Mikä on NOLOINTA, mitä sinulle on koskaan sattunut?
Kommentit (153)
Vastaantuleva nainen jota en tunnistanut, alkoi jututtaa minua. Selitin siinä kaikenlaista small talkia, ja kun pääsin siihen että selitin missä asun, keskustelukumppani sanoi: joo, tiedän, mä olen sun naapuri. Oltiin keskusteltu, mutta en tunnistanut häntä pimeässä täysissä toppavaatteissa ja pipo silmillä.
ja odottaessa nälkääni vetäisin suklaapatukan, mutta se jäikin kesken ja tuikkasin loput hädissäni taskuun kun minua tultiin hakemaan ja unohdin sen sinne. Jossain vaiheessa kun minua kierrätettiin työpaikalla, laitoin käden taskuun... ja siellä suklaapatukka oli sulaneena löllöksi, ja käteni siinä löllössä. Sitten oli pakko vaan loppuaika kulkea käsi taskussa. En muista kättelinkö lähtiessä...
ja tein ostokset, olin maksanutkin ne ottanu ostokset, mutta jättäny vauvan ja kärryt kauppaan. Soittivat sitten lähikaupasta, kun pankkikortin perusteella saivat selville että kuka olen: hei sale lähikaupasta iltaa, täällä ois tää sun vauva vielä. :( voii eiiii. Siis kaikki katsoi kun tulin kauppaan ja tätä sano että tässä tää nyt sitten ois. Olivat saaneet sitä siellä kannella ja vauvalla vielä paha koliikki. Kaikki ihmiset tuijotti ja supisi. Että ihanaa olikin olla äiti. :O
en oo sen jälkeen pahemmin lasten vauva-aikana niitten kanssa kauppaan lähtenyt, nyt jo kolmen äite :)
Poliisi pysäytti minut ja sanoi ettei ole valoja. Nuori mukavannäköinen miespoliisi vielä. Sanoin että olen kyllä laittanut ne päälle, ehkä ne ei toimi. No kokeile nyt vielä, hän sanoi, ja minä renkkasin kytkimiä ja väitin pätevänä että ei tapahdu mitään. Kunnes vahingossa osuin OIKEAAN kytkimeen ja ne meni heti päälle. Poliisi katsoi minua aika huvittuneena ja sanoi vaan että hyvää matkaa, minä ihan punaisena siitä sitten.
Olin juuri saanut ajokortin hiljattain [tm] kun vanha kotteroni hyytyi eikä lähtenyt parkkipaikalta liikkeelle. Pari reipasta nuortamiesta sitten riensi apuun ja lupautuivat työntämääm autoa niin että se starttaisi.
No eikun hommiin, mutta auto liikkui todella hitaasti eteenpäin vaikka jannut työnsivät autoa minkä jaksoivat. Sitten ovi riuhtaistiin auki ja toinen kurkkasi ylitseni ja sanoi aika leipääntyneellä äänellä " menis muuten paremmin jos ottaisit käsijarrun pois päältä" . Onneksi auto lähti käyntiin ja sain poistua paikalta noloja kiitoksia tulipunaisena huudellen.
Alkaa ja loppuu ja välin vuotaa.
Vierailija:
No ei kaikkien vuoto ole identtiset sun kanssasi
Vierailija:
mulla pari ekaa päivää tuhruvuotoa ja sittenkään ei vuoto ala mitenkään lorisemalla. Ja muutenkin tunnen tarkalleen, milloin kuukautiset alkamassa; pientä nipistelyä tuntuu alavatsalla. Ei muuta kuin sidettä pöksyyn samantien, niin hyvin pärjää. Olis kyllä tosi noloa, jos menkat alkais tuolleen vesiputouksen lailla, kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Tämä sattui, kun olin 10-vuotiaana huilukokeessa. Olin hikipinko, muta jostain syystä sain karmean naurukohtauksen nokkahuilu suussa enkä pystynyt soittamaan mitään, käkätin vain täysillä ja huilusta pääsi tietysti kamottavia kimeitä ja epävireisiä kimahduksia, jolloin nauroin vain enemmän ja enemmän. Lopulta lysähdin kuolemaisillani naurusta pulpetin päälle huilu yhä suussa ja järkyttävästi koristen.
Koko luokka meinasi läkähtyä häpeästä, mutta mua naurattaa vieläkin.
Tapasin sitten kivantuntuisen miehen baarissa, ja näimme pari kertaa kunnes menin hänen tätinsä luokse yöksi, jossa hän majaili paikkakunnalla ollessaan. täti oli poissa ja olimme kahden, minä ainakin hieman kännissä. Tädillä oli aika hieno ja siisti asunto. Menimme nukkumaan tädin parisänkyyn, ja mies yritti seksiä, mutta minä näytin nukkuvani, eikä mieskään sitten yrittänyt sen enempää vaan nukahti..
