Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kaisa Juuson avustaja haukkui tukien nostajat: Olette luusereita ja köyhyytenne ansainneet

Kommentit (691)

Vierailija
61/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanavalinta oli aika huono. Mutta tottahan se on että miksi meidän muiden, siis aiheellisesti tukien saajien pitää kärsiä näiden ideologisesti työttömien ideologiasta, laiskuudesta ja työhaluttomuudesta? Itse jäin 2 kk sitten myös työttömäksi, eli olen myös tukien saaja, mutta haen aktiivisesti kokoajan töitä.

Ja lue tämä kirjoitus ihan ajatuksella ennenkuin kommentoit tähän yhtään mitään.

Minä olen ollut työtön. Hain viimeistä työpaikkaa vielä muutama päivä ennen töiden alkamista. Koska työkkärin mukaan oli pakko hakea töitä, vaikka olin jo allekirjoittanut työsopimuksen. Sain oikein tekstarin jossa muistutettiin että muistahan täyttää työnhakuvelvoitteesi. Se jos mikä on harvinaisen typerää. Täysin turha hakemus, koska en mitenkään olisi voinut ottaa enää töitä vastaan. Tuli haastettelukutsukin, joka oli pakko perua. Turhaa työtä kaikille osapuolille, minulle työttömälle ja työnantajalle. 

Ja sit tulee teitä jotka kertoo kuinka työttömät ei hae töitä. Etkö sä työttömänä ole huomannut ollenkaan sitä pakkohakemista? Vai oletko sinä edes työtön, jos tämä asia on noin tuntematon?

Vierailija
62/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen aloitus tästä meni poistoon! Miksi?

Netissä Hesarissa Talso-uutiseen kommentoineista yksi oli pyytänyt chatgpt:tä arvioimaan Talson viestin.

Tekoälyn kirjoittaman tekstin soisi menevän Talsolle, Juusolle ja Purralle lukuun. Erinomaisen ja perustellun tekstin tekoäly teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin olen täysin kyllästynyt näihin persuloisiin, jotka elelevät veronmaksajien rahoilla ja kehtaavat län kyt tää suutaan. Tämäkin kyseinen suojatyöpaikan saanut pään aukoja ei taatusti ole hommaansa saanut osaamisensa tai säkenöivän älynsä perusteella. No, onneksi karma tulee tämänkin hoitamaan. 

Vierailija
65/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Rotat TÖIHIN siitä!

Tämä rotta makaa sairaalassa, ei pysty ei kykene töihin. 

Älä välitä huutelijoista. Nauti kun saat sairaalassa ilmaiset ruoat ja pestyt vaatteet. Mitä enemmän nautit, sitä enemmän päänsärkyä persuille. 

Ilmaiset???

Vierailija
66/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.suomenuutiset.fi/eduskunta-avustajan-somepaivitys-kohahdutt…

Paniikki puoluetoimistolla, putinisti Turkkila paikkaa.

Vierailija
67/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mikolle työnhakuun ensi vaalien jälkeen...

Vierailija
68/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän nimetä keitä ne ideologiset työttömät on, joita hän tuntee. Etunimi, sukunimi, koulutus, ammattiala ja mitä kautta hän tuntee heidät? Ihanko henkilökohtaisesti tuntee heidät?

Miksi muuten juuri hän tuntee paljon ideologisesti työttömiä? Jos hän itse ei ole ollut ideologisesti työtön koskaan niin miksi hän tuntee sitten niin paljon ideologisesti työttömiä? Eikö seura tee kaltaisekseen? Samanlaiset leikkivät keskenään?

Vierailija
69/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS tuo vihervasemmiston ääni. 

Vierailija
70/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisa Juuso kuolisi avoimilla työmarkkinoilla nälkään alle viikossa. Nyt suojatyössä veroelättinä.

On työskennellyt ruotsissa asiantuntijatehtävissä entäs sinä. 

Minäkin olen työskennellyt asiantuntijatehtävissä. Sitten sairastuin vaikeaan sairauteen ja jouduin irtisanotuksi "tuotannollisista ja taloudellisista syistä". Kaikki vissiin ihan omaa syytäni. Ei olisi kannattanut sairastua.

Nyt olen työkyvytön työtön ja elän korvauksilla. 

Vierailija
71/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika kovettunut työttömien haukkumiseen, mutta kun luin nuo kommentit, tuli itku. Että joku vihaa minua noin paljon, tietämättä minusta mitään, tietämättä kuinka kärsin työttömyydestä ja kuinka olen hakenut töitä. Muutenkin ollut raskas päivä.

Tuollaisten vuoksi ei kannata tuhlata kyyneliä. Toivottavasti tilanteese jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
72/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika kovettunut työttömien haukkumiseen, mutta kun luin nuo kommentit, tuli itku. Että joku vihaa minua noin paljon, tietämättä minusta mitään, tietämättä kuinka kärsin työttömyydestä ja kuinka olen hakenut töitä. Muutenkin ollut raskas päivä.

Älä välitä. Meitä on helkkarin monta samassa veneessä. Ja kyllä nämä pään aukojat tulevat saamaan ansionsa mukaan. 

Vierailija
73/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisa Juuso kuolisi avoimilla työmarkkinoilla nälkään alle viikossa. Nyt suojatyössä veroelättinä.

On työskennellyt ruotsissa asiantuntijatehtävissä entäs sinä. 

Onks tuo joku meriitti? Minäkin olen, monessa muussakin maassa.

Vierailija
74/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Olen oikeistolainen, mutta nyt meni yli. Törkeää polkea muutenkin vaikeassa tilanteessa olevia. Olen ruvennut pikku hiljaa miettimään, että nykyhallitus alkaa mennä liian pitkälle toimissaan. Vähempi riittäisi. Omat tulot ovat 7K/kk ja maksan veroni mielellään, että hyvinvointia riittäisi kaikille, myös heikommin pärjääville.

Vierailija
75/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä kitisijöitä täälläkin yli 20 vuotta ollut työttömänä eikä edes koulutusta ole saanut aikaan, 20 vuoteen mahtuu monta nousukauttakin. Minä en ole ikinä onnistunut.

Vierailija
76/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% muslimeista on työttömiä.

Vierailija
77/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kaverilla on siis itsellään takana rankka työttömyys- ja ulosottojakso. Kukaan ei joudu ulosottoon ilman omaa tyhmyyttä, ei kukaan ja nyt me muut maksamme tämän herran velat verorahoista. 

Vierailija
78/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomin ministeri ja vielä surkeampi avustaja.  Odottakas seuraaviin vaaleihin,  Loppuu se v-tuilu molemmilta.

Vierailija
79/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat innolla muslimien valtaan pääsyä.

Vierailija
80/691 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanavalinta oli aika huono. Mutta tottahan se on että miksi meidän muiden, siis aiheellisesti tukien saajien pitää kärsiä näiden ideologisesti työttömien ideologiasta, laiskuudesta ja työhaluttomuudesta? Itse jäin 2 kk sitten myös työttömäksi, eli olen myös tukien saaja, mutta haen aktiivisesti kokoajan töitä.

Ja lue tämä kirjoitus ihan ajatuksella ennenkuin kommentoit tähän yhtään mitään.

Jos olisit oikeasti työtön, tietäisit että tuen saamisen ehtona on työhakemusten lähettäminen. 4 per kk.

Ideologisia työttömiä ei ole olemassakaan, se oli mainostemppu Ossilta ja Almalta. Joku nuori nisti, joka elää tt-tuella ei ole mikään "ideologinen työtön" vaikka sanoisi mitä, vaan ihan vaan päihdeongelmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi