Palkka ja ammattisi?
Konetekniikan insinööri (amk)
bruttona 4400€
Ei vielä mitään lisiä, työshistoria 3v.
Kommentit (175)
Yrittäjä.
Laitoin kolmelle asiakkaalle tämän (yhden) päivän töistä yhteensä noin 6500euron laskun.
Toimin yrittäjänä apukoulu pohjalta. Olen tottakai setämies sekä hopeakettu ja nussin ketä haluan.
Ainoastaan nuoret isotissiset hutsut saa armoni ja maistaa majesteetillistä munaani.
Merikapteeni, noin 17000kk - Offshore Australia
Pienen paikkakunnan koulupsykologi. Palkka lisien kanssa noin 4700. Tyytyväinen olen, vaikka ainahan palkka parempi voisi olla.
Maantieteilijä (FM), paikkatietoinsinööri (AMK), maanmittausinsinööri (AMK)
Palkka: työmarkkinatuki 595€/kk
Tekninen asiantuntija 7000-9000 brutto. Vuorotyö, pitkät työpäivät ja pitkät vapaat.
2824,33€, sisältää kaksi kokemuslisää. Olen sairaanhoitaja päivätyössä joten vuorolisiä ei tule. Välillä saan ylityökorvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Muka noin koulutettu ihminen etkä silti ymmärtänyt, että tässä kysyttiin palkkaa. Työmarkkinatuki ei ole palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muka noin koulutettu ihminen etkä silti ymmärtänyt, että tässä kysyttiin palkkaa. Työmarkkinatuki ei ole palkka.
Älä saivartele. Ironia on oma huumorin lajinsa.
Juristi, 5000e/kk. Vastavalmistunut 01/2025, joten siihen nähden hyvä.
Miksi kiinnostaa, eikös eri ammattien palkkoja voi etsiä googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä saivartele. Ironia on oma huumorin lajinsa.
Mikä teitä joitakin paskavammaisia vaivaa kun selkeästi kysytään palkkaa niin pitää tulla naukumaan olevansa työtön ja saa työmarkkinatukea. Ei joka stanan asiaan tarvitse tukkia huumoria, varsinkaan tuollaista paskaa huumoria. Paskanvitut noin koulutettu ihminen työtön on tai jos on niin korvien välissä on vikaa ja pahasti.
Farmaseutti, brutto 4450,00 €