Työttömän sinkun yksinäisyys
Työttömänä pidemmän aikaa. Sinkkuna myös. Olen aina tykännyt tehdä töitä ja se on tuonut tällaisen introvertin ihmisen elämään suurimman sisällön ja tehnyt elämästä mielekästä. Kaveripiiri pienentynyt vuosien myötä ja kaikilla omat perheensä. menonsa ja vakiintunut ystäväpiiri, jossa sinkulle ei ole tilaa.
Tunnen todella usein itseni yksinäiseksi nykyään. Myös elämän merkityksellisyys ja mielekkyys on kadonnut. Raha niin vähissä, että tekemistäkään vaikea keksiä. Tosin ainainen yksin tekeminen ja meneminen myös tympii.
Olenko ainoa vai onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Itse erehdyin vielä muuttamaan työn perässä uuteen kaupunkiin, mistä en tuntenut ketään. Työ vei kaiken ajan eikä uusiin ihmisiin tullut tutustuttua missään. Nyt työttömänä jumissa vuokrakämpässä, omaisuus myyty, naisystävä häipynyt ja työttömyys näyttää yhä pitkittyvän. Myös polvi alkanut vaivaamaan.
On kyllä kurja tilanne. Itsellä enää puuttuu tästä kuviosta omaisuuden myyminen, niin olenkin sitten jo täysin pohjalla. Ap
Mitä omaisuutta ihmisillä on yleensä myytävänä. Muuta kuin koti tai auto. Minulla vain huonekalut. Tosin säästöjä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen tottuu. Olen työtön, joo, monen mielestä myös varsin yksinäinen, mutta mielestäni elämäni on tavattoman rikasta ja kiehtovaa. Miksi takertua negatiiviisiin asioihin, kun elämällä on niin paljon annettavaa?
Huom.suuri etu on, jotta olen aina pystynyt hoitamaan raha-asiani huolellisesti. En siis elä leveästi, tosin niukasti. Mutta en ole joutunut karsimaan olennaisia kuluja.
Halusit oikein tänne tulla mainostamaan erinomaisuuttasi? Kyllä muutkin raha-asiansa ovat osanneet hoitaa, mutta kun niitä tukia (asumistuki ym.) ei kaikille myönnetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen tottuu. Olen työtön, joo, monen mielestä myös varsin yksinäinen, mutta mielestäni elämäni on tavattoman rikasta ja kiehtovaa. Miksi takertua negatiiviisiin asioihin, kun elämällä on niin paljon annettavaa?
Huom.suuri etu on, jotta olen aina pystynyt hoitamaan raha-asiani huolellisesti. En siis elä leveästi, tosin niukasti. Mutta en ole joutunut karsimaan olennaisia kuluja.
Halusit oikein tänne tulla mainostamaan erinomaisuuttasi? Kyllä muutkin raha-asiansa ovat osanneet hoitaa, mutta kun niitä tukia (asumistuki ym.) ei kaikille myönnetä!
Hah hah. En minäkään saa enää asumistukea, koska lukaali jossa elän on oma (ja velaton). Koska en välitä vääntää puukkoa haavassa, niin en kerro tuon vaikutusta.
Ihan yleisesti: eka postaus oli vain yksi esimerkki elämän monimuotoisuudesta. Tätä kommentoija ei ilmeisesti ymmärtänyt - ja tuskinpa ymmärtää elämästä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi liittoutua. Ei muuta kuin tili IRC-galleriaan ja siellä tutustumaan uusiin ihmisiin. Vaikka sitten tässä tai jossain muussa ketjussa, jos joku tämän ketjun poistattaa, kertoo millä nimellä löytyy IRC-galleriasta. Pakkohan ihmisen on edes saada jutella toisten ihmisten kanssa välillä.
Hyvä idea, mutta olen niin vanhus, etten ole koskaan käyttänyt IRC-galleriaa eikä hajuakaan miten se toimii. Voiko siellä jutella anonyyminä? Ap
Kyllä siellä voi olla nimimerkillä https://www.irc-galleria.net . Samalla suosii kotimaista palvelua, eikä mitään Metan tekoälyllä ja mainoksilla boostattua somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi liittoutua. Ei muuta kuin tili IRC-galleriaan ja siellä tutustumaan uusiin ihmisiin. Vaikka sitten tässä tai jossain muussa ketjussa, jos joku tämän ketjun poistattaa, kertoo millä nimellä löytyy IRC-galleriasta. Pakkohan ihmisen on edes saada jutella toisten ihmisten kanssa välillä.
Hyvä idea, mutta olen niin vanhus, etten ole koskaan käyttänyt IRC-galleriaa eikä hajuakaan miten se toimii. Voiko siellä jutella anonyyminä? Ap
Anonyymejahan siellä tavallaan kaikki halutessaan ovat. Minut löydät nimellä Massimuija1. Tulkaa rohkeasti juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä voi olla nimimerkillä https://www.irc-galleria.net . Samalla suosii kotimaista palvelua, eikä mitään Metan tekoälyllä ja mainoksilla boostattua somea.
Kiitos vinkistä! Täytyy tutustua. Ap
Sairaana ulkomaille töihinkö. Pää upoksissa.