Naapurit tervehtii miestä, ei minua. (kerrostalo)
Onko muilla naisilla ollut samaa, jos olette miehen kanssa liikkeellä, mieheen pyritään ottamaan useimmiten enin kontakti ja katsetta ei lainkaan välttämättä luoda sinuun?
Kassoilla välillä samaa. Joskus ostetaan esim niin että maksan ensin, vaikka 50 eurolla, sen jälkeen mies maksaa 3 eurolla jälkeeni, ja suureen ääneen toivotetaan miehelle hyvät illanjatkot, minulle ei sanota mitään.
Mies on työtön, joten ei ole potentiaalinen ostaja.
Tämä joskus naurattaa, joskus jaksaa ihmetyttää.
Kommentit (11)
Joo, mies on jostain syystä se joka herättää aina muiden huomion. Kerran mentiin hienoon vaateliikkeeseen ja myyjät ryntäsivät palvelemaan miestä. Itse sain katsella rauhassa. Mies pukeutuu kalliimmin, ja on selkeästi varakkaamman näköinen, niin päättelen että johtuu siitä.
Yritäpä näyttää vähän ystävällisemmältä, niin joku voi halutakin moikata sinua. Jos yksi ihminen kohtelee sinua huonosti, vika on siinä yhdessä ihmisessä. Jos kaikki kohtelevat sinua huonosti, vika on hyvin todennäköisesti sinussa.
Meillä taas mies pukeutuu kirpparivaatteisiin jotka on usein likaiset. Verkkarit ym. Itsellä kalliimmat vaatteet. Silti tervehtivät miestä, ei minua.
Miksi ei olisi ongelma? Onhan se epäkohteliasta käytöstä. Itse tervehdin kaikkia, en katso naaman perusteella kenet jätän tervehtimättä yms.
No olen taatusti ystävällisemmän näköinen kun mies..
Se on siveetöntä katsoa vierasta naista silmiin ja puhutella häntä. Molempiin tarvitaan naisen miehen lupa, tai naisen isän tai veljen lupa jos nainen on naimaton.
Huomaa kyllä että eletään henkisesti vieläkin keski-aikaa vuonnaa 2024 xD
Joo samaa olen välillä huomannut. Ja ei ole pukeutumisesta kiinni, miehellä aina jotkut sortsit tai kollarit. On toki komea, mutta olen minäkin hoikka ja nätti. Ja tätä tekee miehet ja naiset. Veikkaan että liittyy ihan vaan sukupuoleen jotenkin.
Muutin kerrostaloon vasta, niin heti tässäkin huomaa, että osa naisista on ihmeellisen pelokkaita ja/tai neuroottisia mörttejä, jotka eivät luo edes katsekontaktia. Niin eipä tuolloin tule edes moikattua. Miehet ovat spurguista lähtien asiallisia ja moikkailtua tuleekin aina miesten kesken.
Yhdellä tutulla on tuollainen kotimörtti, eikä se moikkaa edes siellä käydessä, vaan monesti neuloo tai räpeltää puhelintaan omissa maailmoissaan. Kerran oli ollut ilmeisesti jotain riitaakin, kun muija teki siinä kotiaskareita niin tulistuneen oloisena puhisten, eikä sanonut sanaakaan tai edes mitenkään muutenkaan huomioinut ympäröivää maailmaa.
Miehen vanha pano kyllä tervehtii miestä aina
???