Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihmisen, joka ei juo kahvia. Ei mitään uutta, ehkä mahavaivoja, ehkä elämäntapavalinta. Sitten käy ilmi, ettei se juo teetä!!!

Vierailija
04.05.2025 |

Siis ei mitään lämmintä juomaa. Ei aamulla, ei iltapäivällä, ei koskaan. Kysyin "No, mitä sä sit juot?" Se vastasi vettä!!!!

Siinä kohtaa mun sisäinen suomalainen mummo heräsi henkiin ja halusi paiskata virsikirjan pöytään. Miten voi elää Suomesaa ilman kahvia tai teetä? Miten se selviytyy marraskuusta, veroilmoituksesta ja ihmisyydestä?

Tekisi mieli hakea termospullo pelkkää kiukkua, avata korkki ja kaataa se suoraan sen minimalistisen sielun päälle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juo kuumia juomia. En näe mitään syytä, miksi juoman pitäisi olla lämmintä. 

Vierailija
2/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinua vaivaa muiden asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kaakaota, kumma tyyppi😂

Vierailija
4/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama.

Vierailija
5/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama tyyppi joka teki aloituksen että tekee mieli pissata sellaisten henkilöiden päälle jotka ei juo kahvia tai teetä?

Vierailija
6/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi elää Suomesaa ilman kahvia tai teetä? 

Hohhoijaa. Miten voisi elää Suomessa ilman teitä kahvin- ja teentyrkyttäjiä?

Juon itse molempia, mutta vain kerran päivässä. SEKÄÄN ei teille tyrkyttäjille riitä. Alituiseen saa olla selittämässä, miksen juo niitä PITKIN PÄIVÄÄ.

Vierailija
7/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  niin epäuskottava.

Vierailija
8/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 vuotias enkä ole koskaan maistanutkaan kahvia. Hajukin oksettaa. Ihan hyvä ettei ole mitään kofeiiniriippuvuutta. Janoon juon vettä ja ruuan kanssa maitoa.

Vierailija
9/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kahvi tai tee liittyvät minimalismiin?

Vierailija
10/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika huoleton elämä, kun toiste elämäntyyli alkaa pännimään. En juo teetä ollenkaan, kahvia harvoin. Ei ne ole ainoat juomat. Jos älyä vähä käyttää, keksi siinä myös kaakaon, mehut, mehujuomat, msidon, piimän, sitrunaveden, vaikka ja mitä! 

Vierailija
11/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai virsikirja kahviin ja teehen?

Vierailija
12/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä kahvi tee ulina.

Vierailija
13/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juo. Enkä juo alkoholia. Ennen en juonut limujakaan. 

Vierailija
14/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon myös vettä. En juoo kahvii enkä teetä. Kahvi ja tee maksaa liikaa ja säästän 250 euroa ainakin kun en osta niitä.

Vierailija
15/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia, teetä, maitoa, piimää, kaljaa, viinaa enkä viiniä. Enkä oikein tykkää vedestäkään. 

Olen huono ihminen. 

Vierailija
16/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on ihan paskaa. Suomessa juodaan eniten kahvia ja on eniten henkisiä ongelmia ja mahavaivoja.

Vierailija
17/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä itse tunnen ainakin kolme aikuista ihmistä, jotka eivät juo kahvia eivätkä teetä. Ei mitenkään ihmeellistä mielestäni. 

Vierailija
18/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo kahvia, teetä tai mitään lämpimiä juomia, ei alkoholia, vain vettä ja joskus kivennäisvettä ja laadukkaita tuorepuristettuja mehuja, mutta rakastaa suklaata ja joitakin makeita herkkuja.

Vierailija
19/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kahvia enää aamuisin. Enkä syö vehnää enkä sokeria. Joillekin se on ongelma. Kauheaa valitusta, kun ei saa sulle enää kahvia keittää tai mitään tarjota. No ei niin, päätän itse juomisistani ja syömisistäni. 2-4 tunnin kyläilyn aikana riittää vesi. Juon ja syön kotona. 

Vierailija
20/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juo kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme