
Tupakointi vanhentaa ihoa joten tupakoitsija näyttää vuosia ikäistään vanhemmalta ja ryppyisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapuri polttelee rivarin sisäpihalla. Sopivalla tuulella kuten nyt savut tulee meidän asuntoon. Ei kiva. Naapurin pitäisi lopettaa tupakointi ainakin niinä päivinä kun tuulee pohjoisesta.
Rivari 🛶🛶🛶🛶🛶🛶
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi vanhentaa ihoa joten tupakoitsija näyttää vuosia ikäistään vanhemmalta ja ryppyisemmältä.
Myös lyhyeksi leikattu hiusmalli naisella ei ole naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin takia en voi käyttää parvekettani, koska savu tulee parvekkeelleni. Parvekelasituksen takia haisee vielä tunnin pääatäkin. Ja sitten onkin aika naapurilla polttaa uusi tupakka. Ihan vtun pskaa, että mä en voi käyttää parvekettani tupakoivan naapurin takia.
Mä en voi käyttää parvekettani kun naapuri päivystää ulkona 24/7. Valittaa joka helvetin asiasta. Kiva kattoo kun trampoliini laitettu suoraan oman parvekkeen viereen!
Kirkuvia ja huonosti käyttäytyviä kakaroita mukava naapurien kuunnella.
Mieluummin tupakoiva naapuri kuin uusi ilmiö viime vuosilta: pössyttelevät naapurit. Se haju on jotain niin -tanan kuvottavaa et oksu meinaa tulla.
Meidän korttelin sisäpihalla polttaa iltaisin omasta talosta joku ituhippi-Jonne ja keskiyön jälkeen naapuritalon pihalla pössyttelee ulkomaalaisia opiskelijoita.
Ai tää on se entinen naapuri. Jota alkoi tekoyskittämään. Kun menin partsille kastelemaan kukkia tai juomaan kahvia. Kun myöhemmin taloyhtiö siirtyi tupakoimaan ulos tupakkapaikalle. Naapuria alkoi tekoyskittämään kun käveli juttelevien ihmisten ohitse. Vaikka seurue oli lopettanut röökinsä jo 5 minuuttia sitten.
Naapuria ei yskittänyt silloin kun olin röökillä tupakkapaikalla ja hän tuli videoimaan jotain ihme videota tunkemalla puheluntaan nenälleni. Todisteeksi sossutädille.
Olipa ihana päästä tuosta eroon. Hulluja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kyttäät omaa naamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin takia en voi käyttää parvekettani, koska savu tulee parvekkeelleni. Parvekelasituksen takia haisee vielä tunnin pääatäkin. Ja sitten onkin aika naapurilla polttaa uusi tupakka. Ihan vtun pskaa, että mä en voi käyttää parvekettani tupakoivan naapurin takia.
Mä en voi käyttää parvekettani kun naapuri päivystää ulkona 24/7. Valittaa joka helvetin asiasta. Kiva kattoo kun trampoliini laitettu suoraan oman parvekkeen viereen!
Kirkuvia ja huonosti käyttäytyviä kakaroita mukava naapurien kuunnella.
Tuollaiset naapurit omii yleensä naapurinkin puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kannattas vetää ensi alkuun muutama nortti kans. Se taatusti helpottaa oloa. Ei oo pipo enää niin kireellä sen jälkeen.
Naapurien täytyy lopettaa tupakointi tai sit voisivat muuttaa pois. Pakko on yskiä sen takia koko ajan.
Tai sinä voisit muuttaa pois.
haitantuottajat kuolkoot
Tupakoi?! Soita poliisit! Eikö tuo nyt jo ole laitontakin?!
Vierailija kirjoitti:
Naapurin takia ei voi oleskella sisätiloissa kun naapuri polttaa sisällä. Ei voi myöskään tuulettaa kun toinen naapuri polttaa parvekkeella ja kolmas naapuri pihalla. Neljäs naapuri polttaa ikkunalla, viides naapuri liesituulettimen kautta ja kuudes vessassa. Ja niin, tämä kaikki savuttomassa talossa.
Olet siis tupakoitsijoiden vainoama. Et voi olla ikinä missään, kun jossain joku pistää koko ajan tupakaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on se entinen naapuri. Jota alkoi tekoyskittämään. Kun menin partsille kastelemaan kukkia tai juomaan kahvia. Kun myöhemmin taloyhtiö siirtyi tupakoimaan ulos tupakkapaikalle. Naapuria alkoi tekoyskittämään kun käveli juttelevien ihmisten ohitse. Vaikka seurue oli lopettanut röökinsä jo 5 minuuttia sitten.
Naapuria ei yskittänyt silloin kun olin röökillä tupakkapaikalla ja hän tuli videoimaan jotain ihme videota tunkemalla puheluntaan nenälleni. Todisteeksi sossutädille.
Nuo tekoyskivät ihmiset ei ole päästään terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tekoyskivät ihmiset ei ole päästään terveitä.
Heh, joo meilläkin oli tekoyskiviä naapureita. Jostain syystä niitä ärsytti ulkolaisten kaverien kanssa juttelu, varmaan oltiin liian iloisia. Niin ja tupakointi. Tuuletusikkunat ja terassien ovet pamahti äänekkäästi kiinni. Kerran saunan jälkeen yksin istulleskellessa räpsyttelin sytkäriä, pamahti jonkun ovet ja ikkunat kiinni... Joku väitti että lapset, teinit saa astmaoireita kun joku meillä tupakoi. Kysyn nuorilta, ne sanoi ääh, mutsin keksintöä, se on siivoushullu...eli usein vika on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tupakoiva naapuri kuin naama vääränä oleva naapuri. :)
t. Onneksi asun omakotitalossa
Omakotitaloon on helppo murtautua.
Miten liittyy tupakansavuun.🤔🤔
Alakerran naapuri polttaa parvekkeella, sulkee ovensa jottei savu mene hänen asuntoonsa. Sen sijaan savu leijailee yläkerran avoimesta parvekkeen ovesta sisään. Hullua. Joskus vielä otan ja kostan kunnolla.
Naapurin takia ei voi oleskella sisätiloissa kun naapuri polttaa sisällä. Ei voi myöskään tuulettaa kun toinen naapuri polttaa parvekkeella ja kolmas naapuri pihalla. Neljäs naapuri polttaa ikkunalla, viides naapuri liesituulettimen kautta ja kuudes vessassa. Ja niin, tämä kaikki savuttomassa talossa.