Treenatkaa naiset kymppi vartalo.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/topi-sukari-71-avoimena-seksielama…
Sitten saatte tuollaisen rikkaan miehen.
Kommentit (29)
Apua, olen varmaan nykynaisten mielestä vanhanaikainen.. Olen ollut koko ikäni normaalivartaloinen/hoikka ja harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Viidenkympin jälkeen aloin keräämään painoa yli10kg. Nyt olen viime syksystä pudottanut painoa 11kg ja käyn salilla neljästi viikossa. Mun vartalo on muuttunut siinä ajassa paljon; näytän kivan lihaksikkaalta ja vyötäröltä on lähtenyt 12cm. Tämä tuntuu kivalta ja teen tämän myös mun mieheni takia. Hän kehuu minua joka päivä miten kiva on katsella minua, hän on myös itse hyvässä kunnossa ja käymmekin yhdessä salilla. Kyllä tämä minun kehon muokkaus on virkistänyt myös meidän parisuhdetta kaikin tavoin ja sitä paitsi meillä on yhteinen harrastus. Naimisissa ollaan oltu 25 vuotta.
Ei viddu kiinnosta. Mä olen parisuhteessa ja tienaan työnteolla mun rahat.
Onko kymppivartalo sellainen että, kun sivusta katsoo niin näyttää että on ykkönen ja nolla? Mulla on aika lähelle sellainen.
Evvk ruma ja häiriintynyt mies. Jopa säälittävän lyhyt juoppo pahimmassa tapauksessa.
En ole kiinnostunut Sukarista, enkä hänen kaltaisistaan miehistä.
Tämäkin kymppi esiintyi ensin kymmenen vuotta nuorempana, kunnes toimittajat oikaisi iän kohdalleen. Sitä saa vaimo olla mitä vaan jos ei välit muuhun sukuun ole kunnossa, kun sitä saa yleisesti mitä tilaa.
Olen hoikka ja treenattu, mutta vanhaa ukkelia en ota. Max. 3 vuotta vanhempi