Nainen. Huomaatko kun rintojasi vilkaistaan?
Tätä mietittiin porukalla ja mikäs onkaan paras paikka kysyä kuin vauvapalsta. 😀
Pidetään ketju kuitenkin siistinä niin tätä ei poisteta. 😊
Kommentit (94)
Mä en huomaa, mutta helposti uskoisin että katsotaan. Olen normaalipainoinen ja isotissinen. En nyt mikään missi mutta ihan kivan näköinen. Nuorena baarissa kommentoitiin ja käytiin käsiksi kourimalla tisseistä. Enää ei luojan kiitos, enkä edes käy baareissa. Mutta jos vilkuillaan, niin en huomaa. En tosin huomaa mitään muutakaan, esim. tuttuja liikenteessä tai kaupassa.
75G
Vierailija kirjoitti:
Huomaan ja olen sanonut miehille: Saat koskea. Ja onhan ne jotkut sitten puristelleet tissejäni.
Ihana nainen 😍
Eihän sitä voi huomata kuin sellaisessa tilanteessa, että on katsekontakti/ näkö- tai keskusteluyhteys vilkuilijaan. Jos joku esim kaupassa tai kadulla vilkuilee jostain kauempaa, niin en voi sitä mitenkään huomata.
Onkohan kollega huomannut?
Ihastunut kun olen
Nainen kävelee vastaan tissit pomppien, katseenikin menee siis ylös/alas
Mulla on niin pienet tissit ettei kukaan niitä katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Mitä ajattelet siitä?
Kivaa , etenkin jos sen päälle vähän hymyillään.
Vilkasen miesten pientä munaa ja kaljamahaa.. hymähdän. 🤣🤣🤣🤣
Vain moukka mieheen tarkastelee....fiksut miehet ei.
Isot rinnat ja ne on mukava laittaa tyrkylle, kesä parasta aikaakatseet on mukavia, mutta harva mies uskaltaa tulla puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtui eilen, kun ajelin töistä kotiin. Nuori nainen ulkoilutti koiraa ja tissit vaan pomppi ilman rintsikoita.
Ah, mikä näky!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtui eilen, kun ajelin töistä kotiin. Nuori nainen ulkoilutti koiraa ja tissit vaan pomppi ilman rintsikoita.
Ah, mikä näky!
Oliko hame?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pienet tissit ettei kukaan niitä katso.
Vaikka suuri osa miehistä ilmoittaakin pitävänsä suurista rinnoista, emme mekään miehet ole harvinaisia, jotka pidämme pienistä. Ne ovat hyvin kauniit, kyllä me katsomme ja katsoessamme nautimme. Erityisesti pidämme siitä, jos nainen ei edes feikkiasusteena käytä rintaliivejä. Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, mikä näky!
Oliko hame?
Ymmärrettävästä syystä en älynnyt katsoa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat ja ne on mukava laittaa tyrkylle, kesä parasta aikaakatseet on mukavia, mutta harva mies uskaltaa tulla puhumaan.
Siis, suurin osa miehistä inhoaa hirviörintoja, kyse ei ole uskalluksen puutteesta. Minä en lähesty kuin kaunottaria joilla on söpöt kiinteät pikkutisulit, valitsen kaupan kassalinjankin tämän kriteerin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka suuri osa miehistä ilmoittaakin pitävänsä suurista rinnoista, emme mekään miehet ole harvinaisia, jotka pidämme pienistä. Ne ovat hyvin kauniit, kyllä me katsomme ja katsoessamme nautimme. Erityisesti pidämme siitä, jos nainen ei edes feikkiasusteena käytä rintaliivejä. Kaunista.
Täälläkin suuri osa hirviörintoja kehuvista kirjoittajista on hirviörinnat omaava nainen joka esittää olevansa mies.
"Kiitos ystävällisistä sanoistasi. Niitä ei todellakaan saa liikaa lukea. Sen verran kuitenkin rohkenen sanoa, että joskus makkarat ovat hyvin kauniit, kuten netin #1 tytöllä, Vicky B:llä, https://www.imagefap.com/photo/1860261371/?pgid=&gid=7699176&page=0#96 , mutta kaikkein kaunein kuitenkin on ystävälliset kasvot. Huomannet, ettei sisar ole kamaloittanut kauneuttaan tatuoinnein eikä kauneuskirurgisin toimin. Luonnollinen babyface ja hiukan pullukka."
Katso, miten ihana. Je vous aime! https://www.imagefap.com/photo/1860261371/?pgid=&gid=7699176&page=0#56. On vaikea käsittää, että joidenkin vakiintumattomien kommentaattorien mukaan ihanoituminen aikuisviihteen helmistä oli moraalisesti sopimatonta. Ei todellakaan ole.
Varhempi linkki ei toimi. Myöhempi toistaiseksi toimii, kunnes keksivät siihen jotakin kieroa.
Vierailija kirjoitti:
Varhempi linkki ei toimi. Myöhempi toistaiseksi toimii, kunnes keksivät siihen jotakin kieroa.
https://img90.pixhost.to/images/752/397277811_20512_amateur_nude_teen_s…
Erittäin selkeästi sanottu biologisen tiedon - ei ideologian - pohjalta.