Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monelle muulle on kauhistus kun on exän kaveri ja jopa tämän nyxän?

Vierailija
02.05.2025 |

Etenkin uutta naista kuuluisi vihata, exältä pitäisi nyhtää rahat ja riidellä. En ymmärrä, miksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kauhistelee, mutta joskus ihmettelen että miksi on sitten erottu niin hyvästä tyypistä, jos lapsiakin on. Eikö sitä parisuhdettakin sitten ois voinut saada toimimaan? Erotaanko nykyään liian helposti, hyvistäkin suhteista. Sitten kaikkea perustellaan "lasten edulla", paitsi sitä että lasten takia yritettäisiin pysyä yhdessä, sehän se nykyään on kauhistus.

Miksi on erottu? Kun se rakkaus on loppu? Ei enää kiinnosta olla parisuhteessa, kun ei ollut oikein mitään yhteistä. Miksi se tarkoittaisi silti riitaa? Ei kauhean moni halua kaverinsa kanssa olla parisuhteessa. Onhan noita ihmisiä paljonkin joiden kanssa on hyvät välit, mutta parisuhde vaatii sentään jotain enemmän.

Vierailija
22/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on asialliset välit exään, mutta emme varsinaisesti kavereita ole.

En sekaantuisi kuvioon, jossa exät viettävät keskenään paljon aikaa kavereina. Kyllähän joillakin se liekki leimahtaa lopulta uudelleen, niin en siihen kolmanneksi pyöräksi menisi. Ja juu, tämän kerran jo kokeneena. 

No ei leimahda :D

Omalla kohdalla näin on käynyt, eli hyviksi kavereiksi jääneet exät löysivät toisensa uudelleen.

Siksi en vastavaan kuvioon enää lähtisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioittelet. Harva tuota ihmettelee. 

Ei pidä paikkaansa. Moni sanoo suoraan ettei voisi, ei suostuisi, ei pystyisi. 

Vierailija
24/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on asialliset välit exään, mutta emme varsinaisesti kavereita ole.

En sekaantuisi kuvioon, jossa exät viettävät keskenään paljon aikaa kavereina. Kyllähän joillakin se liekki leimahtaa lopulta uudelleen, niin en siihen kolmanneksi pyöräksi menisi. Ja juu, tämän kerran jo kokeneena. 

No ei leimahda :D

Omalla kohdalla näin on käynyt, eli hyviksi kavereiksi jääneet exät löysivät toisensa uudelleen.

Siksi en vastavaan kuvioon enää lähtisi. 

Taitaa olla todella poikkeuksellista. Entinen on entinen, syystä. Kaveruus voi silti jäädä.

Vierailija
25/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että eron pitää olla katkera ja exän uutta suhdetta on vihattava koska syyhän on aina siellä :D

No minä en ole katkera xsän  uudelle on 39v maho  köyhä ulkomaan tuliainen äijälle orjaksi.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
26/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä on jotenkin vaikea ihmisille ymmärtää. Mun paras kaveri on mies, jonka kanssa olin parin vuoden verran seurustelusuhteessa 15 vuotta sitten. Parisuhde ei hänen mt- ja päihdeongelmiensa takia toiminut, liian raskasta varsinkin asua yhdessä. Mutta kavereina toimii mainiosti, olemme kuitenkin monella tapaa sielunkumppanit.

Olen nainen, mutta liukenisin minäkin paikalta nopeasti, jos seurustelukumppanini kertoisi exänsä olevan sielunkumppaninsa ja paras ystävänsä.

Mitäpä virkaa minulla siinä kuviossa olisi, kun heillä on jo toisensa.

Vierailija
27/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä liittyy siihen missä merkeissä ero on tapahtunut. Itse en voisi kuvitellakaan olevani missään tekemisissä ensimmäisen mieheni kanssa, joka lähes tuhosi elämäni. Ei kiinnosta myöskään hänen seuralaisensa. Toisen eksäni kanssa olen kaveri ja hänen vaimonsa on huipputyyppi. 

Tiedän ihmisiä, jotka "roikkuvat eksissään" jotka ovat kohdelleet heitä huonosti. Sitä ihmettelen. Tapailin myös hetken miestä, jolla oli useita hyviä naispuoleisia ystäviä joita hän kutsui siskoikseen. Pikkuhiljaa kävi ilmi että kaikkien kanssa oli jossain kohtaa ollut suhde, ja ystävyydet vaikutti siltä että jompi kumpi ei osannut päästää irti ja pidettiin jonkinlaista kipinää yllä. 

Riippuu siis tilanteesta. 

