Lopettakaa miehet se "ihana"- sanan käyttäminen
Miesten jatkuva naisistumisen seuraaminen on jo ilman "ihana"- sanan viljelyäkin ollut korviapunottavan häpeällistä
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tulla kenenkään naisen käskemään, mitä sanaa minä käytän!
Olen mies. Miesten ihana-sanan käyttö on vastenmielistä kuultavaa
Ap
Olet trolli.
Millä perusteella trolli? Miehet eivät koskaan aikaisemmin koko elinaikanani ole käyttäneet "ihana"-sanaa puhuessaan. Mutta nyt sitä kuulee televisiossakin
Onko se epäaito vai aidosti sanottu. Onko se hokema vai joskus. Riippuu miten ja mille sen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se ianikuinen, ei jatkoon
Kuka on Ian Ikuinen
Yksi britti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tulla kenenkään naisen käskemään, mitä sanaa minä käytän!
Olen mies. Miesten ihana-sanan käyttö on vastenmielistä kuultavaa
Ap
Olet trolli.
Millä perusteella trolli? Miehet eivät koskaan aikaisemmin koko elinaikanani ole käyttäneet "ihana"-sanaa puhuessaan. Mutta nyt sitä kuulee televisiossakin
No juuri tuolla perusteella.
Minä olen mies ja käyttänyt sanaa koko elinaikani, kuten monet tuntemani miehet.
Miksi tuo sana herättää niin voimakkaita tunteita?
Jeskamandeeras sentään kuinka sööttiä😁
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla homojen laji tuo jääkiekko.
Kyse on siitä, että muutkin kuin naiset ja puppelit ovat alkaneet käyttää kyseistä sanaa. Miehet ovat alkaneet jo muutenkin naisistua, ja nyt vielä tämä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä oikeat miehet koskaan käytäkään? Sehän on varattu Saarelaisen Nikon kaltaisille henkilöille?
Kuka on Niko Saarelainen?
Ap on siis mies jonka ns. miehisyys on niin heikoissa kantimissa että väärän sanan käyttökin sen voi jo murtaa. Ikävää että oot tehnyt omasta elämästäsi noin ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Haista vıttu Ap!!!
Olet siis yksi näistä ihanaa - jauhavista "miehistä"
Kyllä se vähän korvissa särähtää kun mies käyttää sanaa ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis mies jonka ns. miehisyys on niin heikoissa kantimissa että väärän sanan käyttökin sen voi jo murtaa. Ikävää että oot tehnyt omasta elämästäsi noin ankeaa.
Höpö höpö
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomen seksikkäin mies Jorma Uotinen käyttää tuota lausahdusta, joten pakko se on normaalien miestenkin suusta olla seksikästä.
Jorma Uotisen, on ylivuotinen. Sen kasvoilles kun lykkää, niin poikarinki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa syyllinen olla eräs tanssija noiseen ihana sana hokemiseen ,nimi alkaa Jor.
ai se kyrvän synonyymi?
Taitaa syyllinen olla eräs tanssija noiseen ihana sana hokemiseen ,nimi alkaa Jor.