Kauniin teinityttären äitinä olo on ihan hlvettiä
Koko ajan täytyy olla huolissaan. Hän ei saa olla rauhassa edes silloin kun liikkuu jossain minun seurassani, saati silloin kun on yksin.
Oma nuoruusaikani oli ahdistavaa samojen syiden takia, mutta tämä on jotain vielä pahempaa.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä odotin joskus kaveria Kampin kauppakeskuksen edessä keskellä päivää, kun joku m*mu tuli siihen inttämään, että haluaa olla kaverini ja tutustua. Olen siis nainen ja tuo otus oli mies. Kun sanoin, että minulla on poikaystävä, enkä halua. nyt tutustua keneenkään, niin alkoi inttämään, että hänhän haluaa olla vain kaveri ja mitä minä oikein kuvittelen, ja miksen voi olla hänen facebook-kaverinsa tai antaa instagramtunnustani. Ei millään uskonut, että mi-nä en ha-lu-a. Olin koko ajan vastaillut tympeästi ja yrittänyt kääntyä poispäin, mennä kauemmas jne, mut tää vain liimautui seuraani. Alkoi suututtaa koko ajan enemmän ja enemmän, kun tuntematon ihminen tulee yhtäkkiä vaatimaan minulta tuollasia asioita. Huusin sitten lopulta oikein kunnolla f*ck off now, leave me alone!! Tästä lähtien, kun joku tulee sössöttämään englanniksi jotain, niin en sano mitään tai vastaan suomeksi jonk
Täällä yksi rasvakiharainen tumma, ehkä nelivitosen ikäinen ulkomaalainen tyyppi tuli kerran selittämään miten olin viihtynyt kanssaan aiemmin kartsalla viinaa lipittämässä ja miten meillä oli ollut pitkään hyvät keskustelut. Oli autolla liikkeellä ja ehdotti, että lähden nytkin kanssaan juomaan. Oli arki-ilta, olin menossa seuraavana päivänä töihin ja suurimman osan vapaailloista olin mieaystäväni seurassa.
Join kyllä noihinkin aikoihin vielä reippaasti, mutta en mitenkään keksinyt milloin muka olisin viettänyt iltaa tämän hampuusin kanssa. Jälkikäteen ahdistikin kun tyyppi näytti muutenkin täysin tuntemattomalta ja ihmettelin miksi se edes istui siellä autossa kytistämässä. Tuli jotenkin ahdistava fiilis koko tyypistä ja olen sittemmin miettinyt kuka tuo edes oli ja mitä haki tältä kylältä.
Ainakaan päivämäärä jolloin olisimme istuneet iltaa ei ollut mahdollinen yhtään millekään juomingeille kun olin silloin muualla. Sittemmin lopetin juomisen kokonaan ja yksi syy on se etten halua antaa mitään saumaa tällaisille kaheleille päästä ahdistamaan itseäni. Että ei ne vain teinejä kiusaa vaan kyllä keski-ikäisetkin kelpaa.
Ajattelepas aloittaja minun äitiäni. Meitä oli aikoinaan 5 kaunista teini-ikäistä tytärtä. Tosin nuoruudessani 70-luvulla oli aivan tavallista, että häirittiin, kyytiä tarjottiin, ehdotuksia tehtiin, mutta aika oli toisenlainen. Yleesä sellaiset kuitattioin huumorilla, eikä kenellekään koskaan mitään sattunut. Nykyaika on niin tosikkoa ja kaikkea pekätään. Ihme, että nuoret voivat ylipäänsä tutustua toisiinsa, tai ilmeisesti eivät voikaan, kun nelikymppiset jatkuvasti kirjoittelevat tälläkin palstalla, että miksi en löydä kumppania.