Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan hakenut ja saanut apua siihen, että mikään ei kiinnosta? Nukun normaalisti, liikun ja syön, käyn töissä.

Vierailija
03.05.2025 |

En pitäisi itseäni varsinaisesti masentuneena, mutta tuntuu että en oikein tiedä miksi edes olen olemassa. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nuori rakastaja.

Vierailija
22/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen paha vaihe useamman vuoden ja rippeet siitä vieläkin jäljellä. Alkoi v. 2018 ja nyt vasta tuntuu että elämässä alkaa olla sittenkin vähän tolkkua ja väriä. Itse määrittelin sen bore outiksi eli tylsistymiseksi. Kun samat maisemat, samat pyörätiet ja kävelyreitit, sama työ jne. vain toistuu niin tuntui että vain joku lomamatka johonkin piristi hetkeksi kun sai vaihtaa maisemaa. Eihän sekään juurisyitä poistanut.

Minulla myös elämän perusasiat olivat ihan hyvin. Aloin kyllä tylsistymisen alkaessa kovasti erakoitumaan ja se vain paheni koronan aikana. Myös maailman mielettömyys lisää turhautumista. Omalla kohdallani myös uni oli häiriintynyt viime vuosina ja iän mukana tuli pikkuvaivoja.

Omalla kohdallani auttoi se, että sain hormonilaastarit jotka ovat nyt auttaneet uniongelmiin. Pääkopan harmauden ongelmiin auttoi se, että uudistin suhteeni Jeesukseen Kristukseen. Ei tämän hullun maailman ajassa auta mikään muu kuin sielujen vapahtajan tunteminen ja Hänessä pysyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon viinaa. Vähintään 16 annosta joka päivä, iltapainotteisesti.

Itselläni tämä auttoi kun vuosia sitten menetin kiinnostuksen kaikkeen. Tämä alkoi kun lapset syntyivät ja exä alkoi pihtaamaan. Nykyään huolehdin kaikki maailman asiat mutta odotan vain kuolemaa ja se tulee nopeammin mitä enemmän olen päissään.

Vierailija
24/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako shoppailu, matkustelu ulkona syöminen, palstailu?

Todella huonoa, jos mikään ei kiinnosta. 

Vierailija
25/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen psykedeelejä. Jo yksi annos saattaa auttaa. 

Vierailija
26/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako nuo ikinä ketään? Palstailua ei voi laskea kiinnostukseksi koska se on samaa paskan suoltamista kuin wc käynti.

Vierailija
27/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nuori rakastaja.

Ei nuoret, eikä vanhemmat, naiset anna pildeä

Vierailija
28/29 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Olen vielä siitä hyvässä tilanteessa että kaikkeen näistä olisi rahaakin (heh palstailu..). Ei ne vain tuo merkityksen tunnetta elämään, eikä mikään ole eri tavalla shoppailun, matkailun tai ulkona syömisenkään jälkeen.

Vierailija
29/29 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja Jeesus. Niin, ennemmin vaikka valitsisin sen Jeesuksen, mulla on niin huono fysiikka että pakko syödä, juoda, urheilla ja nukkua enemmän tai vähemmän säännöllisesti tai tämän apatian päälle olisin vielä ihmisraunio.