Kauniin teinityttären äitinä olo on ihan hlvettiä
Koko ajan täytyy olla huolissaan. Hän ei saa olla rauhassa edes silloin kun liikkuu jossain minun seurassani, saati silloin kun on yksin.
Oma nuoruusaikani oli ahdistavaa samojen syiden takia, mutta tämä on jotain vielä pahempaa.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Ja isänä oleminenko on muka helpompaa?
Kyllä.
Löytyy ihan eri tavalla keinoja hoitaa tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut äitiinsä ja on huikentelevaista sorttia?
Tämä tuli itsellekin ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha..... sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto.
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä? Uskallatteko siskot antaa tyttärenne kulkea yksin kaupungilla?
Hahaha..... naiset on tyhmiä!
Niin, persuthan niitä tänne on kahdella vuorolla rehanneet.
Kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee taas katselemaan 15-vuotaita naisia uimaranalla. On ne niin kauniita ja viattomia, melkein tulee kyynel sedän silmäkulmaan.
M43
Pedari
Se on itse, joka toista haukkuu.
M43
Minulla on myös hyvin kaunis tytär, mutta en ole koskaan kokenut mitään tuollaista. Korkeintaan katsotaan ujon ihailevasti. Mistä nämä erot voi johtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee taas katselemaan 15-vuotaita naisia uimaranalla. On ne niin kauniita ja viattomia, melkein tulee kyynel sedän silmäkulmaan.
M43
Pedari
Harmittaako, kun et ole nuori ja kaunis enää? Vai olitko kaunis koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä lähestyjistä ei kuitenkaan tahdo pahaa. Niihin voi opetella suhtautumaan kevyemmin, jolloin ne voi jopa vaan kohentaa itsetuntoa ja piristää päivää. Itselläni oli aikanaan se, että ujona ahdistuin voimakkaasti miesten lähestymisistä, mutta äitini minua neuvoi, että ihmisiä ne vaan on, suurin osa varmaan ihan mukaviakin, että mitä jos kohtaisit ne vähän avoimemmin ja iloisemmin - silti, vaikka tekisit selväksi, ettet halua heidän kanssa mitään. Ja sehän helpotti elämää paljon, että opin torjumaan viehättävämmin, niin että kaikille jäi hyvä mieli tilanteesta.
Tää on incelin runoilu: "opin torjumaan viehättävämmin", yögh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha..... sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto.
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä? Uskallatteko siskot antaa tyttärenne kulkea yksin kaupungilla?
Hahaha..... naiset on tyhmiä!
Niin, persuthan niitä tänne on kahdella vuorolla rehanneet.
Ei ole. Vassarin pitää valehdella kun ei argumentit tue väitettä. Oletko sinäkin huomannut olleesi niin väärässä, että pitää valehdella!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän mistä puhut. Omalla parikymppisellä tyttärelläni on sama ongelma. Helpottanut nyt hieman, kun liikkuu enemmän poikaystävän kanssa. Mutta eihän se näin saisi mennä. Kyllä nuoren naisen pitäisi saada liikkua yksinäänkin rauhassa ilman, että joku on koko ajan tuppautumassa seuraan ja pyytämässä puhelinnumeroa. Jotkut samalla alueella asuvat ovat olleet todella sitkeitä ja heistä on ollut vaikea päästä eroon (yrittävät seurata kotiin yms).
Tämä tilanne pahenee koko ajan ja syykin on selvä! Seuraava kannattaa katsoa ajatuksella kokonaan!
What Muhammad Did When He Saw a Beautiful Woman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Löytyy ihan eri tavalla keinoja hoitaa tilanteita.
Ei se isä ole yhtään äitiä enempää paikalla siellä missä huonoja asioita tapahtuu.
Minulla on 3 tytärtä. Olen opettanut heidät katsomaan ohi ja olemaan reagoimatta katseisiin. Kun on täysin välinpitämätön miehet kohtelevat vertaisenaan. Ja olen opettanut sanan EI..
Tuon sanan opetin itseasiassa myös pojalleni (tärkeämpää että pojat/miehet oppivat!!) - jos tyttö sanoo EI se myös tarkoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 3 tytärtä. Olen opettanut heidät katsomaan ohi ja olemaan reagoimatta katseisiin. Kun on täysin välinpitämätön miehet kohtelevat vertaisenaan. Ja olen opettanut sanan EI..
Tuon sanan opetin itseasiassa myös pojalleni (tärkeämpää että pojat/miehet oppivat!!) - jos tyttö sanoo EI se myös tarkoittaa sitä.
Opeta myös tyttäriäsi hyväksymään kieltävä vastaus ja olemaan vieraannuttamatta lapsiaan isästä ja tienaamaan itse rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä lähestyjistä ei kuitenkaan tahdo pahaa. Niihin voi opetella suhtautumaan kevyemmin, jolloin ne voi jopa vaan kohentaa itsetuntoa ja piristää päivää. Itselläni oli aikanaan se, että ujona ahdistuin voimakkaasti miesten lähestymisistä, mutta äitini minua neuvoi, että ihmisiä ne vaan on, suurin osa varmaan ihan mukaviakin, että mitä jos kohtaisit ne vähän avoimemmin ja iloisemmin - silti, vaikka tekisit selväksi, ettet halua heidän kanssa mitään. Ja sehän helpotti elämää paljon, että opin torjumaan viehättävämmin, niin että kaikille jäi hyvä mieli tilanteesta.
Viehättävän ystävällisesti irrotit ventovieraan papparaisen kädet rinnoistasi? Ystävällisesti vilkutit heipat kadulla seuraajalle?
Anteeksi vain, en usko sinun koskaan olleen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kauniin teinityttären naapurin setämiehenä olo on ihan taivaallista!
Kjäh kjäh, krääh lääh, spruits!
Onko hyväkin kiikari? Tiesitkö, että tuo on salakatselua?
On! Ja tiesin! Siksihän se onkin niin kiihottavaa!
Kesä on tulossa ja pyllybikinikausi! Ottaa eteen jo pelkkä viime kesän muisteleminen, kuinka naapurin tyttö kääntyi viltillä vatsalleen ja kohotti peppunsa tarjolle siinä vilttiä oikoessaan. Siitä kun setä olisi vähän bikiniä siirtänyt sivuun, niin ai jai jai... Nuuhkista ja lurpsista! ;)
Puuilosta köyttä.
Jaa siis sidontaleikkejä naapurintytön kanssa? Kiihottava ajatus (pannaan se fapitus-lokeroon muistiin), mutta olen kuitenkin herrasmiesrunkkarí, joten jätän väliin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei se tökeröä käytöstä oikeutakaan, niin kannattaa katsoa peiliin, jos hyvämuotoisena nuorena naisena pitää tiukkoja trikoita, tms. Jos itse esiintyy seksiä tihkuen, saa varmasti monenlaista huomiota.
Hyi vttu mitä kuolaavaa setämiehiä täällä on! Ei kai kukaan nainen voi oikeasti kirjoittaa tällaista? Vai voiko?