Teini häipyy ovesta, ei pysty estämään
Jatkuva huoli mihin vielä joutuu. Kasvaisi pian aikuiseksi.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Voit estää sisäänpääsyn,OVI LUKKOON, kunnes kunnioitusta ilmenee
Ahaa, niinko sulle tehtiin!
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperia kuluu pojalla paljon.
ai ulkona vai, ei kai se mikään häeski-hartikainen ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takalukollinen ovi, teinille ei avainta.
Kolmen oven vaihto tulisi aika kalliiksi ja omakotitalossa myös ikkunoihin ( 11kpl) kalterit. Oletko ihan terve ehdotuksesi kanssa? Tyhmä ainakin.
Ei niitä ovia tarvitse vaihtaa, vaan lukot.
Ei kannattaisi niitä kersoja tehdä, jos ei osaa kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua!
Sulle tulee varmaan kamala huoli
Minun keskimmäinen poika häipyi kerran menoilleen. Myöhemmin selvisi, että akku oli loppunut
Mä valvoin kyllä koko yön, kun ainahan sitä pelkää pahinta
Hänen iso-ja pikkuveljensä näkivät kuinka peloissaan olin, joten he hoitivat kurmuutuksen
Nykyään kaikki laittavat ainakin peukun jos kysyn onko kaikki ok
Siis lapsesi hoitivat lapsesi kasvatuksen (väkivallalla ilmeisesti) puolestasi ja tämä on sinusta oikein? Näin keskimmäisenä lapsena voin sanoa, että jos veljet olisivat äidin luvalla minua "kurmuuttaneet" emme olisi veljien ja äidin kanssa puheväleissä näin aikuisiällä.
Teinin kasvatus aloitetaan jo tahtoiässä.
Vierailija kirjoitti:
Voit estää sisäänpääsyn,OVI LUKKOON, kunnes kunnioitusta ilmenee
Voi myös lyödä, nälkiinnyttää ja häpäistä. Jos kunnioitusta ei ala kuulumaan, viranomaiset vievät pskan lapsen pois, ja sitten on tilaa tehdä uusi ja parempi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Teinin kasvatus aloitetaan jo tahtoiässä.
Ja se tahto pitää murskata!
Minä huolestun vieläkin, jos kotoa muuttaneesta 21-vuotiaasta ei kuulu moneen päivään. Näen mielessäni, mitä kaikkea kauheaa on voinut tapahtua. En viestittele jatkuvasti silti. Teini-ikä voi kieltämättä olla hirveää. Meillä oli tapana vastata kysytäessä, että "menen ulos". Eipä siinä paljon informaatiota ollut. Toisaalta sekin suretti, että yksi lapsista oli aina vain yksin kotona. Hän on hiljainen ja arka eikä hänellä ollut yhtään ystävää.
Miten ihmeessä olemme selvinneet kaikista niistä vuosikymmenistä, kun ei ollut laitteita, joilla ilmoittaa tukemisia ja menemistä?
Typeryksillä on vAuvAkUuMe, vaikka heidän pitäisi kysyä itseltään: onko minulla teinikuume?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi niitä kersoja tehdä, jos ei osaa kasvattaa.
Ei kai ne lapset siellä mamman ja papan kanssa maailman tappiin kotona istu?!
Persoonallisuushäiriöisten kokoontumisajot.
Kannattaa katsoa peiliin, jos haluat tietää syyn
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olemme selvinneet kaikista niistä vuosikymmenistä, kun ei ollut laitteita, joilla ilmoittaa tukemisia ja menemistä?
Silloin annettiin selkään kun ei tehty niinkun on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Piiskaa.
Se, joka vitsaa säästelee vihaa lapsiaan.
Ja höpö höpö. Minua ei ole koskaan lyöty ja vanhemmat rakastivat minua ja sisaruksiani todella kovasti. Enkä minäkään ole lyönyt lapsia mutta rakkaita he ovat todella.
Mikä "so"! Miksi ei "niin" kelpaa!