Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys palstan sinkku miehille

Vierailija
02.05.2025 |

Lähtisitkö kenen tahansa naisen matkaan joka tekisi teille aloitteen? Pitääkö tuo palstanaisten väite paikkansa että naisen ei kannata tehdä tuon takia aloitetta koska mies jää seksin perässä roikkumaan vaikka ei olisi kiinnostunut?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulle näin pari kertaa käynyt. Tarkoitus oli yhden illan juttu, mutta kun toinen sitten tahtoi tavata uudestaankin, niin tartuin tilaisuuteen, kun oli kuitenkin ihan mukava tyttö/nainen, ja ei välttämättä mitään "parempaakaan" olisi tarjolla pitkään aikaan. Alusta asti tiesin, että en minä esim. naimisiin sen kanssa halua, mutta hengailen sen aikaa kun huvittaa. Kerran tällaisessa hengailussa meni nuorena 4 vuotta, sitä vaan jotenkin kiintyi toiseen vähitellen, vaikka samalla tiesi että tämä ei ole se oikea. Kyllähän siitä on vähän paska omatunto, että tuhlasin hänen elämästä vuosia, kun ei ollut munaa sanoa suoraan, että tämä ei nyt ole mitään seurustelua josta voisi tulla kihlat, avioliitto ja perhe, ja että jos ne on sun haaveissa sun pitäisi etsiä joku toinen.

Tämän takia naiset jättää aloitteet tekemättä. Miesten pitäisi oppia olemaan käyttämättä ihastuneita naisia hyväksi. 

Vierailija
22/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan muitakin tyhmiä kysymyksiä?

Sinulla nähtävästi oli. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupaat ja vannot, että jää yhteen iltaan niin totta kai!

Vierailija
24/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenhan pitää tehdä aloitteita, jos aikoo saada sellaisen miehen jota haluaa. Jos jättäytyy vain miesten iskettäväksi, niin ne on juuri niitä pilluhaukkoja jotka kaikkein aggressivisimmin tulevat hakemaan. Ne kysyvät sinulta ja jos et lähde niin ne kysyvät sitten seuraavalta ja niin edelleen.

Vastauksena alkuperäiseen en nyt ihan kenen kanssa tahansa lähtisi, mutta jos siinä olisi viehätys minunkin puoleltani niin mikäs sen hienompaa kuin naisen aloite.

Vierailija
25/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset älkää tehkö alotteita.

Vierailija
26/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan älykkään ja itsestään huolta pitävän naisen. 

Vierailija
27/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan olla yksin eli en huoli ketään naista.

Vierailija
28/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt, enkä lähtisi. - Esimerkiksi kerran eräs nainen oli ni-in kännissä, että pelkäsin, että selviääkö hän edes itse yökerhon portaat alas komastumatta. Toisella kerralla nainen vaikutti niin agressiiviselta, että maku ja siten halu lähteä hänen kanssaan yhtään mihinkän katosi tuon agressiivisen käytöksen vuoksi. Kolmas taas oli niin suorasukainen ja kummalllsiia ennako-odotuskia maalaava, että ei siksi napannut.

Vierailija
29/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kenen tahansa matkaan. Ymmärrän kyllä naisia, jotka eivät pidä vanhempien miehien lähestymisistä. Itseäni lähestyvät vain 10+ vuotta vanhemmat naiset.

Vierailija
30/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

En lähtisi. Olisi ollut tilaisuuksia joten on tullut tämä valintatilanne testattua omalla kohdalla ihan käytännössäkin.

Tää kysymys oli ehkä tarkoitettu nuoremmille miehille eikä papparaisille.

Vierailija
31/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kenen tahansa matkaan. Ymmärrän kyllä naisia, jotka eivät pidä vanhempien miehien lähestymisistä. Itseäni lähestyvät vain 10+ vuotta vanhemmat naiset.

No sehän on vain hyvä. Miksi naiset eivät saisi haluta nuorempia miehiä? Iskeväthän vanhat miehetkin nuoria naisia.

Vierailija
32/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt, vaan olen torjunut tarjoutuvia.

Vierailija
33/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Olen suurimman osan aikaa tyytyväinen sinkkuuteen ja vapauteen.

Pitäisi olla aika ihmenainen että minä viitsisin vapaudestani luopua.

Muutama on yrittänyt, mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi