Miten suhtaudutte siihen, jos työkaveri koskettaa?
Toki eri ammattikunnissa eroja, tanssijat koskettavat vaikka kuinka, mutta tarkoitan vaikka toimistoympäristössä.
Minulle se olisi kyllä punainen vaate.
Kommentit (21)
En tykkää ollenkaan että minuun kosketaan joten en tykkää.
Ainoat henkilöt joiden kosketusta siedän edes jotenkin on ne jotka ovat minulle kaikkein läheisempiä (perhe, paras ystäväni).
Minua ei haittaa yhtään jos siinä ei ole mitään lähentely-yritystä.
Riippuu mistä kulttuurisa henkilö on. Työskentelin pitkään ravintolassa jossa oli lähi- idästä tulleita miehiä töissä ja niillä oli tapana koskettaa usein puhuessaan olkapäähän ja se ei haitannut. He myös halasivat usein työpaikan muitakin naisia ja se oli ihan mukavaa.
Minä en siedä yhtään yllättävää koskettamista. Halaamisesta pidän kyllä, mutta se yleensä sovitaan ensin. Sellainen olkapäähän taputtelu on kauhistus minulle. Tanssimista sekä kamppailulajeja harrastaneena niissäkin on etukäteen tieto kosketuksista, vaikkakin kamppailulajeissa ne kosketukset ovatkin tavallaan yllättäviä, mutta -no, tajuatte varmaan. Koskettaminen pitää olla sovittu.
Isken nyrkillä nenään. Ei koske toiste.
Riippuu työkaverista.
Olen pahasti ihastunut nykyiseen pomooni joten koskettaisipa...
Muuten nää vaihtelee aika lailla persoonan mukaan. Jotkut koskettelee huomaamattaan osana normaalia toimintaansa, osa karttaa kosketuksia kuin ruttoa.
Työkaveri on entiseltä ammatiltaan urheiluhieroja, eikä yhtään tunnu pahalta jos hän hiukan hieroo niskaa kesken työpäivän. Toimistotyö ja ollaan eri sukupuolia.
En tykkää, minulla on iso reviiri. Kokisin erittäin epämukavana jos työkaverit koskettelisi puhuessaan käsivartta tms.
Halaaminen on mielestäni eri asia ja on ihan ok että työkaveri poikkeustilanteessa halaa jos esimerkiksi on saanut huonoja uutisia ja on ihan itku kurkussa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä kulttuurisa henkilö on. Työskentelin pitkään ravintolassa jossa oli lähi- idästä tulleita miehiä töissä ja niillä oli tapana koskettaa usein puhuessaan olkapäähän ja se ei haitannut. He myös halasivat usein työpaikan muitakin naisia ja se oli ihan mukavaa.
Hehhheee....entäs tykkäiskö nuo ukot jos heidän vaimojaan kosketeltaisiin?🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Isken nyrkillä nenään. Ei koske toiste.
Ei sulla ole töitä, inkkeli.
Värähdän ja huokaisen, käännyn selin selkä kaarella ja rullaan hameen helmaa ylöspäin.
Koskeminen on aika laaja käsite; koskeeko tahallaan, vahingossa, merkitsevästi jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en siedä yhtään yllättävää koskettamista. Halaamisesta pidän kyllä, mutta se yleensä sovitaan ensin. Sellainen olkapäähän taputtelu on kauhistus minulle. Tanssimista sekä kamppailulajeja harrastaneena niissäkin on etukäteen tieto kosketuksista, vaikkakin kamppailulajeissa ne kosketukset ovatkin tavallaan yllättäviä, mutta -no, tajuatte varmaan. Koskettaminen pitää olla sovittu.
Sovit halaamisesta ensin...? 😂😂😂
Millä tavalla ja missä tilanteessa? Esim. onnittelu hali on ok.
Minulla oli joskus esimies, jolla oli tapana halata kaikkia naisia. Ja tietenkin miehet vaativat myös halauksia tasapuolisuuden vuoksi. Näin siihen aikaan, ilman mitään taka-ajatuksia.
En tykkää. Mua ei saa vieraat koskea. Kun vaivoin annan tuttujenkaan halata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhheee....entäs tykkäiskö nuo ukot jos heidän vaimojaan kosketeltaisiin?🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Osalla heistä olikin vaimo kotona mutta siitä huolimatta työpaikalla muodostui useita pieniä romansseja. Mukavaahan sitä on seurata kun ovat todella ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovit halaamisesta ensin...? 😂😂😂
Kyllä, edellisenä päivänä palaverissa siitä pitää sopia tai tekstiviesti on toinen mahdollinen tapa.
Minä pidän kun minua kosketetaan juttelun tai naurun lomassa. Ehkä se on jonkinlainen hyväksynnän ja yhteyden merkki. En pidä sitä minkäänlaisena lähentelynä tai tungetteluna. Itse en silti osaa sitä tehdä luontevasti, joten jätän koskematta. Sama koskee halaamista. En tee itse aloitetta, mutta minua saa aina halata. Minulla on paksut hiukset, joita joku aina välillä haluaa kokeilla, ja se on myös mukavaa.
Minusta viattoman koskettelun pitäisi olla ihan tavallista kommunikointia, enkä halua, että sille yritetään lyödä jotenkin likaista leimaa.
Varmaan riippuu työpaikan ilmapiiristä. Minä saatan helposti taputtaa vaikka olkapäälle tai käsivarrelle. No toisaalta meillä kyllä välillä halataankin. Toimistotyö.