Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoi rintoja, olenko liian herkkä?

Vierailija
04.05.2025 |

Teen vapaaehtoistyötä yhden harrastuksen parissa ja olen huomannut muutamaan otteeseen, miten siellä korkeassa vastuu asemassa oleva mies katselee mm. rintojani.

Ekan kerran laitoin sen piikkiin että sellaisia miehet ovat, mutta muut kerrat ovat jälkikäteen tuntuneet vastenmieliseltä. Yhden kerran nousin penkistä ylös ja siirryin muualle, mutta katse seurasi perässä ja kahdestaan oltiin tilassa.

Olenko liian herkkä, kun paikalle meno on alkanut ahdistamaan?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla peittävät vaatteet? 

Vierailija
2/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen katselulla on D-vitamiiniin verrattavissa olevia terveyshyötyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, molemmilla kerroilla mulla on ollut kaulaan asti oleva paita/tunika normaalilla väljyydellä. Eli ei edes ole ollut päällä mitään paljastavaa tai tiukkaa.

Ap

Vierailija
5/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän naiset tästä tykkäisivät työpaikoilla?

Ap

Vierailija
6/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap on siis mies. Lopeta jo.

Vierailija
7/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rintojen-katsominen-lisaa-miehen-ik…

Heeetkineeeen.  Eikös tuo uutinen suorastaan lähes yllytä katselemaan naisten rintoja.

Ja jos ei yllytäkään niin tuon jutun luettuaan jokainen mies tuon tekee elääkseen pitempään. 

On ne niin miellyttäviä katsella ja hyvältä ne tuntuukin.

Vierailija
8/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt erittäin isorintaisena noin 30 vuotta. En ole koskaan havainnut miesten tuijottavan rintojani.

Sinä itse kiinnität liikaa huomiota miehiin. Ja omiin rintoihisi ja luulet, että muutkin ovat niistä yhtä kiinnostuneita.

Vierailija
9/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aha, sinä itse olet siis mies ja tulit kysymään mielipidettä palstan naisilta. Emme tykkää, mutta kuten jo edellä vastattu, tavallisesti emme edes huomaa.

Vierailija
10/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian herkkä, olit sitten mies tai nainen.

Vierailija
11/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä kommentointia vauva-palstalla: Kun minua ei ole katsottu niin ei ole katsottu sinuakaan ja kuvittelet vaan..

Ap

Vierailija
12/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heeetkineeeen.  Eikös tuo uutinen suorastaan lähes yllytä katselemaan naisten rintoja.

Ja jos ei yllytäkään niin tuon jutun luettuaan jokainen mies tuon tekee elääkseen pitempään. 

Uutinen on aikaa ennen #metoota, nykyään on vain hyvä jos miehet kuolee aikaisemmin.

Vierailija
13/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, molemmilla kerroilla mulla on ollut kaulaan asti oleva paita/tunika normaalilla väljyydellä. Eli ei edes ole ollut päällä mitään paljastavaa tai tiukkaa.

Ap

Asussa siis parantamisen varaa. 

Vierailija
14/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
15/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt erittäin isorintaisena noin 30 vuotta. En ole koskaan havainnut miesten tuijottavan rintojani.

Sinä itse kiinnität liikaa huomiota miehiin. Ja omiin rintoihisi ja luulet, että muutkin ovat niistä yhtä kiinnostuneita.

En ole ap, mutta oikeasti on len joutunut tuon kaltaiseen tilanteeseen. Todella se on outoa kun työasioita puhuttaessa toinen tuohouttaa jatkuvasti niitä rintoja. Ja en kuvittele mitään. Minulle on useamman kerran huomauteltu rintojeni koosta ja edes silloin en ole huomannut että niitä on katsottu. Tuollainen tuijottami en on todella, todella inhottavaa ja outoa ja saa ihmettelemään tarkoitusperiä.

Vierailija
16/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aha, sinä itse olet siis mies ja tulit kysymään mielipidettä palstan naisilta. Emme tykkää, mutta kuten jo edellä vastattu, tavallisesti emme edes huomaa.

En ole mies vaan nainen ja peräänkuulutan tilannetajua! Naisen ei tarvitse alistua katselun kohteeksi vain jotta miehet saavat "terveyshyötyjä". Makuuhuone ja työpaikka ovat eri asioita. 

Ap

Vierailija
17/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen katselulla on D-vitamiiniin verrattavissa olevia terveyshyötyjä

Näimä terveyspalvelut on sitten syytä ostaa tahalla ammattilaisilta. Ei sovi  tuijotella kenen tahansa varustusta.

Vierailija
18/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisten pitää katsoa että saavat samanlaiset hyödyt? En oikein tykkää urheilusta.

Vierailija
19/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian.

Vierailija
20/75 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen on aikaa ennen #metoota, nykyään on vain hyvä jos miehet kuolee aikaisemmin.

Eläkeyhtiöille ainakin tekee nannaa jokainen joka maksanut työuransa ajan eläkemaksuja ja kuolla kupsahtaa ennen eläköitymistään.

Yhtiön tulos paranee ja johtoa voidaan palkita enemmän kuin myös osakkaillevoidaan jakaa parempia osinkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi