Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ostin taas yhden mekon jota käytän sitten kun mun oikea elämä alkaa

Vierailija
02.05.2025 |

Aivan älytöntä. Noita vastaavia ostoksia on useampia ja muitakin kuin mekkoja eikä millekään ole ikinä ollut käyttöä, koska ei tästä mun elämästä ikinä tule omannäköistä ja sellaista millaista elämää haluan elää.

Eikä se ole kiinni edes yrityksen puutteesta, mutta yksin ei vain voi kaikkea korjata eikä muuttaa. Lisäksi se on merkillistä kuinka paljon niitä kapuloita voikaan lentää rattaisiin kun tekee niitä elämänmuutoksia vaikka ne ei edes olisi mitenkään merkittäviäkään vaan ihan pieniä joilla ei mitään isoa linjaa siirrä. Osan nakkaa muut ihmiset mutta osa on sellaisia joita ei varsinaisesti edes aiheuta kukaan eikä niihin osaa varautuakaan ennalta. Yhtä kaikki, se pienikin muutos on yllättävän hankala tehdä eikä se olekaan vain omasta tahtotilasta ja voimavaroista kiinni.

Esimerkkinä voi mainita vaikka sen, että alkaa vihdoin lenkkeillä, ulkoilla ja liikkua kuten se oma "unelmaminä" liikkuu eli muuttaa elämäntapaansa ja -tyyliään enemmän omanlaiseksi niin kas, sitten saakin riesakseen aivan järkkyjä jalkasärkyjä eli liikunnasta on hyvin vaikea löytää mitään nautintoa. Eikä tämä tosiaan ole mikään selitys tai tekosyy, jotta voisi lakata liikkumasta vaan just sellainen takaisku mihin ei osannut varautua ollenkaan. Nimittäin siitä pidin huolta, etten aloita liian rajusti tai jättäisin venyttelemättä ym mutta niin vain universumi tai jokin löysi keinon jolla hankaloittaa tätäkin elämänmuutosta. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi juuri noin, löysin motivaation liikunnan aloittamiseen ja suurella vaivalla järjestin itselleni siihen aikaa. Sitten heti loukkasin itseni ja koko homma jäi. Loppujen lopuksi toipuminen kesti melkein kaksi vuotta. Nyt taas aikaa ei oikein ole (lastenhoito). En usko koskaan pääseväni siihen unelmaminään enkä edes lähelle sitä.

Mikä saa sut hyvälle tuulelle just NYT? Jos ei oo varaa/aikaa esimerkiksi Italian matkaan, niin haen kaupasta jäälatten ja unelmoin että oon Italiassa. Vielä parempi mennä tekee toi lämpimälle terassille ja kuunnella samalla lintujen laulua. Elämä on nyt. Ympärillämme on kaikkea hyvää kun vaan oikeasti aletaan katsomaan. 

Rehellisesti sanottuna olen ihan totaalisen ylikuormittunut nyt juuri ja se, että pääsisin yksin vaikka juomaan jäälattea kahvilan terassille kuulostaa unelmien täyttymyksestä. Mistään ulkomaanreissusta en uskalla edes haaveilla, niin kaukana se on. Sekin ahdistaa, että elämä on tässä ja nyt, enkä pääse tekemään mitään, mikä itselleni tuottaa iloa. Olen yksin lasten kanssa (ei oma valinta) ja tänään päivä on mennyt flunssaisten lasten riitoja selvitellessä.

Vierailija
42/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset tuntuu olevan aika paljon omissa oloissaan kotona, elävät virtuaalielämää.

Tämä ei ole ongelma jos ihminen on aito ja onnellinen. Nykyisin on vaikea tavata omaan elämään sopivia ihmisiä. Muutenkin voi toki nauttia elämästä ja ihan yksinkin.

Tämä tuntuu olevan ongelma ainoastaan niille, jotka yrittää tunkeutua elämään, vaikka "kohde" ei kyseistä tyyppiä halua elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä vaatteita voi käyttää nyt?

Vierailija
44/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat matkan suunnalle Rodos , Kypros tai Kanarian saaret , ja laitat ne päällesi . Iloitse. 

Mene vieraaseen ympäristöön ja käytä unelmamekkoasi paikassa jossa kukaan ei tunne sinua. Kokeile uutta roolia.

Vierailija
45/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä unelmaminä on, ihan vieras käsite minulle. Pitääkö minuuttakin jotenkin suorittaa?

Vierailija
46/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi juuri noin, löysin motivaation liikunnan aloittamiseen ja suurella vaivalla järjestin itselleni siihen aikaa. Sitten heti loukkasin itseni ja koko homma jäi. Loppujen lopuksi toipuminen kesti melkein kaksi vuotta. Nyt taas aikaa ei oikein ole (lastenhoito). En usko koskaan pääseväni siihen unelmaminään enkä edes lähelle sitä.

Mikä saa sut hyvälle tuulelle just NYT? Jos ei oo varaa/aikaa esimerkiksi Italian matkaan, niin haen kaupasta jäälatten ja unelmoin että oon Italiassa. Vielä parempi mennä tekee toi lämpimälle terassille ja kuunnella samalla lintujen laulua. Elämä on nyt. Ympärillämme on kaikkea hyvää kun vaan oikeasti aletaan katsomaan. 

Rehellisesti sanottuna olen ihan totaalisen ylikuormittunut nyt juuri ja se, että pääsisin yksin vaikka juomaan jäälattea kahvilan terassille

Okei! Onko ketään ihmistä lähipiirissä, joka voisi katsoa lapsia sen aikaa että saat hetken omaa aikaa? Jos ei ole, niin lapset messiin (kun ovat terveitä) ja kahvilasta se jäälatte mukaan ja meette kävelemään kaupungille tai johonkin ulkoilupaikkaan missä on lähellä kahvila. Joku irtiotto siitä ihan tavallisimmasta arjesta. Toi on ihan toteutettavissa. Ja kun huomaat että saat tehtyä ton, ni seuraavaksi jotain erilaista itsensä hyväksi. Pienin askelin eteenpäin, itseään ei saa unohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi