IS: Kaisa Juuson avustaja haukkui tukien nostajat: Olette luusereita ja köyhyytenne ansainneet
Kommentit (691)
Sanavalinta oli aika huono. Mutta tottahan se on että miksi meidän muiden, siis aiheellisesti tukien saajien pitää kärsiä näiden ideologisesti työttömien ideologiasta, laiskuudesta ja työhaluttomuudesta? Itse jäin 2 kk sitten myös työttömäksi, eli olen myös tukien saaja, mutta haen aktiivisesti kokoajan töitä.
Ja lue tämä kirjoitus ihan ajatuksella ennenkuin kommentoit tähän yhtään mitään.
Tuommoinen tyyppi ansaitsee vaikean sairauden ja sen kanssa hoitojonoon juuttumisen. Se saattaisi opettaa hänelle elämän realiteetteja.
Vsin Persuilta onnistuu tämmöinen- ennen vaaleja sanoivat, että köyhiltä ei leikata, ja vaalien jälkeen köyhät haukutaan puolueen puheenjohtajaa mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan sitä joskus että kaikki tulonsiirrot pois. Voisi makkaravyöhykkeen nasseilla mieli muuttua.
Persujen kannattajat ovat hyvätuloisia duunareita,vassukat ne kärsii kun tuet viedään.
Höpöhöpö, minäkin tunnen useamman pienituloisen joka äänesti persuja. Eivät kyllä äänestä enää. Isotuloiset äänestää Kokoomusta. Pienituloisten äänillä persuista tuli toiseksi suurin puolue. Ja jos se vittuilee äänestäjilleen tähän malliin niin äänet putoaa. Ei niitä isotuloisia Suomessa niin paljon ole että kahdelle isolle puolueelle riittäis äänet.
Se saattaa tämäkin avustaja olla seuraavien Eduskuntavaalien jälkeen työtön tukienhakija. Mites se ansiopäiväraha nyt lyhennettiinkään?
Vierailija kirjoitti:
Kaisa Juuso kuolisi avoimilla työmarkkinoilla nälkään alle viikossa. Nyt suojatyössä veroelättinä.
On työskennellyt ruotsissa asiantuntijatehtävissä entäs sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken kokkareiden ja persujen tavasta ajatella. Tietääkö Talso, että saadakseen mitään työttömyystukea on pakko hakea töitä. Olen 63-vuotias ja pakotettu hakemaan samoja työpaikkoja yli puolta nuorempien kanssa. Ja ne "ideologisesti työttömät" - heitä on ehkä muutama kymmenen Suomessa, mutta aina vedotaan heihin, että ihmiset eivät halua töihin. Kuinka kylmä ja julma ajattelutapa. Etenkin, kun juuri annettiin rikkaille lisää rahaa ja taas kiristetään kaikkein heikompiosaisilta.
Mikä siinä työn hakemisessa on niin vaikeaa?Hyvä että pitää jotain tehdä tukien eteen.
No esimerkiksi epäsuhta työttömien työnhakijoiden ja avointen työpaikkojen välillä.
12 000 avointa työpaikkaa ja yli 300 000 työtöntä. Silkkaa nöyryttämistä ja kyykyttämistä pakottaa hakemaan olemattomia työpaikkoja.
Imeisesti avustajaksi pääsee pelkällä luku ja kirjoitustaidolla.Tynkkysen avustajilla edellytetään luonnollisesti pyllynpyyhkimis taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan sitä joskus että kaikki tulonsiirrot pois. Voisi makkaravyöhykkeen nasseilla mieli muuttua.
Persujen kannattajat ovat hyvätuloisia duunareita,vassukat ne kärsii kun tuet viedään.
Höpöhöpö, minäkin tunnen useamman pienituloisen joka äänesti persuja. Eivät kyllä äänestä enää. Isotuloiset äänestää Kokoomusta. Pienituloisten äänillä persuista tuli toiseksi suurin puolue. Ja jos se vittuilee äänestäjilleen tähän malliin niin äänet putoaa. Ei niitä isotuloisia Suomessa niin paljon ole että kahdelle isolle puolueelle riittäis äänet.