Näin sitten unta, että olen vessassa ja pissin. Ai että tuntui lämpimälle. Nukuin tietty kaikki vaatteet päällä, humalassa kun olin eikä meillä ollut seksiä. Ja yhtäkkiä tuli märän ja kylmän tunne. Olin kussut housuuni, ihan kokonaan siinä melkein tuntemattoman miehen tädin sängyssä!! Voi helvetti, eikä mitään vaihtovaatteita mukana, tietenkään. Äkkiä vessaan miehen nukkuessa, mutta eihän siinä enää mitään ollut tehtävissä. Mulla ei ollut bussirahaa, eikä yöllä bussit kulkisikaan, joten en voinut lähteä kotiinkaan, matkaa yli 10 kilsaa.. Menin sitten takaisin nukkumaan ja aamulla herättiin ja minä yritin vain olla niin, ettei mies huomaa mitään. En vain kehdannut sanoa mitään. Mies sitten heitti mut kotiin, ja tietenkin se autokin oli aika uusi ja siisti, ja yritin vain olla kuin mitään olisi tapahtunut, mutta pelkäsin koko ajan että haistaa.
Kotona sitten vaihdoin vaatteet heti, mies tuli vielä käymään kahvilla ja juteltiin, ja lähti sitten pois. Voitte uskoa, ettemme koskaan enää tavanneet. :D Kyllä oli varmaan miehestä mukava, varmasti autoon jäi jäljet penkille ja haju, tädin sänky patjoja myöten pississä, eikä edes saanut pimppiä!! :D Onneksi siitä on nyt niin kauan, ja olen jo muuttanut pois paikkakunnalta, mutta kyllä hävetti useita vuosia, ja pelkäsin jos vielä törmätään. Oli vielä yhden silloisen kaverin tuttu, ja sekin pelotti milloin kaverini kertoo naureskellen tästä jutusta, mutta luultavasti mies oli pitänyt suunsa kiinni kun ei kaverini mitään asiasta maininnut. :)
Vierailija:
viikonlopun tapahtumia, miessuhdetta ja pitkäksi venähtänyttä baari-iltaa lähti vahingossa koko meidän firmalle eli noin 700 ihmiselle.Nyt tietävät, että tämä tyttö tykkää juhlia.. Olen asiantuntijatehtävässä ja johtoryhmässä usein vierailijana...
Vierailija:
kun luulin mun mieheksi.vitsi mä olin jo unohtanu tän. oli niin noloo etten ole edes muistanu
parhaat/pahimmat käyny siinä 19-20-vuotiaana.
1. Olin mennyt vakipanon luokse yöksi baarista, mukaan oli tullut pari kundia jatkoille. Samalla kun hommailtiin panon kanssa makkarissa kuulin että ovi kolahti ja ajattelin että ne kaverit lähti. Kun pano oli sammunut, en saanut unta vaan menin haahuilemaan alasti olkkariin. Kohta takaani kuului " Moi" . Toinen niistä kundeista oli jäänyt kämppään ja tsekkaili musalaitteita sellaisessa pimeessä syvennöksessä enkä ollu huomannu sitä. Juoksin äkkiä vessaan kunnes se kundi tuli koputtelemaan että sillä on mun takki, voin laittaa sen päälle ja tulla ulos. Kyllä hävetti!
2. Dj-kopissa klubilla dj oli nostanut mut levareiden päälle enkä ollut huomannut että pusuttelun lomassa mun paita (tuubitoppi, ei rintsikoita) oli valunut/hipelöity vyötärölle. Sai bailukansa aika pitkään seurata mun paljaita tissejä ennen kuin tajusin nostaa paidan.
3. Näin baarissa erään miespuolisen ystävän. Menin hänen luokseen vihaisena (känniraivo...): " Mikko! Miks sä et moikkaa?! Törkeetä!" . Kun tihrustin kundia tarkemmin, tajusin että se olikin joku ihan tuntematon tyyppi! " Oho, sori, et sä ollukaan Mikko" , sanoin ja liukenin paikalta.
Plus olen lukemattomat kerrat kaatuillut tanssilattialla, yödösissä ja Rauttiksen ympäristössä. Mutta sitä sattuu kaikille... onneksi ei enää tule juotua niin paljon.
Mä nauroin niin, et vesi oikeen lensi silmistä :DDD
Hepuli huilukokeessa
Tämä sattui, kun olin 10-vuotiaana huilukokeessa. Olin hikipinko, muta jostain syystä sain karmean naurukohtauksen nokkahuilu suussa enkä pystynyt soittamaan mitään, käkätin vain täysillä ja huilusta pääsi tietysti kamottavia kimeitä ja epävireisiä kimahduksia, jolloin nauroin vain enemmän ja enemmän. Lopulta lysähdin kuolemaisillani naurusta pulpetin päälle huilu yhä suussa ja järkyttävästi koristen.
Koko luokka meinasi läkähtyä häpeästä, mutta mua naurattaa vieläkin.
Vastaantulevat nuoret miehet katseli tosi, tosi pitkään ja ajattelin että olenpa vetävä.
Perille päästyämme kaveri sitten näytti minulle mitä he olivat katsoneet: olin aamulla pukenut jalkaan eilisiltaiset housut, joiden lahkeesta pitkin maata perässäni laahasi eilisiltaiset sukkahousut. Koko matkan.