Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille enkä pidä edes rimaa liian korkealla naisten suhteen.

Vierailija
03.05.2025 |

Vaadin naisilta yllättävän vähän koska en ole itse mikään miesmalli, en ole uraohjus enkä ole myöskään hyvätuloinen. 

Tavallisena miehenä vaadin että nainen olisi edes normaalipainoinen tai hoikka, naisen tulisi olla suht nätti mutta naisen ei tarvitse olla kaunis kuin missi vaan rumempikin riittää ja naisen tulee olla myös terve eli ei saa olla mt ongelmia tai muita sairauksia jotka haittaavat elämää. 

Kysyn siis että eikö oikeasti tavallinen mies voi saada naista joka olisi edes tavallinen vai pitääkö minun tyytyä huonoon naiseen jotta saisin parisuhteen ja perheen? 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä vaadin minä vaadin vaadin minä!

Miksi sinua mt-ongelmaista narsistia kukaan huolisi?

En ole mt ongelmainen enkä narsisti. Olen korkeakoulutettu ja ihan hyvässä työssä. 

Kai minäkin saan vaatia naisilta asioita ja eihän minun ole pakko ottaa huonoa naista?

ap

Usko jo. Olet niin tylsä ja mitäänsanomaton, että nekin menevät heittämällä sun ohi, joilla on asiat huonosti. Turha aiheesta jp mölistä.

Vierailija
22/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaista valittamista, miksi en kelpaa, ei voi ketään pakottaa sinusta pitämään, et sinäkään pidä kaikista. Keksi muuta tarkoitusta elämällesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä sitä että miksi ne pyöreähköt naiset ja ne naiset jotka eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkia tavoittelevat itseään huomattavasti tasokkaampia miehiä ja sitten ne valittaa että miehiä ei löydy, miksi ne naiset ei huoli niitä miehiä jotka ovat heidän kanssaan samaa tasoa? 

M29

Miksi se sinua haittaa kun et ole heistä kiinnostunut?

Se haittaa siten että parisuhdemarkkinat vääristyy sen takia että rumat ja ylipainoiset naiset tavoittelee tasokkaita miehiä. Kaikki kärsii tässä kuviossa. 

M29

Mutta eiväthän ne tasokkaat miehet kelpuuta rumia ja ylipainoisia naisia. Naiset ovat sitten mieluummin ilman kuin tyytyisivät sinuun.

Ongelma on se että rumat naiset ja matalaa tasoa olevat miehet ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla. Lähes kaikki naiset etsii miestä joka on koulutettu ja komea joten tämän takia parit ei kohtaa. 

M29

Vierailija
24/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP todennäköisesti karkottaa aivan kaikki (järkevät) naiset ympäriltään olemalla lipevän sikamiehen oloinen arvottaja, joka ei näe naiset joko hänen tasoisenaan, jolle kuolata, tai sitten alemman tason otuksina, joita ylenkatsoa. Ja mitä todennäköisimmin sä AP et itse edes tajua tätä.

Vierailija
25/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on, että kumppanilta voi "vaatia" sitä, mitä tarjoaa itsekin. Eli sinun on turha vaatia naista, jolla ei ole mt-ongelmia. Miksi se sinua mt-ongelmaista huolisi? 

Vierailija
26/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nyrkkisääntö on, että kumppanilta voi "vaatia" sitä, mitä tarjoaa itsekin. Eli sinun on turha vaatia naista, jolla ei ole mt-ongelmia. Miksi se sinua mt-ongelmaista huolisi? 

Mitä se ylipainoinen nainen tai ruma nainen voi tarjota sille koulutetulle komistukselle? 

Vierailija
27/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinat toimivat hyvin. Todisteena on Ap, joka ei saa naista vain olemalla korkeakoulutettu, mutta muuten yksi iso vauva.

Vierailija
28/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö vika siinä että ap itse ei todellakaan täytä mitään tai kenenkään kriteereitä. Mielenterveysongelmat luultavasti paistavat läpi jo naamastaan, hullun kiilto silmissä.

Vierailija
29/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ylipainoinen nainen tai ruma nainen voi tarjota sille koulutetulle komistukselle? 

Keskisormea, totuuden ja ulosheiton ravintolasta.

Vierailija
30/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä vaadin minä vaadin vaadin minä!

Miksi sinua mt-ongelmaista narsistia kukaan huolisi?

En ole mt ongelmainen enkä narsisti. Olen korkeakoulutettu ja ihan hyvässä työssä. 

Kai minäkin saan vaatia naisilta asioita ja eihän minun ole pakko ottaa huonoa naista?

ap

No ole ilman! Ei ole ihmistä jolle ei ennenpitkää tulisi mitään sairauksia, edes sinä et siltä välty. Nämä ruikutusaloitukset täällä on jo niin nähty, yksi ketju riittää, ei tarvitse aloittaa aina uutta.

Vierailija
31/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt tyytyä edelleenkin siihen Tummeliin ja omaan kouraasi.

Vierailija
32/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun peräkylän hikikomori ei ole parisuhdemarkkinoiden kuuminta hottia. Todella outoa 🤷

Vierailija
33/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä ulisijaa voisi laittaa automaattisesti poistoon.

Vierailija
34/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy nyt tyytyä edelleenkin siihen Tummeliin ja omaan kouraasi.

Hän ei ole minun tasoa. Kourani on lihava ja ruma ja se puhelee minulle ihan hulluja juttuja.

Ap.

Vierailija
35/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää koe lainkaan halua tai tarvetta olla parisuhteessa. Kumma kyllä, nykyisin jostain syystä kiinnostuneita on enemmän kuin koskaan. Harmi sinänsä, tai oikeastaan ei.

Vierailija
36/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin sinua vain lopettamaan tämän joka päiväisen ulinan, jota toistelet kuin papukaija. 

Vierailija
37/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä ulisijaa voisi laittaa automaattisesti poistoon.

Mitä sääntöjen vastaista tässä on? 

ap

Vierailija
38/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä?

Vierailija
39/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että rumat naiset ja matalaa tasoa olevat miehet ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla. Lähes kaikki naiset etsii miestä joka on koulutettu ja komea joten tämän takia parit ei kohtaa. 

M29

Minä etsin miestä joka on uskossa Jeesus Kristukseen. Siinä ei ulkonäkö, työ ja koulutus paina mitää, jos ei uskossa ole niin ei kiitos.

Vierailija
40/148 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teitä vaivaa? Kyllä oma parisuhde loppuisi, jos kumppanini alkaisi puhua tai itselleni tulisi ajatuksia "huolimisesta" tai "kelpaamisesta". Aika helvetin huono lähtökohta jos toinen kelpaa tai toisen huolii. Mulle "kelpaa" vähän kulahtaneet lenkkikengät ja voisin "huolia" ilmaiseksi just katsastuksesta läpi menneen autonromun. Ei nuo sanat kuulu parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi