Miesten käyttäytyminen ja tämä palsta
ovat saaneet minut niin puolustuskannalla, ettei ihmissuhteista tule mitään.
Epäilen miesten motiiveja ja luotettavuutta. Ajatuksissani ovat vain säännöllisen seksin perässä ja selän takana vähintään kyyläävät muita. Vaikka olisi kuinka rakastavat puheet.
Miehet, auttakaa. Kertokaa, että oikeasti rakastatte naisianne. Haluatte pitää heistä huolta ettekä loukkaisi heitä. Kunnioitatte heitä, vaikka he eivät olisi paikalla.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi-mies, kunnioitan naisia - suurin osa merkittävistä ihmissuhteista naisten kanssa. Ystävät, kaverit, kollegat, opiskelutoverit, sukulaiset etc.
Tällä palstalla operoivat "miehet" ovat täysin marginaalinen porukka irl - eivät heijasta nykyistä valtavirta-ajattelua. Me miehet olemme oikeasti mukavia, pidämme naisista ja arvostamme teitä. Joo - välillä tulee esineellistämistä vahingossa, koska naiset ovat kovin viehkoja ja biologia, intentio puhdas ja kirkas - usein romanttinen, ei fyysinen.
Niin pick me -tekstiä kun olla voi! "Me ja muut miehet" Oksettavaa paskaa.
Btw, pahin limainen tarrautuva äklötys, johon olen törmännyt oli juuri tällainen "naisia kunnioitava" pick me, feministimies.
Luottamus 0.
Jep. Kun mies on asiallinen, hän onkin ällö. Mies ei siis voi voittaa, vaan aina menee pieleen. Tuota sanoisin jopa miesv...
Kyllä on silloin tällöin hyviä kirjoituksia miehiltä. Asiallisia ja niissä on myös asiaa. Ja se on aina parasta, kun saa jonkun uuden näkökulman. Tai edes näkökulman.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vs miehet jankutus osa 291 meneillään.
Tää on se ketju missä asiat ratkeaa, ja yhteinen sivistynyt kaikkia osapuolia tyydyttävä sävel löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Jos käsitys ihmisistä perustuu somealustoihin, niin on jo erakkoutuminen vauhdissa.
Jos elämänpiirissä ei ole pahemmin miehiä, näin voi nuorelle käydä. Minkäs teet. Täällä tulee helposti sellainen olo, et näin miehet oikeasti ajattelee, muualla vain esittävät.
Iän mukana oppii. Kun on pitkään naimisissa, isä, veljiä ja omia poikiakin, näkee vähän erilaisia tapauksia. Palstamiehet on todella yksinkertaistettu versio, kaikessa kamaluudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet, auttakaa. Kertokaa, että oikeasti rakastatte naisianne. Haluatte pitää heistä huolta ettekä loukkaisi heitä. Kunnioitatte heitä, vaikka he eivät olisi paikalla."
😂😂😂😂😂😂😂😂🥱 täällä naisten palstalla ei edelleenkään ole miehiä. Mikä siinä on niin loputtoman vaikeaa ymmärtää?
Kyllä tuolla seksipuolella ainakin on.
Aikoinaan asiasta uutisoitiin jossain valtakunnallisesti, et vauva-palsta on miesten suosiossa ja ulostulot ovat todella rajuja. Tästä aikaa siis ehkä 15- ? vuotta. Silloin ekan kerran kuulin koko palstan olemassaolosta. Itse olin lukenut vain paperista versiota, kun palsta kuului vielä Vauva-lehdelle.
Olen ollu tällä palstalla 23 vuotta ja aina on väännetty samasta asiasta. Eipähän tarvii ihmetellä miks vauvat ei miehiä kiinnosta, kun asenne on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat erikseen, palstalla riehuvat naurettavat luuserit.
Entä mitä sanottavaa palstan naisista? Onko millaista porukkaa?
Naiset ovat lihavia, rumia, sairaita ja työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, mitä ihmettä miehet tekee vauva palstalla, suurin osa ei ole edes lisääntynyt?
Hakevat huomiota naisilta. Sen vuoksi miehet ovat valmiita vaikka mihin.
Jaa, ehkä joskus teininä, mutta kyllä nykyään saa mennä 50/50 tai antaa olla
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, etten löydä naista jota voisi käytöksensä ja toimintansa vuoksi kunnioittaa. Kun mikään järki ei ohjaa vaan tunteet täysin, eli kun keskustelee asioista niin nainen on samaa mieltä mutta tekee päinvastoin niin siinä ei kunnioitusta synny. Pahinta on että naiset äänestävät miestensä etuja vastaan kaikenlaisissa vaaleissa, en tajua miksi naiset vihaavat poikalapsiaan niin paljon että äänestävät jotain viherfeministejä jotka vihaavat heidän poikiaan.
Oma poika on feministi ja vassari. Tosin kovalla alalla, on siis työssäkäyvä. Ei näy ulospäin. Mutta kannattaa tasa-arvoa ja hyvän jakamista myös huono-osaisille. Ei haaveile vallankumouksesta. On empaattinen ihminen. Perheellinen.
