Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin teinityttären äitinä olo on ihan hlvettiä

Vierailija
02.05.2025 |

Koko ajan täytyy olla huolissaan. Hän ei saa olla rauhassa edes silloin kun liikkuu jossain minun seurassani, saati silloin kun on yksin. 

Oma nuoruusaikani oli ahdistavaa samojen syiden takia, mutta tämä on jotain vielä pahempaa. 

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä lähestyjistä ei kuitenkaan tahdo pahaa. Niihin voi opetella suhtautumaan kevyemmin, jolloin ne voi jopa vaan kohentaa itsetuntoa ja piristää päivää. Itselläni oli aikanaan se, että ujona ahdistuin voimakkaasti miesten lähestymisistä, mutta äitini minua neuvoi, että ihmisiä ne vaan on, suurin osa varmaan ihan mukaviakin, että mitä jos kohtaisit ne vähän avoimemmin ja iloisemmin - silti, vaikka tekisit selväksi, ettet halua heidän kanssa mitään. Ja sehän helpotti elämää paljon, että opin torjumaan viehättävämmin, niin että kaikille jäi hyvä mieli tilanteesta.

Täälläpäin on kyllä sen verran erilaisista kulttuureista tulleita, että jo normaalilla katsekontaktilla ja sivistyneellä torjumisella voi saada stalkkerin peräänsä.

Juuri pari päivää sitten autopesulan työntekijä lähti tyttömme/asiakkaansa perään ja putkahti myöhemmin marketin hyllyjen välissä iholle lepertelemään

Tuommoinen kun pääsee kotiovelle perässä tai saa vängättyä ostarin invavessaan niin se on menoa sitten.

Vierailija
82/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vanhemmat katsoa missä vaatteissa teinityttö lähtee ulos ja komentaa vaihtamaan vaatteet. Trikoohousut ja rintaliivit ilman paitaa ei ole sopiva asu kodin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä perverssit ja pedofiilit uhriutuvat ja syyllistävät muita käyttäytymisestään.

Vierailija
84/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai yritän olla iloinen siitä, että olen liian mörököllin näköinen.

Vierailija
85/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää. Toisaalta sama myös toisin päin, että jos olet ainakin joidenkin mielestä kovin ruma niin sitten saat pilkkaa siihen liittyen ja ikäviä kommentteja. Itsekin olen nyt viime aikoina saanut. Ihan aikuisia ihmisiä enemmäkseen. Miehiä, mutta joskus naisiakin. Ei paljon viitsi edes katsoa toisia päin jos tulee palautetta, että mitä tuo rumilus vahtaa minua tms. Arvostellaan todella ilkeästi jotain piirrettä minussa.

Toisaalta ehkä tämä tuo olon, että olen ns turvassa, kun kerran ulkonäköni inhottaa muita, mutta on tämäkin silti tietyllä tavalla puuttumista siihen miltä näytän ja jotain sellaista rajoittamista kuinka minä olen sen näköinen, että joku miettii ettei pitäisi edes muiden pariin tuonne lähteä. Kyllä tämäkin ahdistaa ja mietin aina mikä oikeus muilla on tälläistä tehdä. Toisaalta jos oikeasti mietin niin olen ihan tavallisen näköinen ja mietin mitä sitten joku oikeasti esim kasvoissa vamman omaava joutuu kestämään. 

Vierailija
86/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ne on lukuisten missien ja valokuvamallien äiditkin selvinneet tyttäriensä kauneudesta, joten eiköhän ap:kin selviä "ongelmasta".

Vierailija
87/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu pas.....

Vierailija
88/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin elää nuoruuteni uudelleen, en lähtisi ollenkaan viihteelle ja yökerhoihin. Kävin vain muutamia kertoja, mutta sekin oli aivan turhaa. Ei siellä ollut mitään minua varten. Inhottavaa oli myös tulla yömyöhään kotiin. 

Vierailija
89/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ikävää. Toisaalta sama myös toisin päin, että jos olet ainakin joidenkin mielestä kovin ruma niin sitten saat pilkkaa siihen liittyen ja ikäviä kommentteja. Itsekin olen nyt viime aikoina saanut. Ihan aikuisia ihmisiä enemmäkseen. Miehiä, mutta joskus naisiakin. Ei paljon viitsi edes katsoa toisia päin jos tulee palautetta, että mitä tuo rumilus vahtaa minua tms. Arvostellaan todella ilkeästi jotain piirrettä minussa.