Vierailija
28/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä on jotenkin vaikea ihmisille ymmärtää. Mun paras kaveri on mies, jonka kanssa olin parin vuoden verran seurustelusuhteessa 15 vuotta sitten. Parisuhde ei hänen mt- ja päihdeongelmiensa takia toiminut, liian raskasta varsinkin asua yhdessä. Mutta kavereina toimii mainiosti, olemme kuitenkin monella tapaa sielunkumppanit.

Olen nainen, mutta liukenisin minäkin paikalta nopeasti, jos seurustelukumppanini kertoisi exänsä olevan sielunkumppaninsa ja paras ystävänsä.

Mitäpä virkaa minulla siinä kuviossa olisi, kun heillä on jo toisensa.

Joo, sielunkumppani ja paras ystävä on ehken aivan eri asia kuin olla kaverit :D

Vierailija
29/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukeneena niin ex on vihollinen jonka elämää pyrittävä kaikin mahdollisin keinoin hankaloittamaan. Samalla tietysti lapset kärsivät mutta se on sivuseikka tilanteessa. Lapsille vuodatetaan mitä ex tehnyt tai jättänyt tekemättä. Lasten tapaamiset eivät sovittavissa oleva asia jne. Lisäksi juorujen levittäminen millainen toinen on ja miten itse hyvä ihminen. Sitten kun molemmat osapuolet tekevät samaa niin on sakeaa soppaa.

Sitten on eronneita jotka pystyvät hoitamaan asiat eron jälkeenkin kunnialla ja vaikkapa yhdessä osallistumaan lasten juhliin. Jos mukaan on tullut uudet kumppanit niin sekään ei ylivoimaista. Jälkimmäisessä ovat aikuiset ihmiset kun taas ensimmäisessä lapsen tasolle jääneet ovat perustaneet perheen. Valitettavasti. 

Vierailija
30/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaa lukeneena niin ex on vihollinen jonka elämää pyrittävä kaikin mahdollisin keinoin hankaloittamaan. Samalla tietysti lapset kärsivät mutta se on sivuseikka tilanteessa. Lapsille vuodatetaan mitä ex tehnyt tai jättänyt tekemättä. Lasten tapaamiset eivät sovittavissa oleva asia jne. Lisäksi juorujen levittäminen millainen toinen on ja miten itse hyvä ihminen. Sitten kun molemmat osapuolet tekevät samaa niin on sakeaa soppaa.

Sitten on eronneita jotka pystyvät hoitamaan asiat eron jälkeenkin kunnialla ja vaikkapa yhdessä osallistumaan lasten juhliin. Jos mukaan on tullut uudet kumppanit niin sekään ei ylivoimaista. Jälkimmäisessä ovat aikuiset ihmiset kun taas ensimmäisessä lapsen tasolle jääneet ovat perustaneet perheen. Valitettavasti. 

On myös keskitie. Meillä on exän kanssa hyvät välit, mutta emme ole ystäviä. 

Vierailija
31/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin, kehotuksia riidellä, kehotuksia nyhtää exältä mahdollisimman paljon rahaa jne. Aivan vierasta touhua. Tärkeintä että lasten asiat hoituu ja lapset voivat hyvin ja silloin on helppo myös olla hyvissä väleissä. Kun kukaan ei roiku enää tunteissaan toiseen eikä myöskään pyri saamaan exältä enempää rahaa kuin kuuluisi, niin yleensä asiat hoituu paremmin. En suoraan sanoen ymmärrä ihmisiä aina.

Vierailija
32/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös keskitie. Meillä on exän kanssa hyvät välit, mutta emme ole ystäviä. 

Ei tarvitse olla Ystävä mutta hyvät ja kaverilliset välit kaikkiin on näköjään lottovoitto.

Vierailija
33/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin, kehotuksia riidellä, kehotuksia nyhtää exältä mahdollisimman paljon rahaa jne. Aivan viera

Olen huomannut saman. Erossa toisille on tärkeintä, miten paljon rahaa suhteesta jää. Samoin se, että ex miehen uutta naista syytetään ja vihataan, vaikka mieshän väärin on tehnyt.

Vierailija
34/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten kiinnostaa olla kaveri ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?

Vierailija
35/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kyllä paljon tilanteesta mutta jos olisin sinkku ja tapailisin miestä joka kertoo että viikoittain tms kaveeraa eksänsä kanssa, niin liukenisin kyllä tapailusta. Helpommalla pääsee itse lähteä kuin jäädä analysoimaan sen kaverisuhteen dynamiikkaa.

Vierailija
36/36 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on hyvissä väleissä exänsä kanssa. Ihan ok asia. Itse en halua omien lasteni isän kanssa olla missään tekemisissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä