Trump paavina - Ja kuva WH:n viralliselle -tilille!
No joo, jonkinlaista huumoria.
Mutta kun kuva julkaistaan virallisella tilillä, niin......? Hauskaa?
Ja kun tämä nuoleskelu alkaa saavuttamaan jo paavilliset mittasuhteet, niin mikä on huumoria?
Lindsey Graham taisi jo kannattaa ajatusta....... vitsistä tuleekin totta?
Kuten Amerikanlahti? Tai Kanada 51. osavaltioksi? Tai Grönlanti? Tai.........?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0cbcdb2-9302-44d4-a711-d33e2bf347f3
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuva on sikahauska. Mutta tiedän, että mielipiteeni on väärä ja minulla on mauton huumorintaju, ns. #mustahuumori.
Minua ei hassuttelu liiemmin haittaa, ihmiset tuntuvat olevan aikas tiukkapipoisia tänä liberaalina minäminäminä-aikana. t. Minä vaan
Ei tuo ole edes mustaa huumoria, joka sekin omanlaisensa taiteenlaji. Tuo on silkkaa typeryyttä.
Jo se, että joillain ihmisillä Trumpin hallinnossa on aikaa tuollaisien kuvien tekemiseen, kertonee, ettei ne oikeasti tärkeät asiat kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Paavi on nippa nappa saatu haudattua, ja WH vitsailee tällaisilla mauttomuuksilla.
Ei voi ainakaan syyttää liiasta tyylitajusta.
Eiköhän ne tajua, että ampuvat omaan jalkaansa noin mauttomilla jutuilla.
Ihmiset eivät ole tottuneet siihen, että valtion päämiehellä on huumorintajua ja vielä sellaista, joka ymmärtää nuorten ihmisten internetajan tempauksia. Pitäisi olla paskanjäykkä poseeraaja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuva on sikahauska. Mutta tiedän, että mielipiteeni on väärä ja minulla on mauton huumorintaju, ns. #mustahuumori.
Minua ei hassuttelu liiemmin haittaa, ihmiset tuntuvat olevan aikas tiukkapipoisia tänä liberaalina minäminäminä-aikana. t. Minä vaan
Ihan hauskahan tuo olisi jollain meemitilillä, mutta voisi olettaa että erityisesti Valkoinen talo pitäisi asiallista ja virallista linjaa. Trumpilta sitä nyt on turha toivoakaan. Mutta ei, meemipresidentti, meemihallinto, meemiä ja tositv:tä meemin ja tositv:n perään.
Muuttaessaan töiden perässä Vatikaanivaltioon, Hän, Suuri Presidentti, on kaikessa mahtavuudessaan valinnut itselleen seuraajan, poikansa Barronin.
Alkaa olla yhä selvempää, että Valkoisessa talossa on Antikristus. Paavi kuoli pian sen jälkeen, kun oli tavannut Antikristuksen kätyrin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vain se, että Trump ei ole katolinen vaan presbyteeri eikä hän ole konklaavin jäsen eikä hän osaa latinaa.
Latinaltahan ne Trumpin jutut kuulostaa.
Koskahan Vapaudenpatsas korvataan 100 metriä korkealla kultaisella Trump-patsaalla.
Oliko tämä nyt vain Twitter-käyttäjälle laitettu? Koko some ylipäätään on kaatopaikka, niin eipä ole itselle yllätys. Sen takia en käytä.
Päästäkseen paaviksi Trumpin pitäisi ensin kääntyä katolilaiseksi, voitteko kuvitella Trumpin katolilasten rippikoulussa? sitten erota Melaniesta, sitten tulla vihityksi papiksi, sitten piispaksi ja sitten kardinaaliksi. Sitten hän voisi asettua ehdokkaaksi paavinvaaliin jos edellinen paavi olisi juuri silloin kuollut. Trumpilla tuskin riittäisi kärsivällisyys. On outoja paaveja ollut ennenkin. Trump tarvitsisi paavinvaaliin monenmaalaisten kardinaalien tukea koska katolilainen kirkko on yksi niitä harvoja instansseija joihin edes Yhdysvaltain presidentin valta tai raha ei voi vaikuttaa. Aint gonna happen.
Vierailija kirjoitti:
Päästäkseen paaviksi Trumpin pitäisi ensin kääntyä katolilaiseksi, voitteko kuvitella Trumpin katolilasten rippikoulussa? sitten erota Melaniesta, sitten tulla vihityksi papiksi, sitten piispaksi ja sitten kardinaaliksi. Sitten hän voisi asettua ehdokkaaksi paavinvaaliin jos edellinen paavi olisi juuri silloin kuollut. Trumpilla tuskin riittäisi kärsivällisyys. On outoja paaveja ollut ennenkin. Trump tarvitsisi paavinvaaliin monenmaalaisten kardinaalien tukea koska katolilainen kirkko on yksi niitä harvoja instansseija joihin edes Yhdysvaltain presidentin valta tai raha ei voi vaikuttaa. Aint gonna happen.
Onnistuu oikotietä, Trump ja Musk maksavat.