Olenko ainoa joka ei tykkää Marimekon kuoseista ja vaatteista?
Niillä on joku harva vaate kiva mutta muuten ei nappaa.
Kommentit (102)
Erittäin hirviän näköisiä joutais matonkuteiksi
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole mun juttu. Ollut ikinä ja Nanso on toinen.
Juu juu muutes...sinne läskit hyvin alle maasotuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä isokokoiset suosii näitä vaatteita.
Tai sitten mallivartaloiset koko 36. Niillä näyttää upealta paksu puuvillahaalari.
Niin, no mallin vartalolla, kauneudella ja asenteella saa vaikka juuttisäkin + vyön näyttämään hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on puuvillavaatteissa, etteivät jousta. Joko sovit siihen tai et. Joudun kaikki viemään ompelijalle. Sitten tulee hyvä.
Niissä ei ole vyötäröä. Yhden mekon olen saanut istuvaksi lisäämällä vyön, mutta yleensä ovat sellaisia säkkejä ettei siinä mikään auta.
Veetäkö moukat. Älä osta.
En ole sen yhden jälkeen enää ostanutkaan juuri tuon säkkimäisyyden takia. Ja kuosit ovat myös liian isoja ja näyttäviä.
Onko sen niin paljon kalliimpaa tehdä leikkauksia? Ehkä on.
Kovan kommentin heitit....😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Joku lapsuuden pöytäliina on tunnemuistona tärkeä, mutta en osta Marimekkoa ollenkaan. Anopin antamat Marimekot laitan heti kiertoon, joille on aina runsaasti ottajia olipa kassia, verhoa, pöytäliinaa, reppua tmv.
Ja jotkut arvostavat niitä pieniä olkalaukkuja, joissa heiluu Marimekon näyttävä lätkä. Ihan kaameita.
Ihan hyvän laukun ostin, vahvaa nailonkangasta ja se typerän marimekko lätkän otin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Joku lapsuuden pöytäliina on tunnemuistona tärkeä, mutta en osta Marimekkoa ollenkaan. Anopin antamat Marimekot laitan heti kiertoon, joille on aina runsaasti ottajia olipa kassia, verhoa, pöytäliinaa, reppua tmv.
Ja jotkut arvostavat niitä pieniä olkalaukkuja, joissa heiluu Marimekon näyttävä lätkä. Ihan kaameita.Ne olkalaukut on so last season. Ne oli muodissa korona aikaan. Nyt niitä käyttää vaan tantat.
Näinpä muuten Helsingissä todella monta haalaripukuista tanttaa vappuna, jos olkalaukkua on vain tantoilla😆
Pikkukukka -kuosi on kiva esim.huiveissa. Mutta isot kukat ovat karmeita vaatteissa esim.puolihameissa ja puserossa. Raitapaidat ovat klassikkoja, mutta hinnat ovat alusta alkaen olleet niin korkeita, ettei ole tehnyt mieli koskaan ostaa.
Ja se kangaskassi, jota nuoret naiset roikottavat, on aivan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole mun juttu. Ollut ikinä ja Nanso on toinen.
Sama. Koska minulla ei ole varaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mitä me teemme sillä tiedolla ettet tykkää marimekosta.
Olen samaa mieltä. Designtalo Marimekon asiakasprofiili on erilainen kuin Andiatan tai vaikka Polan. Sellaista se on aina ollut ja tulee jatkossakin olemaan. Ihmiset käyttävät sitä, mihin on varaa ja mistä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hirviän näköisiä joutais matonkuteiksi
Niinkö? Hyväkuntoinen kerroit. 😆😆😆😆😆😆
Jollain 180-senttisellä mallilla ne laatikkovaatteet ovat ihan tyylikkäitä. Unikkoa en jaksa katsella missään. Ainoat Marimekon jutut, joista tykkään, ovat servetit ja jotkut pöytäliinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on puuvillavaatteissa, etteivät jousta. Joko sovit siihen tai et. Joudun kaikki viemään ompelijalle. Sitten tulee hyvä.
Niissä ei ole vyötäröä. Yhden mekon olen saanut istuvaksi lisäämällä vyön, mutta yleensä ovat sellaisia säkkejä ettei siinä mikään auta.
En ole sen yhden jälkeen enää ostanutkaan juuri tuon säkkimäisyyden takia. Ja kuosit ovat myös liian isoja ja näyttäviä.
Kovan kommentin heitit....😂😂😂😂😂
Nii-i. Olen seurannut Holzweiler vaateketjua. Mielestäni tekevät paljon tuotekehittelyä. Marimekon pitäisi tehdä myös. Ei voi ajatella, että vaatteissa materiaalit olisi samat 1960-luvulla ja 2020-luvulla.
En minäkään tykkää ommellisen enkä papun, paapiin ja ties minkä pipanan vaatteista. Joten en osta niitä. Yksinkertaista.
Teknisyys taitaa olla nykypäivää.
Sekoitekankaat.
Urheiluteollisuudesta mallia. Minulla on ollut esim. yhdet jumppatrikoot noin 5 vuotta. Käyttökertoja noin 300. Ei kuluman kulumaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää ommellisen enkä papun, paapiin ja ties minkä pipanan vaatteista. Joten en osta niitä. Yksinkertaista.
Marimekko on suomalainen lippulaiva. Kyllä sillä on väliä. Voisi kasvaa paljon isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovan kommentin heitit....😂😂😂😂😂<
Holzweiler taitaa olla saksalainen, hinnat samaa kuin Marimekolla. Kuluttujaryhmä sama.
Kyllä, kaikki muut rakastavat niitä ja sinä yksin olet vammaisine vihamielipiteinesi.
Teettävät kaikki vaatteet Kiinassa ja nykylaatu on just sen mukaista. En osta hikipajatavaraa hirveällä hinnalla. Mulla on joitain kirppiksiltä löytyneitä vanhoja. Lähinnä yksivärisiä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko on suomalainen lippulaiva. Kyllä sillä on väliä. Voisi kasvaa paljon isommaksi.
Voisi mutta ei suomalaisten ostovoimalla. Ulkkiksia niiden pitää kosiskella. Ulkomailla.
Voisivat kyllä minunkin mielestäni uudistua jo. Uusia ideoita. Vähän hillitympiä kuvioita.
Mitä sitten? Ei kaikki tykkää tatskoistakaan.
Just eilen ihailin Stockalla yhtä upeaa 60-luvun tyylistä kesämekkoa. Tosi nätti.