Mitkä ovat kolme kaikkien aikojen suosikkisarjaasi?
Laita perustelut, jos jaksat? Arvioin itse sillä kriteerillä miten päräytti ekan kerran nähtäessä:
1. Tähtiportti (se eka, SG-1)
2. Breaking Bad (vika kausi oli tosi heikko)
3. Miami Vice
Kommentit (160)
Rikas rakas köyhä varas.
Salaisuuksien saari.
Miljoonan dollarin mies.
Vierailija kirjoitti:
Bonanza
Kannattaa kuunnella J. Karjalaisen uudelta levyltä: Uskomaton Jimmy Landola. Harvoin kuulee näin hyvää ja hauskaa biisiä.
Täysin ohis.
Vierailija kirjoitti:
Frasier
IT crowd
Absolutely fabulous
It crowd todella hauskaa nörttihuumoria 😅
Mennyt maailma
Vanha suola janottaa
Downton Abbey
Orange is the new black. Mullan alla. Kylmä rinki.
Kolmas kivi auringosta, Rillit huurussa ja Downton Abbey
Frendit, Men Behaving Badly, Gilmore Girls
The Split (Eroja ja avioeroja tms. suomeksi)
Parasta ikinä. Casting timanttinen, tykkäsin kaikista omissa rooleissaan. Kässäri mahtava, sarjan henki ja tunnelma alusta loppuun asti ihana, uskottava, raastava, hymyä kyynelten läpi. Aihepiiri liippaa omaa elämää läheltä moneltakin kantilta. Katsoin ekaa kertaa parisuhteessa, vieraisiin pöytiin haikailevana ja tylsistyneenä. Toisen kerran ahmin sarjan vasta eronneena.
Ylpeys ja ennakkoluulo, se BBC:n sarja.
Tämän olen katsonut ekaa kertaa silloin heti ysärillä romantiikankaipuisena teininä, rakastuin koko tarinaan. Olen nähnyt ehkä 5-6 kertaa uudelleen, on kestänyt uusintakierrokset, vaikken keski-ikäsenä kyynikkona ihan samaan fiilikseen enää pääsekään.
Game of Thrones
Tämä ei ollut alkuun valintani, itse asiassa lopetin katsomisen ekaan jaksoon ensimmäisellä yrityksellä alun raakuuden takia. Mutta lopulta annoin mahdollisuuden muutama vuosi myöhemmin, ja rakastuin tähänkin maailmaan. En ole katsonut kuin kerran läpi, mutta voisin kuvitella katsovani alusta uudelleen.
Näiden jälkeen tulee paljon sellaista, joihin tulee palattua aika ajoin. Teho-osasto, Frendit, Poirot, Good Wife, Normaaleja ihmisiä (tämän kylläkin katsoin vain kerran), Elossa24. Olen aika kaikkiruokainen genren suhteen, mutta hyvä sarja on hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kivi auringosta, Rillit huurussa ja Downton Abbey
Kolmas kivi auringosta menisi kyllä minunkin top3:een!
Pennejä taivaasta, Perhe on pahin ja Onnen päivät.
Frasier
Puhtaat valkeat lakanat
Dallas
Salaiset kansiot
Sopranos
Pokka pitää
1. Salaiset kansiot
2. Supernatural
3. Tähtiportti
Vierailija kirjoitti:
Orange is the new black. Mullan alla. Kylmä rinki. Edit. Myös Twin Peaks voisi pudottaa minkä tahansa näistä ulos kolmikosta.
Orange Is The New Black
L-koodi
House Md
Elfen lied
Hellsing
Kabaneri of the Iron fortress
Horimiya
Horimiya
Ja Horimiya.
Paras anime ikinä.
En tiedä onko mikään päräyttänyt nähdessä mutta Twin Peaks on todella hyvä sarja, tunnelma ja dialogi huippua. Columbo on myös tunnelmaltaan miellyttävä sarja.
Vuosi oli 1998 ja aamulla tuli putkeen kaksi jaksoa Pokka pitää sarjasta. Vastasyntynyt vauva nukkui ja minä nauroin niin paljon.
Teini-iän nostalgiaa:
1. Buffy the vampireslayer.
2. Xena
3. Veronica Mars