Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on TkT-tutkinto?
Mutta joka on työtön tai vapaaehtoistyössä, ollut valmistumisensa jälkeen suurimman osan ajasta kotiäitinä ja joka kuvaa CV:ssä suurimmaksi vahvuudekseen partiotaustan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan partiotaustaa mistään tutkinnosta riippumatta.
Avaako se ovet työpaikkoihin?
Voi avatakin. Ei tietysti sellaisiin, missä on erityisesti jokin tutkintovaatimus. Mutta antaa hyvän kuvan.
Jos olisin työnantaja niin hakemus tuskin päätyisi pinon päällimmäiseksi, jollei työ liittyisi tohtorin tutkinnon alueeseen.
Jos kysymys on muuten vaan mielipiteestäni niin ihan sama, ei minua kiinnosta tuntemattomien ihmisten elämäntilanteet.
Tekniikan tohtoreissa on monenlaista porukkaa. Kyllähän sen tutkinnon suorittaminen kertoo, että ainakin on jaksanut opiskella riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä 2/3 on akateemisia ja 1/3 tohtoreita. Kyllä on vuosien mittaan karissut gloria ja hävinnyt arvostus monen tohtorin kohdalla. Ihmisiä me kaikki ollaan ja maalaisjärki vie kirjaviisautta monesti kuin litran mittaa.
Tohtorit on myös akateemisia. Tai oikestaan, ne varsinkin ovat.
Eikö teillä amk-henkilöitä laisinkaan?
Mies kyllä arvostaa sängyssä. Tohtori tutkii munaa.
Alkuperäinen Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani. Joten voitte olla suoria.
Ap
Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...
Ap
Uuh
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin työnantaja niin hakemus tuskin päätyisi pinon päällimmäiseksi, jollei työ liittyisi tohtorin tutkinnon alueeseen.
Jos kysymys on muuten vaan mielipiteestäni niin ihan sama, ei minua kiinnosta tuntemattomien ihmisten elämäntilanteet.
Olen myös hyvin hyvin kaunis. Pääseekö pinon päälle?
Ap
Muistoja väikkörin ajoilta. Istuin täällä Teams-kokouksessa hiljaisuudessa, ja yhtäkkiä tunne nousee vatsasta. En voi enää pidätellä sitä, ja niinpä päästän pienen pierun. Se kuulostaa ja haisee hieman, mutta naurahdan itselleni - tällaiset sattuvat, vaikka yritänkin olla hienostunut. Hymyilen ja jatkan kokusta, muistuttaen itseäni siitä, että kaikki me ihmiset olemme inhimillisiä.
Ap
Tähdet ei kohdallaan työnhaussa. Ihan se jo riittää. Feng Shui ei toimi kodin ura-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan Doctor of Science (Engineering)? No, kyllä se aina tavallisen PhD:n päihittää.
Niin päihitän
Ap
Mikään tutkinto ei takaa 100% työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähdet ei kohdallaan työnhaussa. Ihan se jo riittää. Feng Shui ei toimi kodin ura-alueella.
Oon kyllä erittäin erittäin kaunis myös
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikään tutkinto ei takaa 100% työpaikkaa.
Kyllä kaunis saa paikan
Ap
Oon selvästi kuitenkin älykkäämpi kuin kommenttia laittaneet.
Ap
On varmaan lapsiraukat ja tehnyt paljon lapsia, joita tykännyt kotona hoitaa. Me teemme monenlaisia valintoja.
En mitään. Miksi pitäisi ajatella jotain erityistä?
En arvosta.