Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka ei tykkää Marimekon kuoseista ja vaatteista?

Vierailija
03.05.2025 |

Niillä on joku harva vaate kiva mutta muuten ei nappaa. 

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on puuvillavaatteissa, etteivät jousta. Joko sovit siihen tai et. Joudun kaikki viemään ompelijalle. Sitten tulee hyvä. 

Niissä ei ole vyötäröä. Yhden mekon olen saanut istuvaksi lisäämällä vyön, mutta yleensä ovat sellaisia säkkejä ettei siinä mikään auta.

Vierailija
22/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Joissakin tuotteissa (takit) laatu kohdillaan. Design on suomalaista huippua. Sopii suomalaiseen pirtaan. 

Pyyhkeet, laukut ja pussit laadukkaita. 

Eivät ole. Kaksi Marimekon laukkua on hajonnut normaalikäytössä. Mustaan kankaaseen on tullut reiät taitoskohtiin.

Samantapaista olen kuullut. Kirsti Paakkasen aikaan tuota ei tapahtunut. Hän tunsi kaikki työntekijät nimeltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on puuvillavaatteissa, etteivät jousta. Joko sovit siihen tai et. Joudun kaikki viemään ompelijalle. Sitten tulee hyvä. 

Niissä ei ole vyötäröä. Yhden mekon olen saanut istuvaksi lisäämällä vyön, mutta yleensä ovat sellaisia säkkejä ettei siinä mikään auta.

Ei välttämättä tarvi näkyä vyötäröä, jos istuu hartijoista, hihat ovat oikean pituiset jne. Mallikysymys. 

Vierailija
24/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Na halaattikaapujen nimet ovat ihan naurettavia. Ja sukupuolettoman olmin näköinen tyyppi tuijottaa vakavana ne päällään.

Vierailija
25/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, varsinkaan siitä muovikassin näköisestä kassista, jota melkein kaikki käyttää. Siitä mustavalkoisesta siis. Älkää käyttäkö sitä, pliis, on ruma. Hassua on myös se, että suomalaisten mielestä kaikki ulkomaalaiset jumaloivat Marimekkoa, mutta kaikki ulkomaalaiset joita olen tavannut ja joiden kanssa olen asiasta jutellut inhoavat Marimekkoa ja pitävät sitä tyylittömänä ja rumana. Ja huom. nyt en puhu mistään japanilaisista. He yleisesti ottaa tykkää ainoina Marimekosta. 

Vierailija
26/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tarvi näkyä vyötäröä, jos istuu hartijoista, hihat ovat oikean pituiset jne. Mallikysymys. 

No eipä noissa sitä vyötäröä olekaan.

Vierailija
27/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen.

Kuosit ovat räikeitä, usein naiiveja ja tekstiilimateriaali on tönkköä. Mallit huonosti istuvia, kaapumaisia. Pöytäliinassa nämä ei haittaa, mutta vaatteessa kyllä.

Ei ihme, että Marimekkoa suosivat viiskymppiset tantat, joilta vyötärö kadonnut.

Tämä!

Meidän mökkinaapuri, eläkkeelle jäänyt tantta, pukeutuu aina Marimekkoon (mielestäni ovat Marimekon) ja juoruilee mökkien porteilla aivan kaikista. Yhdistän Marimekon siihen mökkinaapuriin .

Mitä kyyläät  Ei kuulu sulle kenenkään pukeutumista vai kuuluko?   Vastaa moukka. 🤮

Vierailija
28/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veetäkö moukat. Älä osta.

Vierailija
29/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä me teemme sillä tiedolla ettet tykkää marimekosta.

sun oli kuitenkin pakko vastata!

Kielsikö otsikko.

Mutta sinä et osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen 

Vierailija
30/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sen yhden jälkeen enää ostanutkaan juuri tuon säkkimäisyyden takia. Ja kuosit ovat myös liian isoja ja näyttäviä.

Vierailija
31/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä pitänyt. Unikko menettelee keittiöpyyhkeessä ja meikkipussissa. Räikeää, graafista kuin pikkulapsen tekemää kuviota

Pidän oikeasti kauniista kuoseista, herkistä kevyistä kuvioista ja värien yhteensopivuudesta.

Ei kiinosta paskaakaan mistä sinä tuntematon  tykkäät tai olet tykkäämättä. 🤣🤣🤣

Vierailija
32/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole mun juttu. Ollut ikinä ja Nanso on toinen.

Vierailija
33/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sen yhden jälkeen enää ostanutkaan juuri tuon säkkimäisyyden takia. Ja kuosit ovat myös liian isoja ja näyttäviä.

Onko sen niin paljon kalliimpaa tehdä leikkauksia? Ehkä on.

Vierailija
34/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takit on kivoja, mutta noin 500 €. Superalesta voin ostaa. 

Vierailija
35/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon Unikko-tunika XXXXL-koossa on ehaana!

- suominaiset

Vierailija
36/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut Marimekon kuosit on ok joissain tuotteissa. Mutta isolta osin en tykkää, enkä myöskään osta. Lisäksi liika on liikaa, eli Marimekkoa voi olla päällä 1 tuote. Sen jälkeen tulee heti ähky.

Vierailija
38/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me teemme sillä tiedolla ettet tykkää marimekosta.

Tämä on keskustelupalsta, täällä voi keskustella Marimekosta. Mitä sinä teet täällä näsäviisastelemassa? Mitä sinun kommentillasi on virkaa? Ei yhtään mitään.

Vierailija
39/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden takin alesta. Kesätakin. Leikkaus hieno ja erikoinen. En ole nähnyt muualla. Nyt ompelija hiukan muokkasi, niin tuli tosi kiva. 

Vierailija
40/102 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon Unikko-tunika XXXXL-koossa on ehaana!

- suominaiset

Myös hyvä olo on tärkeää. Että ihminen viihtyy vaatteessa.