Onko kukaan koskaan voittanut jotain noista K-ruoan arvonnoista/peleistä?
Kommentit (27)
Samaa olen miettinyt. Olen vuosia osallistunut, mitään en ole voittanut.
Voitin Pirkka nikseistä pyyheliina setin.
700 euron arvoisen älykellon, 1350e arvoisen ja lahjakortteja ainakin 300e arvosta olen voittanut.
Vapaavalintaisen Blue Dragon - kastikkeen
Voitin risteilyn Karibialle!
Aprillia.
Kyllä niillä on tarkoitus kerätä yhteystietoja mainontaa varten kuten kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
700 euron arvoisen älykellon, 1350e arvoisen ja lahjakortteja ainakin 300e arvosta olen voittanut.
1350 euron arvoisen taulu tv:n*
Ainahan se joku voittaa. Epätodennäköistähän se on voittaa jos tuhansia osallistujia.
Kannattaa aina huomioida, että se arvonta ei ole kaupan etusivun myydyissä mainostiloissa. Koska ainakin CM oli vuokrannut niitä mainostiloiksi muille ja ne olivat huijariyritysten arvontoja. CM vain levitteli käsiään, et emme voi tehdä mitään.
Paketin kahvia ja pienen purkin rasvaa olen voittanut. Mutta jotain pelejä on mitä voi pelata kolme kertaa päivässä ja viikkojen ajan, olen pelannut niitä varmaan satoja kertoja enkä edes yhtä proteiinijuomaa ole voittanut.
V. 2013 voitin Ruokakeskon kilpailusta Landmann Avalon kaasugrillin, arvo 999 e.
Toisella kerralla voitin Fazerin tuotepaketin.
Kalastelee vaan osotteet että voi lähettää paskapostia.
Entä onko kukaan voittanut autoa Tokmannin arvonnoissa? Vuosittain näyttäisivät noita auto-arpajaisia järjestävän.
Mä voitin paketin Juhla Mokkaa 😃