Kysymys palstan sinkku miehille
Lähtisitkö kenen tahansa naisen matkaan joka tekisi teille aloitteen? Pitääkö tuo palstanaisten väite paikkansa että naisen ei kannata tehdä tuon takia aloitetta koska mies jää seksin perässä roikkumaan vaikka ei olisi kiinnostunut?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan muitakin tyhmiä kysymyksiä?
Sinulla nähtävästi oli. :D
Jos lupaat ja vannot, että jää yhteen iltaan niin totta kai!
Naisenhan pitää tehdä aloitteita, jos aikoo saada sellaisen miehen jota haluaa. Jos jättäytyy vain miesten iskettäväksi, niin ne on juuri niitä pilluhaukkoja jotka kaikkein aggressivisimmin tulevat hakemaan. Ne kysyvät sinulta ja jos et lähde niin ne kysyvät sitten seuraavalta ja niin edelleen.
Vastauksena alkuperäiseen en nyt ihan kenen kanssa tahansa lähtisi, mutta jos siinä olisi viehätys minunkin puoleltani niin mikäs sen hienompaa kuin naisen aloite.
Lihavat naiset älkää tehkö alotteita.
En. Haluan älykkään ja itsestään huolta pitävän naisen.
En. Haluan olla yksin eli en huoli ketään naista.
En ole lähtenyt, enkä lähtisi. - Esimerkiksi kerran eräs nainen oli ni-in kännissä, että pelkäsin, että selviääkö hän edes itse yökerhon portaat alas komastumatta. Toisella kerralla nainen vaikutti niin agressiiviselta, että maku ja siten halu lähteä hänen kanssaan yhtään mihinkän katosi tuon agressiivisen käytöksen vuoksi. Kolmas taas oli niin suorasukainen ja kummalllsiia ennako-odotuskia maalaava, että ei siksi napannut.
En lähtisi kenen tahansa matkaan. Ymmärrän kyllä naisia, jotka eivät pidä vanhempien miehien lähestymisistä. Itseäni lähestyvät vain 10+ vuotta vanhemmat naiset.
M-1965 kirjoitti:
En lähtisi. Olisi ollut tilaisuuksia joten on tullut tämä valintatilanne testattua omalla kohdalla ihan käytännössäkin.
Tää kysymys oli ehkä tarkoitettu nuoremmille miehille eikä papparaisille.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kenen tahansa matkaan. Ymmärrän kyllä naisia, jotka eivät pidä vanhempien miehien lähestymisistä. Itseäni lähestyvät vain 10+ vuotta vanhemmat naiset.
No sehän on vain hyvä. Miksi naiset eivät saisi haluta nuorempia miehiä? Iskeväthän vanhat miehetkin nuoria naisia.
En ole lähtenyt, vaan olen torjunut tarjoutuvia.
En todellakaan.
Olen suurimman osan aikaa tyytyväinen sinkkuuteen ja vapauteen.
Pitäisi olla aika ihmenainen että minä viitsisin vapaudestani luopua.
Muutama on yrittänyt, mutta ei.
Tämän takia naiset jättää aloitteet tekemättä. Miesten pitäisi oppia olemaan käyttämättä ihastuneita naisia hyväksi.