Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka apua kaivataan

Vierailija
04.05.2025 |

Eli hormonikierukka asetettu koviin kuukautisiin ja endon avuksi. Koko show on vasta alussa, nyt ekat kktiset ja vuodot yhtä kovat kuin ilman kierukkaakin. Toki tämä oli odotettavissa, että alku takeltelee, mutta... mulle kirjoitettiin myös resepti estrogeenipillereihin pariksi kkdsi lopettamaan vuodot. Näitä en kuitenkaan ole aloittanut sillä pelkään kuollakseni tuplahormonien aiheuttamaa paisumista. Tämä oli pahin pelkoni myös itse kierukassa, jonka otatan pois mikäli sellaista ilmenee. Paisuminen on mulle paha vaikka se olisi väliaikaista, en vain kertakaikkiaan kestä sitä että turpoan enkä voisi tehdä sille mitään. Hormoniturpoaminen on tuttua menneisyyden nopeista pilleri/laastarikokeiluista ja olen herkkä reagoimaan joten ihan irrationaalinen pelkoni ei ole.

Kysymys siis kuuluu, että tasaantuuko vuodot ilman pillerien alasajoapua ja onko teillä kokemusta tästä tuplahormonilääkityksestä, turvottiko teitä ja miten pian se lähti? 

Nimim. Myös pää on nyt kovilla. Olen superherkkä raivostumaan. Auttavia kokemuksia, kiitos ? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi