Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MEDIA ON " PILANNUT" REILUT VAALIT!

Vierailija
18.03.2007 |

Olen ihan oikeasti tuota mieltä... Kunnon vaalikeskusteluja, joissa kaikki eduskuntaa pyrkivät puolueet olisivat edustettuina ei ole juurikaan ollut...

Itse olen aiemmin seurannut vaalikeskusteluja suurella mielenkiinnolla, vaan enpä tänä vuonna jaksanut!:( Minua ärsytti kun vaaleista tehtiin " pääministerivaalit" , ihan niinkuin vaalien lopputulos olisi jo ENNEN vaaleja selvillä...!?!

Toivon sydämeni pohjasta, että joku muu puolue syö jonkun " kolmen suuren" kannatusta sen verran, että media havahtuu...

En jaksanut illasta toiseen kuunnella Vanhasen/Kataisen/Heinäluoman pälätystä. He kaikki ovat kuivia&mitään sanomattomia ihmisiä. He koittivat olla asioista eri mieltä, mutta pohjimmiltaan lienevät toistensa parhaita kavreita, sillä mitään kunnon väittelyitä ei syntynyt.

Valitettavasti suurin osa suomalaisista lienee niin tyhmiä, että äänestävät noita " kolmea suurta" :( No, ehkä ensi vaaleissa herätään, kun pätkätyöt jatkuvat ja vanhukset makaavat edelleen kakkavaipoissaan...

Erityisesti kummastelen, miksi vihreätkin saivat niin vähän aikaa mediassa, sillä aiempina vuosina he ovat olleen vaalikeskusteluissa mukana! Tuntuu että nyt on uhattuna koko demokraattinen vaali järjestelmä, sillä äänestäjien on vaikea löytää omaa ehdokastaan/puoluettaan, kun koko ajan tyrkytetään vaan keskusta/kokoomus/SDP linjaa!:(

Onneksi on netti ja vaalikoneet, voi tutkia muidenkin puolueiden ohjelmia ja ehdokkaita!!!!:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla