Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on TkT-tutkinto?

Vierailija
03.05.2025 |

Mutta joka on työtön tai vapaaehtoistyössä, ollut valmistumisensa jälkeen suurimman osan ajasta kotiäitinä ja joka kuvaa CV:ssä suurimmaksi vahvuudekseen partiotaustan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-tapaus.

Vierailija
2/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, et halunne tietää, mitä ajattelen sinusta, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, et halunne tietää, mitä ajattelen sinusta, ap!

Ai koska olen työtön?

Ap

Vierailija
4/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat parempia opiskelijoita kuin työntekijöitä.

Vierailija
5/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani. Joten voitte olla suoria.

Ap

Vierailija
6/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan Doctor of Science (Engineering)? No, kyllä se aina tavallisen PhD:n päihittää.

Vierailija
7/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan Doctor of Science (Engineering)? No, kyllä se aina tavallisen PhD:n päihittää.

Ei vaan (tech)

Anyway,

Ap

Vierailija
8/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ilmeisesti rikas mies tai tullut iso perintö, jos nainen on ollut kauan kotona. Saattaa olla jotain mt-ongelmia tai muita sairauksia taustalla, jos ei edes halua palata työelämään. Ihmettelen myös miksi hän mainitsee CV.ssä vahvuudekseen partion, koska on kuitenkin tehnyt tutkimustyötä vähintään 4 v. 

Vierailija
9/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani. Joten voitte olla suoria.

Ap

Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...

Ap

Vierailija
10/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa koulutus mennyt hukkaan. Jotain mielenterveysjuttuja vai mistä kyse? Miltä tekniikanalalta väitelty, kun töitä ei ole löytynyt?

Vierailija
11/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa koulutus mennyt hukkaan. Jotain mielenterveysjuttuja vai mistä kyse? Miltä tekniikanalalta väitelty, kun töitä ei ole löytynyt?

Vuoriosastolta.

Ja täällä nyt kyllä joku Aripekka on vauhdissa noine ap signeerauksineen.

Ketjun aloittaja a.k.a Ap

Vierailija
12/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuottanut?

Vierailija
13/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että ilmeisesti rikas mies tai tullut iso perintö, jos nainen on ollut kauan kotona. Saattaa olla jotain mt-ongelmia tai muita sairauksia taustalla, jos ei edes halua palata työelämään. Ihmettelen myös miksi hän mainitsee CV.ssä vahvuudekseen partion, koska on kuitenkin tehnyt tutkimustyötä vähintään 4 v. 

Open to work, eli haluaa. Mutta kuten joku kirjoitti, toiset ovat ilmeisesti parempia opiskelussa kuin työelämässä.

Alkuperäinen Ap

Vierailija
14/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaviisas, mutta oikeissa töissä ja tehtävissä kädetön? Epävarma itsestään, yrittää pönkittää egoaan tutkintojen kautta, mutta niistäpä ei olekaan apua kun pitäisi itsenäisesti suoriutua töistään. Kyselee apuja ja varmistelee ennen kuin uskaltaa tehdä mitään.

Vierailija
15/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä 2/3 on akateemisia ja 1/3 tohtoreita. Kyllä on vuosien mittaan karissut gloria ja hävinnyt arvostus monen tohtorin kohdalla. Ihmisiä me kaikki ollaan ja maalaisjärki vie kirjaviisautta monesti kuin litran mittaa.

Vierailija
16/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon käytetään koulutusrahoja turhuuteen, kun koulutetaan työkyvyttömiä tohtoreita tai tuplamaistereita kortistoon.

Vierailija
17/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan partiotaustaa mistään tutkinnosta riippumatta.

Vierailija
18/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan partiotaustaa mistään tutkinnosta riippumatta.

Avaako se ovet työpaikkoihin?

Vierailija
19/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-tapaus.

Ai sinäkö olet, onpa ikävää, tsemppiä sinulle, muista ottaa lääkkeesi säännöllisesti. 

Vierailija
20/49 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työtön juoppo olet siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä