En kelpaa naisille enkä pidä edes rimaa liian korkealla naisten suhteen.
Vaadin naisilta yllättävän vähän koska en ole itse mikään miesmalli, en ole uraohjus enkä ole myöskään hyvätuloinen.
Tavallisena miehenä vaadin että nainen olisi edes normaalipainoinen tai hoikka, naisen tulisi olla suht nätti mutta naisen ei tarvitse olla kaunis kuin missi vaan rumempikin riittää ja naisen tulee olla myös terve eli ei saa olla mt ongelmia tai muita sairauksia jotka haittaavat elämää.
Kysyn siis että eikö oikeasti tavallinen mies voi saada naista joka olisi edes tavallinen vai pitääkö minun tyytyä huonoon naiseen jotta saisin parisuhteen ja perheen?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä vaadin minä vaadin vaadin minä!
Miksi sinua mt-ongelmaista narsistia kukaan huolisi?
En ole mt ongelmainen enkä narsisti. Olen korkeakoulutettu ja ihan hyvässä työssä.
Kai minäkin saan vaatia naisilta asioita ja eihän minun ole pakko ottaa huonoa naista?
ap
Ei narsisti myönnäkään olevansa narsisti. Pahasti siltä kyllä näyttää, koska arvotat ihmisiä jonkin tasoteorian mukaan. He ovat sinulle vain kuoria, hyödykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä ulisijaa voisi laittaa automaattisesti poistoon.
Mitä sääntöjen vastaista tässä on?
ap
Raivostuttava ulina ja jankuttaminen pitäisi kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-ilta ja jätkä vinkuu saatana vauvapalstalla naisenpuutetta sen sijaan että lähtisi etsimään heitä.
Sinussa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Siksi et kelpaa kenellekään.
Sitä paitsi sinulla ei ole oikeutta vaatia yhtään mitään. Et itsekään täytä minkäänlaisia hyvän miehen kriteereitä.
Ja kuule, sinun ei todellakaan tarvitse laskea rimaa.
Lähtisi etsimään mistä? Kaikki kypsät naiset ovat netissä ketkä eivät ole alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että kumppanilta voi "vaatia" sitä, mitä tarjoaa itsekin. Eli sinun on turha vaatia naista, jolla ei ole mt-ongelmia. Miksi se sinua mt-ongelmaista huolisi?
Mitä se ylipainoinen nainen tai ruma nainen voi tarjota sille koulutetulle komistukselle?
Esim kodin perheen lapsia ja hellän rakastavan arvostavan puolison... mutta ethän sinä semmoisten päälle mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-ilta ja jätkä vinkuu saatana vauvapalstalla naisenpuutetta sen sijaan että lähtisi etsimään heitä.
Sitä paitsi sinulla ei ole oikeutta vaatia yhtään mitään. Et itsekään täytä minkäänlaisia hyvän miehen kriteereitä.
Lähtisi etsimään mistä? Kaikki kypsät naiset ovat netissä ketkä eivät ole alkoholisteja.
Tai sitten... eivät ole.
Älkää valittako vaan menkää etsimään mahdollisuuksia. Koskaan ei tiedä kehen törmää. Ja silloin voi tuollaiset kaikennielevät standardit lentää romukomppaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä sitä että miksi ne pyöreähköt naiset ja ne naiset jotka eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkia tavoittelevat itseään huomattavasti tasokkaampia miehiä ja sitten ne valittaa että miehiä ei löydy, miksi ne naiset ei huoli niitä miehiä jotka ovat heidän kanssaan samaa tasoa?
M29
Kun parisuhde ei olekaan ostotapahtuma ja toisista hyötymistä varten........
Jos et ole malli niin kannattaa vaatia naista joka ei ole mallitasoinen. Jos haluat kauniin naisen niin kyllä siihen vaaditaan paljon että ansaitset sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä monella tavalla mustavalkoinen ajatusmaailma. Kaikki jalallaan ovesta ulos astuvat ihmiset eivät ole alkoholisteja. Osa saattaa olla jopa absolutisteja. 😱
No ei mene minullakaan naisena hyvin. Olen ollut Tinderissä 2, 5 vuotta ja tavannut 43 miestä. Heistä 1/3 antoi minulle pakit, 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista ja 1/3:lle minä annoin pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla alkoholiongelma, kun aina takerrut siihen?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole malli niin kannattaa vaatia naista joka ei ole mallitasoinen. Jos haluat kauniin naisen niin kyllä siihen vaaditaan paljon että ansaitset sellaisen.
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi, status, palkka, pituus ja koulutustaso.
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi, nuorekkuus, luonne, arvomaailma ja elämän tavoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että rumat naiset ja matalaa tasoa olevat miehet ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla. Lähes kaikki naiset etsii miestä joka on koulutettu ja komea joten tämän takia parit ei kohtaa
Hyvä analyysi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi, status, palkka, pituus ja koulutustaso.
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi, nuorekkuus, luonne, arvomaailma ja elämän tavoitteet.
Käytös vaikuttaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla ihan tutkittu juttu, että eniten naiselle merkitsee miehen arvomaailma. Ei päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että rumat naiset ja matalaa tasoa olevat miehet ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla. Lähes kaikki naiset etsii miestä joka on koulutettu ja komea joten tämän takia parit ei kohtaa.
Unohdit lisätä, että myös ne matalan tason miehet etsivät sitä Sara Siepin näköistä ja kokoista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että rumat naiset ja matalaa tasoa olevat miehet ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla. Lähes kaikki naiset etsii miestä joka on koulutettu ja komea joten tämän takia parit ei kohtaa
Hyvä analyysi .
Niin, ja on niitä matalatasoisia miehiäkin jotka haluavat koulutetun missin näköisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla ihan tutkittu juttu, että eniten naiselle merkitsee miehen arvomaailma. Ei päinvastoin.
Ei pidä paikkaansa. Miehen koulutustaso ja status merkitsee naisille eniten. Arvomaailma ei kiinnosta naista pätkän vertaa jos mies on luokkaa lentäjä tai lääkäri.
Sinä ET ole tavallinen mies, olet hyvin epätavallinen mies.
Miksi oletat, että vaatimuksia varten tarvitsee olla jokin sääntö?