Juuri näin. Suurin osa persujen äänestäjistä on matalan tulotason omaavia jotka larppaa superrikkaita vientiyritysten toimareita.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalinta oli aika huono. Mutta tottahan se on että miksi meidän muiden, siis aiheellisesti tukien saajien pitää kärsiä näiden ideologisesti työttömien ideologiasta, laiskuudesta ja työhaluttomuudesta? Itse jäin 2 kk sitten myös työttömäksi, eli olen myös tukien saaja, mutta haen aktiivisesti kokoajan töitä.
Ja lue tämä kirjoitus ihan ajatuksella ennenkuin kommentoit tähän yhtään mitään.
Vau, haet aktiivisesti töitä, oletpa Uniikki Parempi Työtön. Yritä sinä ymmärtää että yhdeksän kymmenestä työttömästä haluaa töihin ja hakee töitä koko ajan, koska muuten ei tipu tukia! Muutama kourallinen koko maassa on näitä jotka mieluummin makoilevat tukirahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Rotat TÖIHIN siitä!
Tämä rotta makaa sairaalassa, ei pysty ei kykene töihin.
Älä välitä huutelijoista. Nauti kun saat sairaalassa ilmaiset ruoat ja pestyt vaatteet. Mitä enemmän nautit, sitä enemmän päänsärkyä persuille.
Nauttiminen on nyt vaikeaa kun en tiedä selviänkö hengissä. Mutta kiitos empatiasta.
Yhtä tyhmä kuin avustamansa ministeri. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä muiden työttömien työnhaun tiedät? Sun pitäis työttämänä tietää, että niitä töitä on pakko hakea. Väitän siis, että sinä et ole työtön. Olet vaan trolli joka huutaa tätä samaa mantraa. Työttömät ei hae töitä, vaikka se ei oikeasti ole mahdollista. Niitä töitä on pakko hakea jos haluat saada rahaa.
Mistä nuo persut kaivaa r o s k asakkinsa. Ihan samaa tyylillä tämäkin avustaja kirjoittaa kuin jossain keskustelupalstalla tehdään. Missä arvokkuus.
Yhteiskunnan elätti ivaa toisia elättejä. Ainoa ero, että tuo idiootti maksaa meille paljon enemmän kuin työtön yh.
Tässä joutuu kestämään perskokkareiden kohuja vielä 2 vuotta ja Trumpia 4 vuotta.
Odotan jo innolla sitä, että persut on kahden vuoden päästä 5 %:n puolue. 💪🏻 Juntteja, jotka kuvittelee nyt kuuluvansa eliittiin ja ovat unohtaneet omat äänestäjänsä. Tänäänkin yksi toimittaja Iltasanomissa kirjoitti hyvin:
"Äänestäjien edessä nöyristelystä perussuomalaista eliittiä ei ainakaan voi syyttää. Puolue näyttää olevan valmis ajamaan vaikka jyrkänteeltä rotkoon, koska Rydman ja muu perussuomalainen kärkikaarti luulee olevansa oikeassa - ja kansan väärässä."
Olen jo aika kovettunut työttömien haukkumiseen, mutta kun luin nuo kommentit, tuli itku. Että joku vihaa minua noin paljon, tietämättä minusta mitään, tietämättä kuinka kärsin työttömyydestä ja kuinka olen hakenut töitä. Muutenkin ollut raskas päivä.
Muistakaapa tämäkin ens vaaleissa.
Persuilla meni vissiin liian hyvin viime vaalit...
Kuuluuko ministerin avustaja hallitukseen?
Ja mitä tulee hallitukseen, niin he eivät ole uskaltaneet sanoa asioita suoraan, vaan he kiertelevät ja syyttävtät epäsuorasti tukijärjestelmää siitä, että on elämäntapatyöttömiä yms. Vaikka varmasti he kyllä haluaisivat ihan muuta sanoa.