Toisaalta ehkä tämä tuo olon, että olen ns turvassa, kun kerran ulkonäköni inhottaa muita, mutta on tämäkin silti tietyllä tavalla puuttumista siihen miltä näytän ja jotain sellaista rajoittamista kuinka minä olen sen näköinen, että joku miettii ettei pitäisi edes muiden pariin tuonne lähteä. Kyllä tämäkin ahdistaa ja mietin aina mikä oikeus muilla on tälläistä tehdä. Toisaalta jos oikeasti mietin niin olen ihan tavallisen näköinen ja mietin mitä sitten joku oikeasti esim kasvoissa vamman omaava joutuu

Mäkin olin ruma nuorena enkä edelleenkään kehtaa katsoa miesten suuntaan. 

N43

Vierailija
90/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mistä puhut. Omalla parikymppisellä tyttärelläni on sama ongelma. Helpottanut nyt hieman, kun liikkuu enemmän poikaystävän kanssa. Mutta eihän se näin saisi mennä. Kyllä nuoren naisen pitäisi saada liikkua yksinäänkin rauhassa ilman, että joku on koko ajan tuppautumassa seuraan ja pyytämässä puhelinnumeroa. Jotkut samalla alueella asuvat ovat olleet todella sitkeitä ja heistä on ollut vaikea päästä eroon (yrittävät seurata kotiin yms).

Emme suostu pelkäämään. :DD

Vierailija
91/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse nuorena oikein nätti, siellä 80-90-luvulla ja siellä se setämiesten kulttuuri vasta rehotti. Sukulaismiehetkin läpsi takapuolelle ja kilvan kehui, lisäksi paljon tuijotusta ja huutelua. Oli kyllä myös paljon todella kivaa kehua. Äitini on myöhemmin kertonut että häntä huoletti hirveästi ja hänestä tuntui kuin olisi koko ajan pitänyt suojella, yhdelle sukulaismiehelle sanoikin suoraan eikä noissa paikoissa sitten käytykään. Ihana äitini, piti puoliani ja suojeli. Ei tuolloin pakkeloitu naamaa, oltiin aika luonnollisia ja vaatteetkin sellaisia että paljonkaan ei paljasteltu, mutta eipä sillä merkitystä ollut.

Nyt saa nelikymppisenä olla rauhassa, tytär tulee teini-ikään ja hurjan kaunishan hän on. Ei ole sanonut mitään, mutta kyllä se äitinä mietityttää ja kammoksuttaa jos saisi samanlaista kohtelua osakseen kuin itse.

Mikset ole sanonut mitään? Pelkäätkö sanovasi jotain väärää? Älä sen takia jätä lastasi heitteille. Pitää sinun keskustella hänen kanssaan, että miten hän kauneutensa kokee ja olettaako siitä olevan ongelmia. Hän ei välttämättä ymmärrä sitä kunnolla itse. Huolehdi hänen itsetunnostaan, näytä arvostuksesi. Ole hänelle lämmin ja lähestyttävä.

Vierailija
92/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä lähestyjistä ei kuitenkaan tahdo pahaa. Niihin voi opetella suhtautumaan kevyemmin, jolloin ne voi jopa vaan kohentaa itsetuntoa ja piristää päivää. Itselläni oli aikanaan se, että ujona ahdistuin voimakkaasti miesten lähestymisistä, mutta äitini minua neuvoi, että ihmisiä ne vaan on, suurin osa varmaan ihan mukaviakin, että mitä jos kohtaisit ne vähän avoimemmin ja iloisemmin - silti, vaikka tekisit selväksi, ettet halua heidän kanssa mitään. Ja sehän helpotti elämää paljon, että opin torjumaan viehättävämmin, niin että kaikille jäi hyvä mieli tilanteesta.

Täälläpäin on kyllä sen verran erilaisista kulttuureista tulleita, että jo normaalilla katsekontaktilla ja sivistyneellä torjumisella voi saada stalkkerin peräänsä.