Ei koe millään tasolla tulleensa poljetuksi naisten oikeuksien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet, auttakaa. Kertokaa, että oikeasti rakastatte naisianne. Haluatte pitää heistä huolta ettekä loukkaisi heitä. Kunnioitatte heitä, vaikka he eivät olisi paikalla."
😂😂😂😂😂😂😂😂🥱 täällä naisten palstalla ei edelleenkään ole miehiä. Mikä siinä on niin loputtoman vaikeaa ymmärtää?
Kyllä tuolla seksipuolella ainakin on.
Aikoinaan asiasta uutisoitiin jossain valtakunnallisesti, et vauva-palsta on miesten suosiossa ja ulostulot ovat todella rajuja. Tästä aikaa siis ehkä 15- ? vuotta. Silloin ekan kerran kuulin koko palstan olemassaolosta. Itse olin lukenut vain paperista versiota, kun palsta kuului vielä Vauva-lehdelle.
Olen ollu tällä palstalla 23
Onhan se jotenkin liikkistä kun ihmiset saavat elämäänsä tarkoitusta ja turvaa vääntäen jatkuvasti samoista asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, etten löydä naista jota voisi käytöksensä ja toimintansa vuoksi kunnioittaa. Kun mikään järki ei ohjaa vaan tunteet täysin, eli kun keskustelee asioista niin nainen on samaa mieltä mutta tekee päinvastoin niin siinä ei kunnioitusta synny. Pahinta on että naiset äänestävät miestensä etuja vastaan kaikenlaisissa vaaleissa, en tajua miksi naiset vihaavat poikalapsiaan niin paljon että äänestävät jotain viherfeministejä jotka vihaavat heidän poikiaan.
Miksi yleistät? Ei me kaikki todellakaan olla tuollaisia. Herää kysymys missä piireissä oikein liikut? Stubbin vaimokin kielsi julkisesti olevansa feministi, meitä ei-feministejä tasa-arvon kannattajia on paljon. Tuollainen yleistäminen ei ole kyllä mistään kotoisin.
Miksi naiset yleistävät miehiä tällä palstalla
Koska miehet tekevät siitä helppoa palstalla. Siis palstamammamiehet.
Huomaat palstailun negatiiviset vaikutukset sinuun ja vielä roikut täällä? Tässä puhutaan sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, mitä ihmettä miehet tekee vauva palstalla, suurin osa ei ole edes lisääntynyt?
Ei moni nainenkaan ole lisääntynyt, joka tänne kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan omaani, mutta hän onkin täysin poikkeuksellinen. Ei väheksy, tukee minua kaikessa, ei etsi minusta vikoja, ei ole someriippuvainen tai mielenterveysongelmainen. On omillaan toimeen tuleva ja antaa minulle tilaa. On täysin samanlainen huumorintaju. Ei hae huomiota muilta ihmisiltä. Ei ole bimbo eikä avuton.
Eli kunhan olet ap "täysin poikkeuksellinen"/täydellinen, kyllä suakin voi joku mies rakastaa 😄 Tästä syystä olen itse luovuttanut, en ikinä tule täyttämään odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Huomaat palstailun negatiiviset vaikutukset sinuun ja vielä roikut täällä? Tässä puhutaan sairaudesta.
Mut vikahan on aina miehessä??
Noinhan se menee, mitä oikein kuvittelet, että nainen voi muuta antaa? Ottamassa kyllä ovat miesten rahoja yms.
"Koska miehet tekevät siitä helppoa palstalla. Siis palstamammamiehet."
Omaatko narsistisia piirteitä, kun kaasuvalotat?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö varmasti kommentoijien sukupuolen tai sen, kuinka monta eri miestä heitä oikeasti on (eikä esim. yksi joka teeskentelee useampaa)? Jos et tiedä, en vetäisi mitään erityisiä johtopäätöksiä. On muakin luultu täällä mieheksi vaikka kuinka monta kertaa, ja jatkettu sinkkumiehenä puhuttamista vaikka olen kertonut olevani naimisissa oleva nainen.
Yks mies kertoi esiintyvänsä välillä naisena, saadakseen naiset hermostumaan.
Yleensä sen todellakin erottaa, jos joku teeskentelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä kuitenkin on vauvoja? Vai onko vanhemmuus naisten yksinoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset saa kiksinsä myrkyllisistä suhteista. Onhan useilla jänniksiä kierrossa uudestaan ja uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi-mies, kunnioitan naisia - suurin osa merkittävistä ihmissuhteista naisten kanssa. Ystävät, kaverit, kollegat, opiskelutoverit, sukulaiset etc.
Tällä palstalla operoivat "miehet" ovat täysin marginaalinen porukka irl - eivät heijasta nykyistä valtavirta-ajattelua. Me miehet olemme oikeasti mukavia, pidämme naisista ja arvostamme teitä. Joo - välillä tulee esineellistämistä vahingossa, koska naiset ovat kovin viehkoja ja biologia, intentio puhdas ja kirkas - usein romanttinen, ei fyysinen.
Kilttimies puhui
Naisen ulkonäkö ja seksi on tärkeintä miehille.