Juuri pari päivää sitten autopesulan työntekijä lähti tyttömme/asiakkaansa perään ja putkahti myöhemmin marke

Naiset ovat tämän puolesta äänestäneet. Miehenä yritin varoitella tästä 10 vuotta sitten, mutta sain lähinnä paheksuntaa ja syytöksiä. Vaihdoin sit takaisin ulkomaalaisiin naisiin. Nyt te suomalaiset naiset olette yksin turvattomuudentunteenne kanssa.

Vierailija
93/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kauniin teinityttären naapurin setämiehenä olo on ihan taivaallista!

Kjäh kjäh, krääh lääh, spruits!

Onko hyväkin kiikari? Tiesitkö, että tuo on salakatselua?

On! Ja tiesin! Siksihän se onkin niin kiihottavaa!

Kesä on tulossa ja pyllybikinikausi! Ottaa eteen jo pelkkä viime kesän muisteleminen, kuinka naapurin tyttö kääntyi viltillä vatsalleen ja kohotti peppunsa tarjolle siinä vilttiä oikoessaan. Siitä kun setä olisi vähän bikiniä siirtänyt sivuun, niin ai jai jai... Nuuhkista ja lurpsista! ;)

Puuilosta köyttä.

Vierailija
94/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma 😭😭😭😭😭

Sen kanssa eletään 😃👍🏻👍🏻👍🏻💖💖💖

Tässä oli tunteiden vuoristorataa.

Vierailija
95/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääsee taas katselemaan 15-vuotaita naisia uimaranalla. On ne niin kauniita ja viattomia, melkein tulee kyynel sedän silmäkulmaan.

M43

Vierailija
96/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kahden teinitytön äiti. Minulla on pari vinkkiä, joilla nämä tapaukset on saatu talttumaan. Vinkki yksi on käyttää korollisia kenkiä. Syynä se, että niillä voi "vahingossa" tallata tehokkaasti lähentelevän miehen jalkapyödän päälle. Kunnon osuma korosta aiheuttaa jalkaan sellaisen kivun, ettei tie mieli jatkaa. 

Toinen vinkki on avata suora sosiaalisen median lähetys ja mainita siitä. Pelko somejulkisuudesta pysäyttää monet.

Nämä ovat oikeasti todella hyviä vinkkejä. Ensimmäinen on meilläkin käytössä ja todettu toimivaksi.

Eka vinkki ainakin totaalipaska. Korkkareissa et voi juosta pakoon ja mitäs sitten kun jalan muussaamiseen vastataan nyrkillä naamaan?

Vierailija
97/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan viinaa niin tyttö etsii ihan itse kokemuksia seksistä ja muusta. Tuon ikäisellä kokeilun halu on suuri ja sitä voi tulla kokeiltua kaikenlaista kivaa jopa kimpassa. Sitten voi vähän kaduttaa mutta se menee ohitse. Nuoruus on rajojen etsinnän aikaa monessa mielessä. Miehet auttavat mielellään kokemusta keräämisesssä jos suinkin voivat.

Vierailija
98/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että sekin on ihan vaan naisen oma vika, kun on kaunis, eikä halua, että miehet iästä ja tasosta riippumatta käyttäytyy ällöttävästi (tuijottaa, ehdottelee, kourii, huutelee törkeyksiä perään, rai**s**aa), joten pitää opetella torjumaan viehättävämmin, ettei kenellekään tuu paha mieli?! Jep, todella toivon, että sulla ei ole tyttäriä.

Vierailija
99/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta pääsee taas katselemaan 15-vuotaita naisia uimaranalla. On ne niin kauniita ja viattomia, melkein tulee kyynel sedän silmäkulmaan.

M43

Pedari

Vierailija
100/202 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kun tulin nuorena myöhään illalla kotiin, joku ikäiseni poika lyöttäytyi seuraani, kehui kauniiksi ja alkoi kouria. Yksi pakotti suutelemaan kanssaan, kaatoi minut kukkapenkkiin ja tuli päälleni, mutta nousi onneksi pois. Minun ei olisi kannattanut liikkua yksin myöhään missään, ei ollut sen arvoista. Ihan hyvin olisin voinut olla mieluummin kotona ja tehdä läksyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi